Гра 1
Мета: Формувати певний ритм рухів рук з нарощуванням їх кількості і збереженням постійного темпу виконання.
Дитині пропонується зразок повторюваних ритмичних рухів рук з постійною фіксацією на силову напругу на початку або в кінці руху. Ритмічність рухів, які повторюються досягається за рахунок дотримання почергового виконання (дорослий стукає, потім дитина стукає) та зі зберіганням темпу виконання завдання.
Гра 4
Мета: Формувати уявлення про ритм з опорою на зорову основу.
Дорослий плескає коротенькi ритмiчнi формули, додаючи пiсля плескань [для розвитку зорової уваги] жартiвливi рухи (наприклад, – розводимо руки вбiк, торкаємося вух, стискаємо пальцi в кулак, розчепiрюємо пальцi та повертаємо руки долонями до дітей тощо)