Адаптація п’ятикласників на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» та інформатики
2022-2023 н. р.
Сьогоднішні п’ятикласники – це діти НУШ, тому на уроках інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» та інформатики акцентую увагу не лише на академічному навчанні, а й соціально-емоційному розвитку. Намагаюся створити «Ситуацію успіху» для кожного учня.
Звертаючи увагу на фізіологічний розвиток учнів, зважаю на види пам’яті у кожного з них. Образна пам'ять найбільше проявляється у 40% класу. Решта – 60% словесно-логічна.
На уроках інформатики та курсу «Пізнаємо природу» я задоволена роботою учнів. Вони надзвичайно активні, допитливі, з легкістю «переключаються» від однієї діяльності до іншої. Наприклад, вчитель надсилає фото з курсу «Пізнаємо природу», і дає завдання, хто швидше заповнить таблицю, діти не креслять її у зошит, а працюють з графічним редактором і надсилають вчителю готову роботу. Вони креактивні, вміють економити час та відстоювати власну думку; потребують характеристики своєї роботи від учителя.
Недоліком у роботі є відсутність друкованих підручників. Багато навчального часу діти проводять з цифровими пристроями. Їхнє дозвілля – ігри онлайн. Учні втомлюються, стають неуважними.