Календарно-тематичне планування з «Історії України» 5 клас (35 год, 1 год/тиж) (індивідуальна форма навчання)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з «Історії України» 5 клас (35 год, 1 год/тиж) укладене відповідно до Навчальної програми «Історія України» (5 клас), затвердженої Міністерством освіти і науки України (наказ № 750 від 24.06.2014 р.), вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням психофізичних особливостей дітей із тяжкими порушеннями мовлення, на тематичну реалізацію навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи, яка сприяє паралельному забезпеченню історично-пізнавального і мовленнєвого розвитку учнів. Підручник: Вступ до історії: підручник для 5 класу закл. заг. сер.осв./О.В.Гісем – Харків, Ранок, 2018.
Перегляд файлу

Індивідуальне календарно-тематичне планування з «Історії України» 5 клас (35 год, 1 год/тиж)

укладене відповідно до Навчальної програми «Історія України» (5 клас), затвердженої Міністерством освіти і науки України

(наказ № 750 від 24.06.2014 р.), вимог Державного  стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням психофізичних

особливостей дітей із тяжкими порушеннями мовлення, на тематичну реалізацію навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи, яка сприяє паралельному забезпеченню історично-пізнавального і мовленнєвого розвитку учнів.

 

Підручник: Вступ до історії: підручник для 5 класу закл. заг. сер.осв./О.В.Гісем – Харків, Ранок, 2018.

 

№ за /п

Дата проведення

Зміст основної загальної освіти

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Наскрізні лінії

 

Тема 1. Знайомство з історією України (6 год.)

 

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 Історія як наука. Завдання курсу «Історія України». Місце людини в   історії. Правила користування

підручником з історії України.

 

 

Поняття хронології. Час і його відлік в історії. Лінія часу.

 

 

Практичне розв’язування хронологічних задач.

Орієнтовні тематичні завдання:  «Хронологічні сходинки», «Дивись – не помились» хронологічнізадачі, лінія часу, обчислення), «Чи зможеш пояснити?»

(значення прислів’їв і ркилатих

виразів про час),

 

 Історичні джерела, їх види (речові, усні, письмові).

  Знайомство з поняттям

«археологія». Архітектурні пам’ятки.Цікаві історичні знахідки.

 Орієнтовні тематичні завдання:

 «Спогади про минуле» (історичні місця),

 

 

Історична карта. Топоніміка

древніх міст України та рідного краю (на матеріалі назв вулиць, населених

пунктів). Умовні позначення.

Орієнтовні тематичні завдання:

 «Мій малюнок тризуба», «Монета (печатка) моєї чарівної країни», «Цікава подорож картою» (умовні позначення),

 

 

 Рідний край. Історія і сучасність.  Поняття родинного (сімейного)

дерева. Історичні родинні факти

Орієнтовні тематичні завдання:

 «Історії сімейних фотографій», «Моє родинне дерево», «Сімейний

фотоальбом»

Учень / учениця:

відчуває  та намагається виразити (мімікою та мовленнєвими

засобами – за допомогою вчителя)

емоційне ставлення до:  експонатів історико-краєзнавчих музеїв; родинних фотографій;

цікавиться історичними подіями та фактами, намагається запам’ятати їх;

має уявлення про:  види історичних джерел; витоки української національної символіки;  нумізматику;  архітектурні пам’ятки;  історичну карту і топоніміку древніх міст України та рідного краю;  родинне дерево, особливості його побудови з урахуванням сімейних відносин;

 знає та вживає поняття «історія», «джерело», «дерево», рід», розуміє їх багатозначність;

розрізняє умовні позначення на історичній карті;

визначає схожість і відмінності між математичними та хронологічними задачами (за допомогою навідних запитань учителя);

вміє:  диференціювати історичні та

вигадані події;  співвідносити рік зі століттям;  креслити лінії часу;  розв’язувати хронологічні задачі (з

опорою на зразок, навідні запитання

учителя);  створювати родинне дерево (з допомогою членів сім’ї, з опорою на вербальний і невербальний зразок учителя);

– слухати, чути, розуміти запитання

учителя, знаходити відповідь у

підручнику та уважно і правильно

зачитувати її;

– переказувати зміст почутого від

учителя чи прочитаного в підручнику навчального матеріалу, користуючись фонетично, лексично і граматично правильним зв’язним мовленням;

бережливо ставиться до

матеріальних і духовних надбань

попередніх поколінь

Формування контекстуально

зумовлених лексичних загальнень іменників на позначення понять

«історія», «хронологія», «топоніміка», «нумізматика», «родовід».

Формування лексичної системності іменників (карта – картка – картинка –ілюстрація).

Формування лексико-семантичних

мовних явищ антонімії на матеріалі іменників (війна – мир) і якісних прикметників (старий – новий); синонімії на матеріалі іменників (минуле – минувшина) та прикметників (давній – колишній, новий – прийдешній); багатозначності на матеріалі іменників (історія –випадок і наука про минуле, джерело –

інформація та вода; дерево – рослина та сім’я).

Закріплення навичок користування

підручником. Стимулювання пізнавальної та мовленнєвої активності.

Удосконалення інтегративної

діяльності аналізаторів, міжпівкульної взаємодії.

Акцентування уваги на фонетичній, лексичній і граматичній правильності

мовлення.

Розвиток зорового, слухового

сприймання, уваги та пам’яті; усного зв’язного мовлення; асоціативного мислення, мисленнєвих операцій

порівняння, аналізу, синтезу,

класифікації, умовиводів; операцій

ймовірного прогнозування на

лексичному та граматичному рівні; зорового, слухового, смислового контролю на фонетичному, лексичному, граматичному матеріалі;

просторового орієнтування; емоційно-вольової сфери, уяви; зорово-моторної координації.

Виховання бережливого ставлення до матеріальних і духовних надбань попередніх поколінь.

Виховання поваги до членів родини.

 

«Громадянська відповідальність» (формування діяльного члена громади і суспільства, який є вільною особистістю, яка визнає загальнолюдські й національні цінності та керується морально-етичними критеріями і почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці).

 

«Здоров’я і безпека» (прагнення до усвідомлено-здорового розвитку, сприяння здоров’ю,  безпечній поведінці)

 

«Підприємливість та фінансова грамотність» (планування діяльності, участь у спільних заходах)

 

 

 

Тема 2. Україна в далекому минулому (6 год.)

7.

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наші предки – давні слов’яни.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Що мені нагадує про минуле?», «Чи зможеш пригадати?»

 

Київська держава, її виникнення.

Поняття літопису. Літописні

свідчення про перших князів.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Я знаю п’ять…» (історичні землі України; вулиці (майдани, річки тощо), пов’язані з історичним минулим міста (села)

«Покажи правильно», «Чи зможеш показати?» (робота з історичною картою)

 

Князь Володимир Великий.

Хрещення Русі.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Подія якої доби?» (бесіди за картинами із зображенням історичних подій)

«Хронологічні задачі»

 

Держава за часів Ярослава Мудрого. Розвиток культури.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Історичний словничок» (тлумачення значення

термінів і понять),

Київська Русь і монголо-татарська  навала.

Орієнтовні тематичні завдання

«Знайомі історичні прізвища», «Герої історичних дум і пісень», «Моя земля, моя Вкраїна» (ігри-подорожі, ігри-дослідження)

 

Галицько-Волинська держава.

Князь Данило Галицький.

Українські землі у ІІ пол. ХІV−ХVІ ст.

Орієнтовні тематичні завдання 

«Пізнайко» (навчальні ситуації), «Хронологічний календар», «Знайди правильну відповідь» (тестування)

Учень / учениця:

відчуває та намагається виразити

(мімікою та мовленнєвими

засобами – за допомогою вчителя)

емоційне ставлення до:

– пам’яток музеїв народної

архітектури та побуту;

– героїв історичних подій,

зображених на картинах та

ілюстраціях;

має уявлення про:

– свідчення мандрівників як цінні

історичні джерела;

– літопис «Повість минулих літ»;

– найбільш відомі легенди про князів

Київської держави;

– географічні назви як пам’ять

минулих поколінь;

– відомі історичні постаті;

називає (за допомогою вчителя − за

наслідуванням, спряжено,

відображено) основні події та

найвидатніших історичних діячів княжої доби;

визначає тривалість подій, їх

хронологічну віддаленість від

сьогодення;

порівнює (з опорою на вербальний

зразок, навідні запитання вчителя):

– літописи княжої та козацької доби;

– історичні та географічні карти;

розуміє та може пояснити за

допомогою навідних запитань

учителя чому в той самий час люди

не живуть однаково;

вміє:

– чітко і правильно читати уривки

літописів і відповідати на запитання за їх змістом (з незначною опомогою вчителя);

– характеризувати історичні постаті,

використовуючи фонетично,

лексично, граматично правильне

зв’язне мовлення (з опорою на зразок

учителя, схему опису);

– показувати на карті території

розселення слов’ян, міста Київської та Галицько-Волинської держав, місця видатних подій цього періоду, із вербальним супроводом (за

наслідуванням учителя та самостійно); – складати зв’язну розповідь за картиною із зображенням історичних

подій (з опорою на вербальний зразок, навідні запитання учителя, план-схему)

Формування уявлень про основні

хронологічні дати різних історичних періодів.

Формування вміння орієнтуватися на історичній карті.

Формування контекстуально

зумовлених лексичних узагальнень іменників на позначення понять «архів», «літопис», «фольклор»,

«постать», «князь», «кріпацтво».

Формування лексико-семантичних

мовних явищ синонімії на матеріалі іменників (керманич – вождь, палац – замок).

Формування описового,

коментувального зв’язного мовлення.

Формування уміння користуватися

контурною історичною картою.

Закріплення вміння уважно слухати та розуміти фольклорні твори, відповідати на запитання за їх змістом.

Стимулювання пізнавальної та

мовленнєвої активності. Удосконалення інтегративної

діяльності аналізаторів, міжпівкульної взаємодії.

Акцентування уваги на фонетичній, лексичній і граматичній правильності

мовлення.

Розвиток зорового, слухового

сприймання, уваги та пам’яті; усного зв’язного мовлення; асоціативного мислення, мисленнєвих операцій

порівняння, аналізу, синтезу,

класифікації, умовиводів; операцій

ймовірного прогнозування на

лексичному та граматичному рівні; зорового, слухового, смислового контролю на фонетичному, лексичному, граматичному матеріалі;

просторового орієнтування; емоційновольової сфери, уяви; зорово-моторної координації.

Виховання відповідальності за власні вчинки.

Виховання любові до Батьківщини, рідного краю, поваги до героїчного

минулого наших предків

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

(сприйняття природи як цілості, взаємозв’язку людини і природного середовища, залежність людини від природних ресурсів)

 

«Громадянська відповідальність»

(орієнтує цінувати демократичний устрій, спільну діяльність, громадянську ініціативу)

 

«Здоров’я і безпека» (формує учня як духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного члена суспільства)  

 

«Підприємливість та фінансова грамотність»

 (розвиток лідерських ініціатив)

13.

 

Урок узагальнення знань з тем «Знайомство з історією України», «Україна в далекому минулому» (1 год.)

 

 

Тема 3. Козацька Україна (7 год.)

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

19.

 

Козацтво. Запорізька Січ. Її виникнення, побут і звичаї.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Хронологічні задачі»,

«Міцний ланцюжок» (робота з підручником – читання, відповіді на запитання, переказ, самостійне складання плану)

 

Богдан Хмельницький.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Моя земля, моя Вкраїна»

(ігри-подорожі, ігри-дослідження)

 

Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Якби я був козаком» (розповідь за уявленням)

 

Гетьман Іван Мазепа.

Орієнтовні тематичні завдання 

«Хронологічний календар»,

 

Знищення української автономії.

Орієнтовні тематичні завдання 

«Історичний словничок» (тлумачення значення термінів і понять)

 

Петро Калнишевський.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Видатні гетьмани України», «Ще не вмерла України ні

слава, ні воля»(зв’язна розповідь),  «Пізнайко» (навчальні ситуації), екскурсії

Учень / учениця:

відчуває та намагається виразити

(мімікою та мовленнєвими

засобами – за допомогою вчителя)

емоційне ставлення до героїчних

вчинків українських козаків;

має уявлення про:

– козацтво;

– національно-визвольний рух;

називає основні події та

найвидатніших історичних діячів

козацької доби;

знає та вживає поняття «курінь»,

«оселедець», «сотня», розуміє їх

багатозначність (за допомогою

вчителя);

вміє (за допомогою навідних

запитань учителя та самостійно):

− виокремлювати в тексті підручника

головне та другорядне;

− розрізняти науково-популярний історичний і описовий художньообразний текст;

– відповідати на запитання вчителя,

знаходячи на карті територію

Гетьманщини, місця найвизначніших

подій доби;

– позначати на контурній карті

Запорізьку Січ, територію

Гетьманщини, місця найвідоміших

битв цього історичного періоду;

– розповідати про життя козаків на

запорізькій Січі, відомих українських

гетьманів, вживаючи історизми (з

опорою на готовий план, картини та

ілюстрації);

– складати план розповіді за

матеріалом підручника (з опорою на

вербальний зразок педагога, план-схему);

− придумувати назву до прочитаного

тексту (з незначною допомогою

вчителя);

− записувати самостійно складену

невеличку розповідь (з допомогою

вчителя)

Формування уявлень про основні

хронологічні дати періоду козаччини.

Формування контекстуально

зумовлених лексичних узагальнень іменників на позначення понять «козацтво», «гетьман», «полк», «сотня».

Формування вміння чітко вимовляти слова «запорожець», «запорізький», «Запоріжжя», помічати чергування

голосних і приголосних.

Закріплення вміння орієнтуватися на історичній карті, користуватися

контурною історичною картою.

Формування лексико-семантичних

мовних явищ багатозначності на

матеріалі іменників (доба – козацька та день і ніч; місяць – на небі та календарний; чайка – птах і козацький човен; сотня – число і складова частина полку; оселедець – чоловіча зачіска і засолена риба).

Формування лексичної системності іменників (шабля – меч – ніж).

Акцентування уваги на фонетичній, лексичній і граматичній правильності

мовлення.

Розвиток зорового, слухового

сприймання, уваги та пам’яті; усного зв’язного мовлення; асоціативного мислення, мисленнєвих операцій

порівняння, аналізу, синтезу,

класифікації, умовиводів; операцій

ймовірного прогнозування на

лексичному та граматичному рівні;

зорового, слухового, смислового

контролю на фонетичному,

лексичному, граматичному матеріалі; просторового орієнтування; емоційно-вольової сфери, уяви; зорово-моторної координації.

Виховання інтересу до вивчення

історії України за часів козаччини

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

(сприйняття природи як цілості, взаємозв’язку людини і природного середовища, залежність людини від природних ресурсів)

 

«Громадянська відповідальність» (формування діяльного члена громади і суспільства, який є вільною особистістю, яка визнає загальнолюдські й національні цінності та керується морально-етичними критеріями і почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці).

 

«Здоров’я і безпека» (прагнення до усвідомлено-здорового розвитку, сприяння здоров’ю,  безпечній поведінці)

 

«Підприємливість та фінансова грамотність» (планування діяльності, участь у спільних заходах)

20.

 

Урок узагальнення знань з теми « Козацька Україна»

 

 

Тема 4. Україна в ХІХ–ХХ ст. (8 год.)

 

21.

 

 

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

 

 

23.

 

 

 

 

24.

 

 

 

 

 

 

 

25.

 

 

26.

 

 

 

27.

 

 

 

 

28.

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

 

Життя українського народу у складі Російської та Австро-Угорської імперій.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Моя земля, моя Вкраїна» (ігри-подорожі, ігри-дослідження),

 

Відродження державності в 1917–1920 рр.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Історичний словничок» (тлумачення значення термінів і понять),

 

Україна у складі СРСР.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Пізнайко» (навчальні ситуації),

екскурсії

 

Індустріалізація та колективізація.

Орієнтовні тематичні завдання  

бесіди за картинами із зображенням історичних подій

 

Голодомор 1932–1933 рр.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Українське село»,

 

Велика Вітчизняна війна 1941–

1945 рр.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Кроки до Великої Перемоги»,

 

Україна у 50–80-і рр. ХХ ст.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Хронологічні задачі»

«Хронологічний календар»

 

Чорнобильська катастрофа як

найбільша техногенна аварія в історії людства.

Орієнтовні тематичні завдання  

«Дзвони Чорнобиля», «Чорнобильський біль» (оформлення плакату),

 

Цікаві винаходи та відкриття як

докорінна зміна життя людей.

Значення винаходів для пізбання

історії.

Орієнтовні тематичні завдання   «Цікавинки» (винаходи і відкриття), «Розповідайко» (зв’язні розповіді за готовим, самостійно кладеним планом, повний і вибірковий переказ почутого та прочитаного)

Учень / учениця:

-відчуває та намагається виразити

(мімікою та мовленнєвими

засобами – за допомогою вчителя)

емоційне ставлення до розповіді

педагога чи екскурсовода в музеї

щодо певних історичних подій;

-цінує своє життя та життя інших

людей, природне довкілля;

-має уявлення про: голодомор;  Велику Вітчизняну війну, її героїв;

-називає основні події та

найвидатніших сучасників, якими

пишається Україна;

-встановлює хронологічну

послідовність і причинно-наслідкові

зв’язки між кількома історичними

подіями;

-вміє (за допомогою навідних

запитань учителя та самостійно):  знаходити на карті територію

України в різні історичні періоди;

позначати на контурній карті міста

та інші важливі історично-географічні об’єкти України; розповідати про життя українського народу в різні історичні періоди (з

опорою на готовий план, текст

підручника, картини та ілюстрації);

складати план розповіді за

матеріалом підручника (з опорою на

план-схему);

-ділиться враженнями щодо

історичних подій та постатей

Формування уявлень про основні

хронологічні дати історичного

періоду, що вивчається.

Формування контекстуально

зумовлених лексичних узагальнень іменників на позначення понять «імперія», «окупація», «орден», «голодомор», «конституція», «катастрофа», «гривня». Формування лексико-семантичних мовних явищ багатозначності на

матеріалі іменників (Чорнобиль –

місто і рослина, століття – вік,

церква – храм), дієслів (біжить – час, людина, тварина, вода); антонімів на матеріалі прислівників (раніше –

пізніше, спочатку – потім); синонімів на матеріалі іменників (чорнобиль – полин).

Розвиток зорового, слухового сприймання, уваги та пам’яті; усного зв’язного мовлення; асоціативного мислення, мисленнєвих операцій

порівняння, аналізу, синтезу,

класифікації, умовиводів; операцій

ймовірного прогнозування на

лексичному та граматичному рівні; зорового, слухового, смислового контролю на фонетичному, лексичному, граматичному матеріалі;

просторового орієнтування; емоційновольової сфери, уяви; зорово-моторної координації.

Виховання інтересу до історії України, бережливого ставлення до природних ресурсів держави та матеріальних надбань попередніх поколінь

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

(сприйняття природи як цілості, взаємозв’язку людини і природного середовища, залежність людини від природних ресурсів)

 

«Громадянська відповідальність» (ставлення до історичних подій,   керується морально-етичними критеріями і почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці).

 

«Здоров’я і безпека» (цінує своє життя та життя інших людей, природне довкілля)

 

 

30.

 

Урок узагальнення знань з теми «Україна в ХІХ–ХХ ст.» (1 год)

 

 

Тема 5. Сучасна Україна (4 год.)

 

31.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32.

 

 

 

 

 

 

33-34.

 

 Розпад СРСР. Проголошення

незалежності України.

Орієнтовні тематичні завдання 

«Порівняйки» (минуле –

сучасне), «Хронологічні задачі»,

«Розповідайко» (зв’язні розповіді за готовим, самостійно складеним планом, повний і вибірковий переказ почутого та прочитаного),

«Свято Незалежності» (виготовлення плакату),

 

Державні символи України.

Орієнтовні тематичні завдання 

«Символи України», «Храми любові та добра» (образотворча діяльність),

 

 

Територія, населення, природні

багатства України.

Орієнтовні тематичні завдання 

 «Історичний словничок»

(тлумачення значення термінів і

понять), «Моя земля, моя Вкраїна» (ігри-подорожі, ігри-дослідження), «Хронологічний календар»,

«Пізнайко» (навчальні ситуації), «Хто? Де? Коли?» (підсумкова гра-змагання), «Майбутнє моєї держави» (за уявленням), екскурсії

Учень / учениця:

-відчуває та намагається виразити

(мімікою та мовленнєвими

засобами – за допомогою вчителя)

емоційне ставлення до розповіді

педагога чи екскурсовода в музеї

щодо певних історичних подій;

-має уявлення про історичні події

життя народу сучасної України;

-розрізняє та з допомогою вчителя

називає національну символіку

України;

-називає основні події періоду, що

вивчається;

-вживає поняття «стяг», «епоха», «символіка», «незалежність»,

«кабала», може дібрати до них

синоніми (за допомогою вчителя);

-вміє (за допомогою навідних

запитань учителя та самостійно): – порівнювати давнину із сучасністю,

встановлюючи причинно-наслідкові

зв’язки; – знаходити на історичній карті територію України, окремі області, населені пункти;  позначати на контурній карті області та основні населені пункти України;  розповідати про життя народу

сучасної України (з опорою на текст

підручника, картини та ілюстрації); складати план розповіді за матеріалом підручника (з опорою на

план-схему); придумувати заголовок до прочитаного тексту (з незначною допомогою вчителя); складати невеличке історичне повідомлення (за зразком педагога);  наводити приклади зі сфери науки, спорту, культури, де Україна має здобутки світового рівня;  розповідати, в якій Україні йому / їй хотілося б жити, що він / вона будуть робити для того, щоб мрія стала реальністю;

-оцінює роль громадян, музеїв та

історичної науки у збереженні

минулого 

Формування уявлень про основні

хронологічні дати історичного

періоду, що вивчається.

Формування контекстуально

зумовлених лексичних узагальнень іменників на позначення понять «імперія», «окупація», «орден», «голодомор», «конституція», «катастрофа», «гривня». Формування лексико-семантичних мовних явищ багатозначності на

матеріалі іменників (Чорнобиль –

місто і рослина, століття – вік,

церква – храм), дієслів (біжить – час, людина, тварина, вода); антонімів на матеріалі прислівників (раніше –

пізніше, спочатку – потім); синонімів на матеріалі іменників (чорнобиль – полин).

Розвиток зорового, слухового сприймання, уваги та пам’яті; усного зв’язного мовлення; асоціативного мислення, мисленнєвих операцій

порівняння, аналізу, синтезу,

класифікації, умовиводів; операцій

ймовірного прогнозування на

лексичному та граматичному рівні; зорового, слухового, смислового контролю на фонетичному, лексичному, граматичному матеріалі;

просторового орієнтування; емоційновольової сфери, уяви; зорово-моторної координації.

Виховання інтересу до історії України, бережливого ставлення до природних ресурсів держави та матеріальних надбань попередніх поколінь

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

(сприйняття природи як цілості, взаємозв’язку людини і природного середовища, залежність людини від природних ресурсів)

 

«Громадянська відповідальність» (ставлення до історичних подій,   керується морально-етичними критеріями і почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці).

 

«Здоров’я і безпека» (цінує своє життя та життя інших людей, природне довкілля)

 

 

35.

 

Урок узагальнення знань з теми «Сучасна Україна » (1 год)

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Історія України, Планування
Інкл
Додано
3 жовтня 2021
Переглядів
886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку