Урок №29 Розв’язування задач засобами |
|
Урок 29. Розв’язування задач з фізики та математики засобами табличного
процесора.
Цілі:
навчальна: сформувати вміння розв'язання задач з різних предметних галузей;
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; розвиток гнучкості мислення, предметної уваги;
виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі
Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Офісні програми.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
- Сьогодні ми продовжуємо розязувати практичні задачі з допомогою такого
потужного інструменту як електронні таблиці, програма MS-Excel.
На минулих уроках ми уже були бізнесменами, бухгалтерами.
Та нам до вирішення цих питань ще далеко.
А от задачі з математики фізики та інших предметів це ваше сьогодення.
Тому я пропоную розглянути цей інструмент в цій сфері.
- Демонстраці теми уроку
- Сьогодні працюємо за принципом
Ю НАЙ АКСЕНШ, Ю ДАЙ НАУН , ЛЕААНН «Знаєш,дій. Не знаєш вчись»
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
- нагадую що ви всі уже отримали по 1-балу за то є присутні на уроці
а от кінцевий бал буде залежати від вашої активної праці
- стікери 1-бал за найменьше ваше досягнення 3-бали за розвязану задачу
- знайомимось із задачами
- хто готовий працювати прошу до компютера)
з іншими попрацюємо разом
- завдання уже розміщене в електронному журналі
(що не зробили в школі робимо дома і відправляємо на перевірку)
IV. Вивчення нового матеріалу
(запуск презентаціі)
- повторимо фактичний матеріал необхідний для виконання завдань
- з інформатики
- з математики
- з фізики
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
VI. Підсумки уроку
Фронтальне опитування
Рефлексія
1. Під час уроку я
дізнався…
зрозумів…
навчився…
2. Найбільше мені сподобалося…
3. На уроках найкраще в мене виходило…
4. Я мав (-ла) труднощі з…
5. Я хотів би ще дізнатися про…
VІІ. Домашнє завдання
VІІІ. Оцінювання роботи учнів
* |
1 |
Практична робота №12 9кл.
Клас______Прізвище___________________Імя_________________
Завдання «Математика1»
- ввести координати вершин трикутників із таблиці
- обчислити площі цих трикутників (дані занести в таблицю)
- пояснити нетипові варіати
Завдання «Математика2»
- ввести координати вершин чотирикутників
- описати формули для обчислення відповідних величин (АВ,ВС…S)
- дані переписати в таблицю
Завдання «Фізика1»
- сформувати ряд куті альфа (від 10 до 80 з кроком 10)
- обчислити згідно формули відповідні шляхи
- дані занести в таблицю
- побудувати графік залежності шляху від кута нахилу ствола
- зробити висновок
Завдання «Фізика 2»
- описати вхідні дані згідно умови задачі
- розвязати задачу , прописавши формулу обчислення h(висоти підняття)
- побудувати графік залежності висоти підняття снаряду від кута нахилу
ствола