Презентація з Навчання грамоти . Мета уроку розвивати дикцію, зв'язне мовлення, вміння висловлювати власну думку. Навчить дітей правильно спілкуватися по телефону.
Навчання грамоти 1 клас. А. Качан «Мобільна розмова». Соціальний розвиток.Інтеграція з громадянською галуззю. Вчитель початкових класів. Одеської ЗОШ №45 Петровська Ірина Володимирівна
Номер слайду 2
Читацька розминка Чистомовка Ато-ато-ато-чистомовок є багато. Ті-ті-ті –та найкращі будуть ті. Ята-ята-ята- що поможуть вам малята. Ув-ув-ув – ротик щоб слухняним був!
Номер слайду 3
Скоромовка скоро мовиться Тигренятко з тигром-татом Тренувалися стрибати.читай в різному темпі;читай на одному темпі;читай якнайшвидше;читай без жодної запинки.
Номер слайду 4
Вчися швидко читати дзвін жарт дзвонила жартувала подзвонила в’я пожартувала в’язала зав’язала
Номер слайду 5
«Мобільна розмова»Загадка. Хоч і голосу не має,Але голосно гукає. Щоб могли порозмовлятиІ про все на світі взнати.
Номер слайду 6
Читання тексту Мовчазне напівголосне читання вірша Вправа»Мозковий штурм»Яку розмову можна назвати мобільною?Чи вміють дівчатка вести розмову по телефону?
Номер слайду 7
Вправа «Потренуй пам’ять» Тест1. Що робила Марічка?а)вчила азбуку і в’язала рукавички;б)читала буквар і в’язала шкарпетки.2. Що робила киця?а) спала на килимку;б)гралася клубками.3. Про чиї пригоди хоче прочитати киця?а)про Лисичку;б) про пана Коцького. Відповідь ( 1а, 2б, 3 б)
Номер слайду 8
Мобільний етикет1. Не ведіть по телефону порожньої балаканини.2. Запитайте на початку розмови, чи не завадитьтелефонний дзвінок чомусь важливому.3. Якщо телефонна розмова обірвалася з невідо- мої причини, її відновлює той, хто телефонував першим.4. Голос видає настрій, тому потрібно контролювати емоції.