Календарне планування з інформатики 3-9 класи на І семестр 2020

Про матеріал
Календарне планування з інформатики 3-9 класІ семестр 2020 н.р. за новими програмами
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з інформатики у 3 – 9 класах

на 2020-2021 навчальний рік

 

 

 

 

 


Лист зауважень

№ з/п

Дата

Зауваження

Відмітка про виконання

Підпис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання програм

       Дати проведення тематичних оцінювань

 Клас

Назва контролю

За програмою

Заплановано

I семестр

II  семестр

I семестр

II семестр

5-А

Практичних робіт

 

 

 

 

Тем. оцінювань

 

 

 

 

Всього годин

 

 

 

 

5-Б

Практичних робіт

 

 

 

 

Тем. оцінювань

 

 

 

 

Всього годин

 

 

 

 

6-А

Практичних робіт

 

 

 

 

Тем. оцінювань

 

 

 

 

Всього годин

 

 

 

 

6-Б

Практичних робіт

 

 

 

 

Тем. оцінювань

 

 

 

 

Всього годин

 

 

 

 

8-А

Практичних робіт

 

 

 

 

Тем. оцінювань

 

 

 

 

Всього годин

 

 

 

 

8-Б

Практичних робіт

 

 

 

 

Тем. оцінювань

 

 

 

 

Всього годин

 

 

 

 

8-В

Практичних робіт

 

 

 

 

Тем. оцінювань

 

 

 

 

Всього годин

 

 

 

 

9-А

 

Практичних робіт

 

 

 

 

Тем. оцінювань

 

 

 

 

Всього годин

 

 

 

 

9-Б

Практичних робіт

 

 

 

 

Тем. оцінювань

 

 

 

 

Всього годин

 

 

 

 

 

 

Вид

контролю

I семестр

5-А

5-Б

6-А

6-Б

8-А

8-Б

8-В

9-А

9-Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-А, Б, В клас (1 год.)

І семестр – 16/15 год.

Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: М. Жалдак, Н. Морзе, Г. Ломаковська, Г. Проценко,  Й. Ривкінд, В. Шакотько). Згідно з навчальною програмою, затвердженою наказом МОНмолодьспорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 29.05.2015 № 585).

Зміст навчального матеріалу

3-А(І, ІІ)

3-Б (І, ІІ)

3-В(І)

3-В (ІІ)

Тема 1. Інформація та інформаційні процеси (7 год.)

1.

Інформація і дані. Інфографіка

03.09

 

03.09

 

07.09

 

03.09

 

2.

Інформаційні процеси

10.09

 

10.09

 

14.09

 

10.09

 

3.

Носії інформації. Зберігання інформації

17.09

 

17.09

 

21.09

 

17.09

 

4.

Види інформаційних повідомлень. Аудіофайли

24.09

 

24.09

 

28.09

 

24.09

 

5.

Ролі в команді

01.10

 

01.10

 

05.10

 

01.10

 

6.

Базові поняття. Правила нетикету

08.10

 

08.10

 

12.10

 

08.10

 

7.

Людина і комп’ютер. Цифрові пристрої. Робочий стіл комп’ютера

15.10

 

15.10

 

19.10

 

15.10

 

Тема 2. Інтернет (3 год.)

8.

Браузери і вебсайти. Гіперпосилання. Правила безпеки в інтернеті

22.10

 

22.10

 

02.11

 

22.10

 

9.

Захист від комп’ютерних вірусів

05.11

 

05.11

 

09.11

 

05.11

 

10.

Пошук в інтернеті. Досліджуємо вебсайт

12.11

 

12.11

 

16.11

 

12.11

 

Тема 3. Графічний редактор. Текстовий редактор. Редактор презентацій (6/5 год.)

11.

Графічний редактор Paint.net. Портрет у редакторі Paint.net

19.11

 

19.11

 

23.11

 

19.11

 

12.

Створюємо таблицю

26.11

 

26.11

 

30.11

 

26.11

 

13.

Текстові редактори. Поєднуємо текст і зображення

03.12

 

03.12

 

07.12

 

03.12

 

14.

Редактор презентацій MS Power Point. Слайди презентації. Сортування слайдів

10.12

 

10.12

 

14.12

 

10.12

 

15.

Редагування презентацій. Створюємо презентацію

17.12

 

17.12

 

21.12

 

17.12

 

16.

Повторення навчального матеріалу за І семестр

24.12

 

24.12

 

 

24.12

 


4-А, Б клас (1 год.)

I семестр – 15 год.

Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, 2016 рік, затверджена Наказом МОН №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Підручник: Ломаковська Г.В., Проценко Г.О., Ривкінд Й.Я. «Інформатика, 4 клас», Київ, «Освіта», 2015

 

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

4А(І,ІІ)

 

4Б(І,ІІ)

 

Тема 1. Графіка (7 год.)

1

Інструктаж з БЖ. Електронні карти. Режими перегляду карт.

Учень/учениця:

має уявлення про електронні карти;

орієнтується в електронних навчальних картах для перегляду сузір’їв, Сонячної системи, материків та океанів Землі, України; у схемах та діаграмах;

уміє доповнити власну карту міткою;

доповнює пропущені дані в простих схемах, діаграмах;

використовує схеми та діаграми для усних виступів;

створює в середовищі графічного редактора зображення;

уміє змінити та вдосконалити зображення з використанням функцій обертання, зміни освітлення, кольору, поворотів, вирізання;

уміє створити колаж з кількох зображень; використовує у своєму мовленні слова колаж, обертання, освітлення, діаграма.

07.09

 

07.09

 

2

Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами. Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).

14.09

 

14.09

 

3

Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.

21.09

 

21.09

 

4

Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.

28.09

 

28.09

 

5

Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.

05.10

 

05.10

 

6

 

 

 

Створення колажу із зображень.

12.10

 

12.10

 

7

Узагальнюючий урок з теми «Графіка».

19.10

 

19.10

 

Тема 2. Текст (8 год.)

8

Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.

Учень/учениця:

має уявлення про різноманіття електронних книг та бібліотек;

володіє початковими навичками пошуку в бібліотеках за автором/авторкою, назвою;

має уявлення про гармонійне розміщення об’єктів на аркуші текстового документу;

знає призначення заголовків, абзаців, посилань;

орієнтується у змісті текстового документу;

вміє самостійно створити текст з 3-4 речень по 20 символів у кожному реченні;

поєднувати текст, зображення, схеми на аркуші текстового документа;

розташовувати текст лінійно, у вигляді списку, дотримуючись закономірності, даної в прикладі;

доповнювати таблиці даними, знайомих з інших предметів;

створювати на основі текстів таблиці та схеми (з готовим шаблоном таблиці чи схеми);

використовує у своєму мовлення слова: текстовий редактор, мітка, список, коментар.

02.11

 

02.11

 

9

Середовище текстового редактора. Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.

09.11

 

09.11

 

10

Абзаци, посилання, заголовки, зміст.

16.11

 

16.11

 

11

Списки. Послідовні списки у текстах.

23.11

 

23.11

 

12

Таблиці. Доповнення готових таблиць.

30.11

 

30.11

 

13

Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

07.12

 

07.12

 

14

Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.

14.12

 

14.12

 

15

Узагальнюючий урок з теми «Текст».

Повторення навчального матеріалу за І семестр

21.12

 

21.12

 

 

 


5-А, Б клас (1 год.)

І семестр – 16 год.

Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: М. Жалдак, Н. Морзе, Г. Ломаковська, Г. Проценко,  Й. Ривкінд, В. Шакотько)

(Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

Підручник: Корнієнко М.М., Крамаровська С.М., Зарецька І.Т. «Інформатика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

5-А (ІІ)

5-Б (ІІ)

Тема 1. Інформаційні процеси та системи (10 год.)

1

Вступний інструктаж з ТБ у кабінеті інформатики. Правила поведінки та безпеки під час роботи за компютером

Учень/учениця

Знаннєва складова

Пояснює поняття інформації та інформаційної системи.

Наводить приклади даних і повідомлень.

Наводить приклади інформаційних процесів.

Називає складові комп'ютера та їх призначення.

Пояснює поняття операційної системи.

Діяльнісна складова

Розпізнає різновиди інформаційних процесів.

Розрізняє типи комп'ютерів.

Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп'ютерним пристроями.

Уміє виконувати основні операції над файлами та папками

Ціннісна складова

Усвідомлює взаємозв’язок між апаратною та програмною складовими інформаційної системи.

Усвідомлює наслідки впливу комп’ютерних пристроїв на здоров’я.

Має уявлення про роль інформаційних технологій у житті людини та розвитку суспільства

 

01.09

 

08.09

 

2

Інформація та повідомлення.

01.09

 

08.09

 

3

Способи подання повідомлень

15.09

 

22.09

 

4

Інформаційні процеси

15.09

 

22.09

 

5

Поняття даних. Пристрої для роботи з даними

29.09

 

06.10

 

6

Апаратна і програмна складові інформаційної системи.

29.09

 

06.10

 

7

Компютер та його складові

13.10

 

20.10

 

8

Операційна система та її інтерфейс.

13.10

 

20.10

 

9

Файли та папки

03.11

 

10.11

 

10

Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. Узагальнюючий урок з теми «Інформаційні процеси та системи»

03.11

 

10.11

 

Тема 2. Мережеві технології та інтернет (6 год.)

11

Компютерні мережі

Учень/учениця

Знаннєва складова

Пояснює поняття об’єкта та властивостей об’єкта.

Називає основні об'єкти текстового документа.

Називає властивості символів, абзаців, сторінок, зображень і таблиць.

Діяльнісна складова

Уміє редагувати та форматувати об'єкти текстових документів.

Додає зображення з файлів та налаштовує їхні параметри.

Додає таблиці й однорівневі списки, редагує та форматує їх.

Налаштовує параметри сторінки (розмір, орієнтацію, поля).

Готує документ до друку

Ціннісна складова

Усвідомлює роль електронного документообігу у сучасному суспільстві.

Оцінює якість форматування текстового документа.

17.11

 

24.11

 

12

Пошук інформації в Інтернеті та її критичне оцінювання

17.11

 

24.11

 

13

Безпечне користування Інтернетом Завантаження даних з Інтернету. Авторське право

01.12

 

08.12

 

14

Використання мережі Інтернет для навчання

01.12

 

08.12

 

15

Узагальнюючий урок з теми «Мережеві технології та інтернет».

15.12

 

22.12

 

16

Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр

15.12

 

22.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-А, Б (1 год.)

І семестр – 15 год.

Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: М. Жалдак, Н. Морзе, Г. Ломаковська, Г. Проценко,  Й. Ривкінд, В. Шакотько)

(Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

Підручник: Й.Я.Ривкінд, Т.І.Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько «Інформатика» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти (електронна версія)

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

6-А(ІІ)

6-Б(І)

Тема 1. Комп’ютерна графіка (7 год.)

1

Вступний інструктаж з ТБ у кабінеті інформатики. Поняття комп’ютерної графіки. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.

Учень/учениця

Знаннєва складова

Пояснює поняття комп’ютерної графіки.

Порівнює особливості кодування растрових і векторних зображень.

Пояснює призначення растрових і векторних графічних редакторів.

Наводить приклади форматів векторної та растрової графіки.

Пояснює, як змінюються властивості об’єктів після їх групування і розгруповування

Діяльнісна складова

Створює та редагує векторні та растрові зображення.

Змінює формат і налаштовує параметри зображення для його використання з певною метою.

Групує та розгруповує, обертає, вирівнює та масштабує об’єкти на зображенні.

Використовує шари для створення зображень.

Налаштовує інструменти та середовище графічного редактора під час створення зображення

Ціннісна складова

Обґрунтовує вибір способу подання зображення для різних потреб

04.09

 

04.09

 

2

Середовище та інструменти графічного редактора.

11.09

 

11.09

 

3

Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23.  Практична робота1. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.

18.09

 

18.09

 

4

Операції над об’єктами та групами об’єктів.

25.09

 

25.09

 

5

Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23 Практична робота 2.Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.

02.10

 

02.10

 

6

Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23 Практична робота 3.Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.

09.10

 

09.10

 

7

Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення.

16.10

 

16.10

 

Тема 2. Комп’ютерні презентації (8 год.)

8

Системи опрацювання компютерних презентацій

Учень/учениця

Знаннєва складова

Називає апаратне й програмне забезпечення, необхідне для створення й перегляду комп’ютерних презентацій.

Наводить приклади об’єктів презентації, їх властивостей і типів слайдів.

Називає етапи створення презентації

Знає принципи естетичного оформлення слайдів

Діяльнісна складова

Створює презентацію та налаштовує її показ.

Використовує гіперпосилання, ефекти зміни слайдів та анімації.

Планує представлення презентації та виступає з нею перед аудиторією

Ціннісна складова

Обґрунтовує доцільність використання презентацій у своїй навчальній діяльності та повсякденному житті.

Оцінює якість презентації та дотримання вимог до її оформлення

23.10

 

23.10

 

9

Етапи створення презентації

06.11

 

06.11

 

10

Оформлення презентації

13.11

 

13.11

 

11

Анімаційні ефекти

20.11

 

20.11

 

12

Мультимедійний вміст у презентаціях

27.11

 

27.11

 

13

Керування показом презентації. Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23 Практична робота 4. Проектування та розробка власної презентації .

04.12

 

04.12

 

14

Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23. Практична робота 5. Розробка презентації з елементами мультимедіа

11.12

 

11.12

 

15

Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією.

Узагальнюючий урок з теми «Комп’ютерні презентації». Повторення навчального матеріалу за І семестр.

18.12

 

18.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-А, Б, В клас (2 год.)

І семестр – 32/30/30 год.

Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: М. Жалдак, Н. Морзе, Г. Ломаковська, Г. Проценко,  Й. Ривкінд, В. Шакотько). Згідно з навчальною програмою, затвердженою наказом МОНмолодьспорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 29.05.2015 № 585).

Підручник: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., шакотько В.В. «Інфоматика 8 клас», Київ : Генеза, 2016

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

8-А (ІІ)

8-Б (ІІ)

8-В (ІІ)

Кодування даних та апаратне забезпечення (13 год.)

1.

Опрацювання даних як інформаційний процес.

Учень/учениця

Знаннєва складова

Розуміє поняття двійкового коду, називає одиниці вимірювання його довжини та пояснює їх співвідношення.

Описує загальний принцип побудови таблиці кодів символів.

Пояснює деякі принципи кодування графічних даних.

Має уявлення про взаємодію складових обчислювальних пристроїв, описує їхні основні характеристики.

Наводить приклади застосування сучасних пристроїв у різних галузях.

Описує процес обробки даних комп’ютерними пристроями

Діяльнісна складова

Уміє кодувати і декодувати повідомлення за певними правилами.

Визначає характеристики складових персонального комп’ютера залежно від його призначення

Ціннісна складова

Усвідомлює зв’язок між інформаційними технологіями та потребами й етапами розвитку людського суспільства

 

01.09

 

04.09

 

04.09

 

2.

Кодування та декодування повідомлень. Двійкове кодування.

01.09

 

04.09

 

04.09

 

3.

Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23. Практична робота 1. Кодування та декодування повідомлень.

08.09

 

11.09

 

11.09

 

4.

Одиниці вимірювання довжини двійкового коду

08.09

 

11.09

 

11.09

 

5.

Кодування тексту й графічних даних. Таблиці кодів символів.

15.09

 

18.09

 

18.09

 

6.

Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23. Практична робота 2. Кодування тексту за допомогою таблиць кодів

15.09

 

18.09

 

18.09

 

7.

Персональний комп’ютер, його основні складові.

22.09

 

25.09

 

25.09

 

8.

Процесор, пристрої пам’яті, введення та виведення даних, мультимедійні пристрої.

22.09

 

25.09

 

25.09

 

9.

Технічні характеристики та призначення основних складових персонального комп’ютера.

29.09

 

02.10

 

02.10

 

10.

Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23. Практична робота 3. Створення електронної таблиці з характеристиками складових персонального комп’ютера

29.09

 

02.10

 

02.10

 

11.

Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв.

06.10

 

09.10

 

09.10

 

12.

Види сучасних комп’ютерів та їх застосування

06.10

 

09.10

 

09.10

 

13.

Узагальнюючий урок з теми «Кодування даних та апаратне забезпечення».

13.10

 

16.10

 

16.10

 

Опрацювання текстових даних (9 год.)

14.

Пошук та заміна фрагментів тексту.

Учень/учениця

Знаннєва складова

Має уявлення про принципи та можливості опрацювання текстових даних.

Має уявлення про структуру документа.

Пояснює принципи стильового оформлення та спільної роботи з документом.

Діяльнісна складова

Знаходить і замінює символи та групи символів.

Створює й використовує гіперпосилання в текстовому документі.

Використовує стилі для форматування документа.

Структурує документ і створює його зміст.

Створює і редагує колонтитули документа

Ціннісна складова

Розуміє й обґрунтовує необхідність дотримання вимог до стильового оформлення й структурування текстового документа

13.10

 

16.10

 

16.10

 

15.

Форматування з використанням стилів.

20.10

 

23.10

 

23.10

 

16.

Структура документа. Автоматизоване створення змісту документа.

20.10

 

23.10

 

23.10

 

17.

Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23. Практична робота 4. Форматування з використанням стилів

03.11

 

06.11

 

06.11

 

18.

Колонтитули.

03.11

 

06.11

 

06.11

 

19.

Гіперпосилання в текстових документах

10.11

 

13.11

 

13.11

 

20.

Спільна робота з документом.

10.11

 

13.11

 

13.11

 

21.

Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23. Практична робота 5. Організація спільної роботи з документом

17.11

 

20.11

 

20.11

 

22.

Узагальнюючий урок з теми «Опрацювання текстових даних».

17.11

 

20.11

 

20.11

 

Створення та публікація веб-ресурсів (10/8 год.)

23.

Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів

Учень/учениця

Знаннєва складова

Наводить приклади засобів автоматизованого створення веб-сторінок.

Розуміє поняття мови гіпертекстової розмітки.

Діяльнісна складова

Створює веб-сторінки за допомогою автоматизованих засобів та публікує їх в Інтернеті.

Використовує гіпертекстові, графічні й мультимедійні елементи на веб-сторінках

Ціннісна складова

Усвідомлює важливість участі в діяльності глобальної інтернет-спільноти.

Дотримується правил ергономічного розміщення матеріалів на веб-сторінці

24.11

 

27.11

 

27.11

 

24.

Поняття про мову гіпертекстової розмітки.

01.12

 

27.11

 

27.11

 

25.

Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23. Практична робота 6. Створення веб-сторінки за допомогою гіпертекстової розмітки

01.12

 

26.

Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці

08.12

 

04.12

 

04.12

 

27.

Додавання малюнків на веб-сторінки

08.12

 

04.12

 

04.12

 

28.

Додавання гіперпосилань на веб-сторінки

15.12

 

29.

Інструктаж з БЖД. Інструкція № 23. Практична робота 7. Створення веб-сторінки за допомогою онлайн-ресурсів

15.12

 

11.12

 

11.12

 

30.

Виконання творчого завдання

22.12

 

11.12

 

11.12

 

31.

Узагальнюючий урок з теми «Створення та публікація веб-ресурсів».

22.12

 

18.12

 

18.12

 

32.

Повторення навчального матеріалу за І семестр

22.12

 

18.12

 

18.12

 


9-А, Б клас (2 год.)

І семестр –  32 год.

Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: М. Жалдак, Н. Морзе, Г. Ломаковська, Г. Проценко,  Й. Ривкінд, В. Шакотько). Згідно з навчальною програмою, затвердженою наказом МОНмолодьспорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 29.05.2015 № 585).

Підручник: О. О. Бондаренко, В. В. Ластовецький, Є. А. Шестопалов «Інформатика 9 клас», Харків: Ранок, 2017

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

9-А (ІІ)

9-Б (ІІ)

Програмне забезпечення та інформаційна безпека (9 год.)

1.

Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери.

Учень/учениця

Знаннєва складова

Називає типи програмного забезпечення; пояснює відмінності між ними та наводить приклади.

Класифікує операційні системи; пояснює призначення драйверів.

Пояснює поняття сумісності програмного забезпечення.

Називає різні типи ліцензій на програмне забезпечення, пояснює відмінності між ними.

Пояснює принципи стиснення даних.

Називає типи файлів архівів.

Називає основні типи шкідливих програм та пояснює принцип їх дії.

Розуміє принципи і знає методи захисту від інформаційних загроз

Діяльнісна складова

Уміє стискати файли та розпаковувати архіви.

Застосовує антивірусну програму для захисту комп’ютерного пристрою від інформаційних загроз; налаштовує параметри антивірусної програми.

Добирає програмне забезпечення  під конкретні задачі

Ціннісна складова

Усвідомлює важливість використання легального програмного забезпечення та контенту, а також відповідальність за порушення законів щодо захисту даних.

Дотримується принципів інформаційної безпеки під час роботи з інформаційними технологіями та системами

01.09

 

01.09

 

2.

Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи.

01.09

 

01.09

 

3.

Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення.

08.09

 

08.09

 

4.

Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Резервне копіювання даних. Операції над архівами.

08.09

 

08.09

 

5.

Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним. Основні дії для захисту персональних комп’ютерів від шкідливого програмного забезпечення.

15.09

 

15.09

 

6.

Антивірусні та антишпигунські програми, налаштування їхніх основних параметрів.

15.09

 

15.09

 

7.

Інструктаж з БЖД. Інструкція 23. Практична робота 1. Налаштування основних параметрів антивірусних програм

22.09

 

22.09

 

8.

Інформаційна безпека

22.09

 

22.09

 

9.

Узагальнюючий урок з теми «Програмне забезпечення та інформаційна безпека».

29.09

 

29.09

 

3D-графіка (9 год.)

 

10.

Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.

Учень/учениця

Знаннєва складова

Пояснює призначення тривимірного моделювання об’єктів реального світу.

Знає основні принципи тривимірного моделювання.

Пояснює принцип отримання тривимірного анімованого зображення

Діяльнісна складова

Створює просторові моделі з використанням тривимірних примітивів.

Редагує форму й вигляд тривимірних об’єктів, змінюючи властивості вершин, ребер, граней і поверхонь.

Створює анімаційні ефекти

Ціннісна складова

Оцінює перспективи використання тривимірного моделювання для розв’язання повсякденних задач.

Усвідомлює важливість технології тривимірної графіки та 3D-друку в сучасному світі

29.09

 

29.09

 

11.

Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів.

06.10

 

06.10

 

12.

Переміщення, масштабування, групування, вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів. Екструдування форми об’єкта.

06.10

 

06.10

 

13.

Інструктаж з БЖД. Інструкція 23 Практична робота 2. Робота з обєктами: переміщення, масштабування, копіювання

13.10

 

13.10

 

14.

Вершини, ребра, грані. Графічні текстури. Рендеринг тривимірної сцени. Текстові об’єкти та їх редагування. Переміщення по кадрах. Шкала часу.

13.10

 

13.10

 

15.

Анімація. Попередній перегляд анімації.

20.10

 

20.10

 

16.

Інструктаж з БЖД. Інструкція 23. Практична робота 3. Використання анімації в  3D-графіці

20.10

 

20.10

 

17.

Поняття про 3D-друк

03.11

 

03.11

 

18.

Узагальнюючий урок з теми «3D-графіка».

03.11

 

03.11

 

Опрацювання табличних даних (14 год.)

19.

Абсолютні та мішані посилання.

Учень/учениця

Знаннєва складова

Пояснює відмінність між посиланнями різних типів.

Називає основні логічні, математичні та статистичні функції та пояснює їх призначення.

Інтерпретує деякі види електронних таблиць як набори відомостей про однотипні об’єкти.

Пояснює призначення функцій і засобів табличного процесора для опрацювання наборів однотипних об’єктів

Діяльнісна складова

Добирає і застосовує доцільну функцію або засіб табличного процесора для розв’язання певної задачі.

Використовує посилання різних типів для опрацювання рядів даних.

Добирає тип діаграми, що є найдоречнішим для візуального подання набору даних.

Уміє будувати та інтерпретувати діаграми різних типів.

Застосовує умовне форматування для унаочнення даних, що задовольняють певні умови.

Розв’язує задачі, що вимагають сортування та обчислення проміжних і загальних підсумків, застосовує прості та розширені фільтри для відбору об’єктів.

Уміє експортувати й імпортувати вміст електронних таблиць

Ціннісна складова

Усвідомлює значення електронних таблиць як засобу для фінансових розрахунків та розв’язання задач із інших дисциплін.

Обґрунтовує вибір типу діаграми для подання набору даних

10.11

 

10.11

 

20.

Логічні, математичні та статистичні функції.

10.11

 

10.11

 

21.

Діаграми. Вибір типу та побудова діаграм. Зображення рядів даних.

17.11

 

17.11

 

22.

Інструктаж з БЖД. Інструкція 23 Практична робота 4. Побудова діаграм різного типу

17.11

 

17.11

 

23.

Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти. Сортування. Прості та розширені фільтри.

24.11

 

24.11

 

24.

Умовне форматування.

24.11

 

24.11

 

25.

Обчислення підсумків.

01.12

 

01.12

 

26.

Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора.

01.12

 

01.12

 

27.

Інструктаж з БЖД. Інструкція 23. Практична робота 5. Розв’язування задач засобами табличного процессора.

08.12

 

08.12

 

28.

Експорт та імпорт електронних таблиць

08.12

 

08.12

 

29.

Виконання творчого завдання

15.12

 

15.12

 

30.

Виконання творчого завдання

15.12

 

15.12

 

31.

Узагальнюючий урок з теми «Опрацювання табличних даних».

22.12

 

22.12

 

32.

Повторення навчального матеріалу за І семестр.

22.12

 

22.12

 

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, 9 клас, Планування
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку