Адаптована програма із зарубіжної літератури для розвитку дитини 6 класу. ІНКЛЮЗІЯ

Про матеріал
Адаптована програма із зарубіжної літератури для розвитку дитини 6 класу. ІНКЛЮЗІЯ
Перегляд файлу

Пояснювальна записка

 

Програму розроблено на основі Державного стандарту базової

середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 30. 09. 2020 р.

No 898) з урахуванням Типової освітньої програми для 5-9 класів закладів

загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 19.02.2021р.№235).

 

 

Модельна навчальна програма«Зарубіжна література. 5–9 класи»

           для закладів загальної середньої освіти (у редакції 2023 року)

(автори Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В.,

Мацевко-Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П.,

Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М. І., Джангобекова Т. А.)

 

Підручник «Зарубіжна література» для 6 класу закладів загальної середньої освіти (автори Ніколенко О. М., Мацевко-Бекерська Л. В., Рудніцька Н. П., Ковальова Л. Л., Туряниця В. Г., Базильська Н. М., Гвоздікова О. В., Лебедь Д. О.) Нова Українська школа.

 

Дана адаптована  програма враховує здібності та можливості  учня з інклюзивною формою навчання за рахунок зменшення обсягу теоретичного навчального матеріалу та вимог до дитини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

АДАПТОВАНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

                                        для   6  класу . Інклюзія

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

(за розділами)

Зміст навчального матеріалу

Вид оцінювання

1. Вступ

 

 

Ключові компетентності

Учень:

  • усвідомлює роль духовних цінностей у формуванні гармонійно розвиненої особистості (НЛ-3).

Предметні компетентності

Учень:

  • виявляє ознаки різних видів мистецтва,
  • розповідає про свої улюблені твори літератури й мистецтва, виявляє їхні специфічні риси.

 

Література як вид мистецтва. Художній образ.

(ТЛ) Художній образ, початкові поняття про традиційний  образ, вічний образ.

 

Літературний диктант.

2. Міфи на всі часи .

 

 

Ключові компетентності

Учень:

  • усвідомлює єдність людини й природи (НЛ-1);
  • визнає переваги фізичного здоров’я людини (НЛ-3);

Предметні компетентності

Учень:

  • розуміє (на елементарному рівні) поняття «міф»,відрізняє його від казки;
  • переказує  міфи народів світу:

  -     розповідає про свої улюблені міфи, міфологічних героїв.

Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів (про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.). Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів.

Грецькі міфи. Міф про Прометея. Міфи про Геракл. Дедал і Ікар. Нарцис. 

 

 

 

 

 

1)встановити

відповідність між образом та іменем бога:

2)з’єднати образи міфів та явища,які  вони втілюють:

3)літературний диктант;

4)тести.

4. Пригоди і фантастика

 

 

Ключові компетентності

 Учень:

усвідомлює роль екологічних знань у досягненні життєвої мети .

оцінює ініціативність та підприємливість під час ухвалення життєво важливих рішень (НЛ -4).

Предметні компетентності

Учень:

  • переказує (стисло) основні події роману «Пригоди Робінзона Крузо» Д.Дефо; Чарльза Діккенса «Різдвяна пісня в прозі».
  • характеризує образ Робінзона, образи Оксани і Вакули,

образу Скруджа,Фреда.

 

Даніель Дефо (1660-1731) «Життя і

незвичайні та дивовижні пригоди

Робінзона Крузо» (2-3 розділи за

вибором учителя)

Чарльз Діккенс (18121870). «Різдвяна пісня в прозі».

Микола Васильович Гоголь (18091852). «Ніч перед Різдвом».

 

Ульф  Старк  «Маленька

книжка про любов»

1) встановити

відповідність між образом та твором;

2)літературний диктант;

3)тести;

4)переказ уривків.

5)малює вітальну листівку для улюбленого героя з побажаннями до Різдва.

5. НЕ ЗДАВАТИСЯ В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ

 

 

Ключові компетентності

Учень:

  • розуміє залежність людини від навколишнього середовища (НЛ -1);
  • усвідомлює цінності життя;

родинних стосунків.  (НЛ -3).

Предметні компетентності

Учень:

  • виразно читає та переказує уривки з творів;
  • характеризує персонажі ;

 

 

Джек Лондон (18761916). «Жага до життя».

Анна Ґавальда (нар. 1970). «35 кіло

надії». Крістіне Нестлінґер

(нар. 1936) «Конрад, або Дитина з

бляшанки»

1)з’єднати образи твору та явища,які  вони втілюють;

2)літературний диктант;

3)тести;

4)переказ уривків.

6. Поетичне бачення світу

 

 

Ключові компетентності

 Учень:

емоційно сприймає, оцінює вияв патріотичних почуттів (НЛ - 2);

Предметні компетентності

Учень:

  • виразно читає твори поетів в українських перекладах;
  • висловлює  емоції й почуття, що виникли від зустрічі з поезією;

 

Мацуо Басьо (16441694). Хайку.

Роберт Бернс (17591796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса.

Генрі Лонгфелло  «Пісня

про Гайавату» («Люлька згоди»).

1) вірш напам’ять.

2)виразно читати.

7. ЗАМИСЛЮЄМОСЯ ПРО МАЙБУТНЄ

 

 

Предметні компетентності

 Учень:

виразно читає текст і визначає головну думку прочитаного,

висловлює емоції й почуття, що виникли під час читання.

розповідає про основні події сюжету творів,

 

Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка».

Роберт Шеклі (19282005). «Запах думок».

1) встановити

відповідність між образом та твором;

2)літературний диктант;

3)тести;

4)переказ уривків.

9. Підсумки (1 година)

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

 

1) встановити

відповідність між героєм  та твором.

 

Завершення ІІ семестру (+ 6 год. резерв)

 

 

Для вивчення напам’ять

 

  • Р. Бернс. «Моє серце в верховині…»

М. Басьо. Хайку (3-4 за вибором учня)

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Драчук Олена
Додано
24 вересня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку