9 кл Розвязування задач з математики та фізики засобами табличного процесора

Про матеріал
Матеріали містять Презентація конспект уроку практичну роботу шаблон завдання учням завдання з рішеннями для учителя
Перегляд файлу

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7f/Microsoft_Office_Excel_%282018%E2%80%93present%29.svg/1200px-Microsoft_Office_Excel_%282018%E2%80%93present%29.svg.png Урок №29 Розв’язування задач засобами
                                табличного процесора

 

Урок 29. Розв’язування задач з фізики та математики засобами табличного
                           процесора.

Цілі:

     навчальна: сформувати вміння розв'язання задач з різних предметних галузей;

     розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; розвиток гнучкості мислення, предметної уваги;

     виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі
                   Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення:  Офісні програми.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань
             - Сьогодні ми продовжуємо розязувати практичні задачі з допомогою такого
               потужного інструменту як електронні таблиці,  програма MS-Excel.
              На минулих уроках ми уже були бізнесменами, бухгалтерами.
              Та нам до вирішення цих питань ще  далеко.
               А от задачі з математики фізики та інших предметів це ваше сьогодення.
               Тому я пропоную розглянути цей інструмент в цій сфері.
            -  Демонстраці теми уроку
            - Сьогодні працюємо за принципом
Ю НАЙ АКСЕНШ, Ю ДАЙ  НАУН , ЛЕААНН   «Знаєш,дій. Не знаєш вчись» 

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
                - нагадую що ви всі уже отримали по 1-балу за то є присутні на уроці
                   а от кінцевий бал буде залежати від вашої активної праці
                - стікери 1-бал за найменьше ваше досягнення 3-бали за розвязану задачу
                - знайомимось із задачами 
                 -  хто готовий працювати прошу до компютера)
                   з іншими попрацюємо разом
                - завдання уже розміщене в електронному журналі
                      (що не зробили в школі робимо дома і відправляємо на перевірку)

IV. Вивчення нового матеріалу
                   (запуск презентаціі)
                - повторимо фактичний матеріал необхідний для виконання завдань
                - з інформатики
                - з математики
                - з фізики
            Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1.     Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2.     Інструктаж учителя.
  3.     Практична робота за комп’ютерами.
  4.     Вправи для очей.

VI. Підсумки уроку

Фронтальне опитування

  1. Які результати розрахунків насторожили?
  2.  Чи завжди існує трикутник із заданими координатами?
  3.  Чи завжди існує чотирикутник із заданими координатами?

Рефлексія

1. Під час уроку я

     дізнався…

     зрозумів…

     навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав (-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

VІІ. Домашнє завдання

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

*

1

 

Перегляд файлу

                  Практична робота №12   9кл.

Клас______Прізвище___________________Імя_________________
 

Завдання «Математика1»

                     - ввести координати вершин трикутників із таблиці
                     - обчислити площі цих трикутників (дані занести в таблицю)
                     - пояснити нетипові  варіати
 

 

Завдання «Математика2»

                     - ввести координати вершин чотирикутників
                     - описати формули для обчислення відповідних величин (АВ,ВС…S)
                     - дані переписати в таблицю

Завдання «Фізика1»

                         - сформувати ряд куті альфа (від 10 до 80 з кроком 10)
                         - обчислити згідно формули відповідні шляхи
                         - дані занести в таблицю
                         - побудувати графік залежності  шляху від кута нахилу ствола
                         - зробити висновок
 

Завдання «Фізика 2»

     - описати вхідні дані згідно умови задачі
     - розвязати задачу , прописавши формулу обчислення h(висоти підняття)
     - побудувати графік залежності висоти підняття снаряду від кута нахилу
       ствола

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування задач з математики та фізики засобами табличного процесора Підготував Іскра Юрій Знаєш, дій. Не знаєш, вчись. You know , the action . You don’t know learn

Номер слайду 2

Повторення Математичні функції : SUM( ) ABS ( ) SQRT ( ) PI ( ) SIN ( ) COS ( )Сума елементів. =SUM ( 5;15 )Абсолютне значення числа (модуль). =ABS (-45)Корінь квадратний числа = SQRT(4)Число Пі 3,14……. =PI ( )Сінус числа =SIN (30*PI()/180)Косинус числа =COS (2*pi())10=𝜋180 рад              =30𝜋180 рад  Підготував Іскра Юрій300 

Номер слайду 3

Повторення S=𝟏𝟐𝒂⋅𝒉 𝒔=𝒂⋅𝐛 𝒔=𝑷⋅𝑷−𝒂⋅𝑷−𝒃⋅𝑷−𝒄 p=𝑎+𝑏+𝑐2  Підготував Іскра Юрій

Номер слайду 4

Повторення x1 x2 x. Yy1y2с2=𝑎2+𝑏2 с=𝑎2+𝑏2 Cс=𝒙𝟐−𝒙𝟏𝟐+𝒚𝟐−𝒚𝟏𝟐  x1 x3 x2 xy1y2y3y. ABCAB=𝒙𝟐−𝒙𝟏𝟐+𝒚𝟐−𝒚𝟏𝟐 𝑩𝑪=𝒙𝟑−𝒙𝟐𝟐+𝒚𝟑−𝒚𝟐𝟐 A𝑪=𝒙𝟑−𝒙𝟏𝟐+𝒚𝟑−𝒚𝟏𝟐 ab𝑥1−𝑥22=𝑥2−𝑥12  Підготував Іскра Юрій

Номер слайду 5

повторення 𝑣0 ХYh=?S=?h=𝑣0⋅𝑡−q𝑡22 S=𝑣0⋅𝑡 По осі ОХПо осі ОУО𝛼 h=𝝑𝟎𝟐𝐬𝐢𝐧𝜶𝟐𝒒 𝒔=𝟐𝝑𝟎𝟐𝐬𝐢𝐧𝜶⋅𝐜𝐨𝐬𝜶𝒒 Підготував Іскра Юрій

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
zip
Додано
3 березня
Переглядів
362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку