Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам

Про матеріал
Як описати алгоритм знаходження суми чи кількості елементів табличної величини У програмах, де передбачено дії з елементами табличної величини, що задовольняють деяким умовам, використовують оператор розгалуження if. Для запису простих умов використовують оператори порівняння: >, <, <=, >=, =, <>, а складні умови формують із простих з використанням логічних операторів and, or, not.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Програмування. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми або кількості значень елементів

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте: Як описати команду розгалуження мовою програмування Pascal?Як обчислити середнє значення набору числових даних?

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Табличні величини. Табличні величини Знаходження суми чи кількості елементів табличної величини. У програмах, де передбачено дії з елементами табличної величини, що задовольняють деяким умовам, використовують оператор розгалуження if> < <= >= = <> Прості умови Складні умови and or not

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §16 п.16.3 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Алгоритми знаходження суми чи кількості елементів табличної величини. Вправа 2, 3

Номер слайду 9

Розгадай. Анаграму. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай СУМААМСУ

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай КІЛЬКІСТЬЛКСІТЬІКЬ

Номер слайду 12

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2 . Середнє значення. Складіть проект Середнє для обчислення середнього значення десяти дійсних чисел з діапазону 9,0-10,0, отриманих у ході деякого експерименту

Номер слайду 13

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Сума додатних елементів таблиціСтворіть програму для знаходження суми додатних елементів заданої таблиці. {BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802}-2,55,47,8-4,95,07,1-3,7-2,86,23,42,11,5-8,1-6,7-3,44,8

Номер слайду 14

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 4. Кількість елементів. Створіть програму для знаходження кількості елементів лінійної таблиці з 10 цілих чисел, які дорівнюють її першому елементу.

Номер слайду 15

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Мовою програмування Free Pascal, запишіть фрагмент програми, у якій будуть реалізовані такі завдання:4. Сьомому елементу лінійної таблиці Nomer цілого типу з 10 елементів надати деяке конкретне значення.5. Другому елементу лінійної таблиці Nomer дійсного типу з 10 елементів надати значення вмісту цієї ж клітинки, збільшене вдвічі.6. Елементу двовимірної таблиці з іменем Costs цілого типу, який міститься на перетині другого стовпця та третього рядка, надати значення вмісту цієї ж клітинки, збільшене на 1

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юріївна Наталія Юріївна
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
zip
Додано
28 жовтня 2020
Переглядів
4242
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку