8_Ромео і Джульєтта-3 (кросворд)

Про матеріал

Кросворди є ефективним методом активного навчання, який допомагає учням краще засвоювати зміст художніх творів. Вони не лише роблять процес вивчення цікавим, а й сприяють розвитку критичного мислення, уваги до деталей та зміцненню пам'яті.

Основні переваги використання кросвордів у літературному аналізі:

1. Розвиток уважності до тексту

- Учні змушені уважно читати художній твір, щоб знайти відповіді на питання.

- Вчаться помічати важливі деталі сюжету, характеристики героїв, цитати.

2. Закріплення інформації

- Допомагає закріпити імена персонажів, ключові події, місця дії, жанрові особливості.

- Полегшує запам'ятовування дат життя авторів та назв творів.

3. Формування аналітичних навичок

- Для розв'язання кросворда потрібно аналізувати зміст твору та робити логічні висновки.

- Допомагає розрізняти головне і другорядне в тексті.

4. Розвиток словникового запасу

- У кросвордах часто використовуються літературознавчі терміни, що допомагає розширювати знання учнів.

5. Підвищення мотивації до навчання

- Ігровий формат зацікавлює учнів більше, ніж традиційні методи перевірки знань.

- Використання змагального елемента (хто швидше розв'яже кросворд) робить уроки динамічнішими.

Перегляд файлу

8_зар _Шекспір, «Ромео і Джульєтта» - 3

Учень __________________  Оцінка ________

 

 

E:\Шкільні предмети\ЗАРУБІЖНА-робота\8 кл\Шекспір\Шекспір-кросворд\3\Ромео і Джульєтта-3.wmfКак менялись "Ромео и Джульетта": от Луиджи да Порто до Шекспира | Пикабу

 

 

 

Горизонталь

3. Кому належав план з'єднання Ромео і Джульєтти після вигнання Ромео?

4. У яке місто В. Шекспір відправився в пошуках кращої долі?

5. Ім'я коханого Джульєтти

6. Яке покарання назначив герцог за смерть Тибальдо?

7. Її одягнув Ромео, щоб його не впізнали на маскараді в домі Капулетті.

9. В яку епоху жив і творив Вільям Шекспір?

10. За нього Капулетті хотіли віддати заміж Джульєтту.

11. Що було зображено на родинному гербі В. Шекспіра?

 

Вертикаль

1. З якого матеріалу батьки Ромео і Джульєтти

2. Кого сеньйора Капулетті характеризує як "найкращу квітку в квітниках Верони"?

5. В неї був закоханий Ромео до зустрічі з Джульєттою

8. Вірш з чотирнадцяти рядків

 

 

D:\Шкільні предмети\ЗАРУБІЖНА-робота\8 кл\Шекспір\Шекспір-кросворд\3\Ромео і Джульєтта-3 (key).wmf

docx
Додано
13 лютого
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку