Для того щоб досягти головної мети роботи гуртка, навчити дітей неординарно мислити творчо працювати і досягти розкриття художнього образу, а також позбутися стереотипів у дитячих малюнках, педагогу потрібно проявити і активізувати всі свої творчі здібності. Саме в цьому може допомогти ця методична розробка.
Актуальність методики. Гурток образотворчого мистецтва з елементами дизайну
Для того щоб досягти головної мети роботи гуртка, навчити дітей неординарно мислити творчо працювати і досягти розкриття художнього образу, а також позбутися стереотипів у дитячих малюнках, педагогу потрібно проявити і активізувати всі свої творчі здібності. Саме в цьому може допомогти ця методична розробка. В ній пропонується система занять, де тема і мета, а також завдання кожного конкретного заняття розкривається перед дітьми за допомогою казки.
Кожна нова казка є логічним продовженням попередньої. Кожен новий герой, який з’являється на заняттях, розкриває новий розділ мистецтва і уособлює його. Таким чином діти краще засвоюють і теоретичні знання, і практичні правила і поради.
Текст кожної казки можна змінювати в залежності від рівня розвитку більшості дітей в групі, казки можна міняти місцями.
Цю ідею можна взяти за основу, а деталі – це фантазія і творчість, розкриття індивідуального таланту кожного керівника.
За допомогою казки, крім іншого можна вирішити багато проблем виховного характеру, розвинути в дітях гарні моральні якості. Герої казок з’являються на занятті і спонукають дітей вирішувати проблеми не тільки художнього, але й етичного і морального характеру. До кінця навчального року діти сприймають кожного героя як особисто близького знайомого, і в залежності від того, який герой з’являється на занятті, діти знають, в якому напрямку вони будуть працювати.