A Day in the Life of a Jillaroo

Про матеріал
Мета (для вчителя) ● навчити новим лексичним одиницям по темі; ● практикувати навички роботи з текстом, а саме вміння знаходити інформацію в контексті, а також вміти письмово та усно її відтворювати; ● поглибити культурні знання дітей, презентувавши текст про життя і працю на австралійській фермі; ● розвивати вміння піклуватися про природу, а саме тварин. Мета (для учня) ● вивчити нові лексичні одиниці по темі; ● практикувати навички роботи з текстом, а саме знаходити інформацію в контексті, а також вміти письмово та усно її відтворювати; ● поглибити свої культурні знання, прочитавши і опрацювавши текст про життя і працю на австралійській фермі; ● розвинути вміння піклуватися про природу, а саме тварин. Обладнання та матеріали: мультимедійне обладнання, відео, посилання на інтерактивні завдання.
Перегляд файлу

Англійська мова, 6 клас

Тема: Reading LessonA Day in the Life of a Jillaroo

 Мета (для вчителя)

       навчити новим лексичним одиницям по темі;

       практикувати навички роботи з текстом, а саме вміння знаходити інформацію в контексті, а також вміти письмово та усно її відтворювати;

       поглибити культурні знання дітей, презентувавши текст про життя і працю на австралійській фермі;

       розвивати вміння піклуватися про природу, а саме тварин. 

  

Мета (для учня) 

       вивчити нові лексичні одиниці по темі;

       практикувати навички роботи з текстом, а саме знаходити інформацію в контексті, а також вміти письмово та усно її відтворювати;

       поглибити свої культурні знання, прочитавши і опрацювавши текст про життя і працю на австралійській фермі;

       розвинути вміння піклуватися про природу, а саме тварин. 

  

                                                                                                                                                                

 

Обладнання та матеріали: мультимедійне обладнання, відео, посилання на інтерактивні завдання.

 

 

 

 

 

 

Етап І

Greeting. Warming up questions.

 

 

 

 

 

 

Етап ІІ

  Pre-reading stage

Введення нової теми та повідомлення цілей урок.

 

 

 

Прийом 1

Pre-teach vocabulary

Гра «Wordwall»

 

 

 While-reading stage

Прийом 2

Швидке читання тексту на розуміння основного змісту

 

 

Post-reading stage

Прийом 3

Виконання вправи на доповнення інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап IV

Підсумки уроку.

Пояснення домашнього завдання.

 

 

 

 

 - How are your?

 - I’m  great.

 - And you, Andrew?

 - I'm so so…

 

 

 

 

 

  Who likes animals?

  Who has pets at home?

  Look at the picture….

  What can you see….

  You are right it’s a horse and today we are going  

   to speak about the life of jillaroos and jackaroos,

  but first let’s learn the new words that you can find in the text.

 

to present card with words and their definition;

to play quizzes

 

 

 

-        Dear students, open SB, p 16, ex 1 - read  the text quickly and answer who jillaroos and jackaroos are and what they do….

-        Varya, answer the question….

-        Jillaroos….

-        Yes, you are right

 

 

-        Now, you are going to work in pairs and do ex 2, so read the text again and complete the sentences.

     

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-According to what we've just read, answer the question:

-Can animals (domestic or homeless) live without people?

-No, they can't. They need us.

-В Біблії говориться (озвучити місце писання)

- Now, I have cards with different phrases for you. You have to come out to the board and choose those which demonstrate actions that can help homeless animals to survive.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Your homework will be to make a project on the topic:

  «How we can help homeless animals». You have to draw pictures and write 10 sentences.

 

 


 

 

Додатковий матеріал

 

 

 

Критерії оцінювання (складання речень: письмова форма) 12-бальна система:

- складання речень, правильна побудова - 7

-         кількість речень – 2 бали - за 9-10 речень, 1 бал за -7-8, менше 7 - 0 балів.

- використання нової лексики - 2

 

Зворотній зв’язок:

- Ти дуже правильно та гарно вимовляла слова під час читання.

    - Ти не був уважний виконуючи вправи, бо коли я тебе питала, ти не знав, на якому ми реченні зупинилися,

    - Ви гарно працювали в парі, доповняли одна одну, а також допомагали бачити помилки..

                 


 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 лютого
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку