Аналітична довідка за результатами діагностування педагогічних працівників

Про матеріал
Аналітична довідка за результатами діагностування педагогічних працівників. Довідка містить зразок опрацювання результатів опитування педагогів, з метою визначення ефективності організації методичної роботи у закладі освіти
Перегляд файлу

Аналітична довідка

за результатами  діагностування педагогічних працівників

__________________________

(назва закладу освіти)

Згідно плану роботи на 20__-20__ н.р. у квітні 20__ р. було проведено діагностування педагогічних працівників. Метою діагностики було: з’ясування ефективності структури методичної роботи школи в поточному навчальному році та виявлення методичних потреб педагогів школи на наступний навчальний рік, визначення методичних проблем та прогалин у діяльності педагогів школи.

З цією метою педагогам школи було запропоновано діагностичні анкети по виявленню методичних потреб педагогів, ефективності форм методичної роботи, визначенню рівня методичної підготовки вчителі, їх функціональних компетентностей та готовності до інноваційної діяльності. Отримані результати були опрацьовані та проаналізовані, на основі результатів складено діагностичні картки та  сплановано методичну роботу на 20__-20___ н.р.

Результати оцінки рівня інноваційного потенціалу педагогічного колективу та оцінки здібностей вчителя до інноваційної діяльності показалитаке:

-         На питання «Чи відчуваєте ви себе готовими до освоєння нововведень» вчителі відповіли так:- повністю готові - ______, - достатньо готові - ___; - частково готові - _____, - не готові - _____

-         На питання «Що є для вас перешкодою в освоєнні і розробці нововведень?» ____ вч. відповіли – відсутність допомоги, ____ вч. – відсутність необхідних теоретичних знань, ____ - відсутність або недостатній розвиток дослідницьких умінь, ____ - відсутність часу; ____ - відсутність обгрунтованої стратегії розвитку навчального закладу.

-         З метою визначення ефективності структури методичної роботи, врахування  методичних потреб вчителям було проведено анкетування вчителів школи.. Серед потрібних і дієвих форм методичної  роботи було визначено такі:

  • Педрада – 14 вч. (78%)
  • Інструктивно-методична нарада – 13 вч.(71,5 %)
  • Методичне об’єднання – 10 вч. (55%)
  • Предметні тижні – 13 вч. (71,5%)
  • Творчі звіти вчителів – 12 вч. (75 %)
  • Наставництво та стажування – 13 вч. (71,5%)
  • Методичні виставки – 9 вч. (49,5%)
  • Семінари – практикуми – 12 вч. (66,5%)
  • Індивідуальні групові консультації-13 вч.(71,5%)
  • Педагогічні посиденьки – 10 вч. (55,5%)
  • Педагогічна інтернатура– 13 вч. (71,5%)

 

Найефективнішим в методичній роботі було визначено :

  • Педагогічна рада – 4 вч. (22%)
  • Індивідуальні методичні консультації – 6 вч. (37,5%)
  • Педагогічні посиденьки – 6 вч. (33 %)
  • Творчі звіти вчителів– 3 вч. (16,5 %)
  • Стажування – 4 вч. (25%)

Серед форм методичної роботи, в яких хотіли б взяти участь вчителі школи відповіли так:

     Семінари-практикуми – 1 вч. (5,5 %)

     Предметні тижні – 4 вч. (22%)

     Індивідуальні консультації – 3 (18,7 %)

     Школа молодого педагога – 2 вч. (11%)

     Проблемні семінари – 2 вч. (12,5 %)

     Педагогічні посиденьки -1 вч. (5,5)

В ході діагностування методичної майстерності вчителів було з’ясовано, що ___ вч. (___ %) володіють методичними вміннями на високому рівні,  ___ вч.  (__%) – на достатньому рівні.проте  певна кількість педагогів потребують методичної допомоги з таких питань:

     Організація роботи з учня з початковим рівнем знань;

     Застосування інноваційних технологій;

     Здійснення самоаналізу уроку;

     Здійснення позакласної роботи з предмета;

     Вибір оптимальних методів навчання;

     Вивчення передового педагогічного досвіду з предмета

Отже, отримані результати дають змогу зробити вибір оптимальної структури методичної роботи на наступний навчальний рік та визначитись з тематикою проблемних питань, які слід розглянути.

Виходячи з вищесказаного,

                                                      рекомендую:

1.Прийняти до відома результати анкетування вчителів школи

2. Розробити структуру методичної роботи на 20__-20__н.р. з врахуванням результатів анкетування  (вересень, 20__р., Шумік О.М..)

3.Постійно сприяти підвищенню ефективності методичної роботи в школі шляхом поєднання традиційних та інноваційних форм роботи. (Шумік О.М.)

4.При роботі з педагогічними кадрами особливу увагу приділити колективним формам роботи, забезпечити їх практичну спрямованість та ефективність (Шумік О.М.)

5.Визначені за результатами діагностики проблемні питання розглянути на методичних оперативках, методоб’єднаннях, педрадах, семінарах.

  Дирекція, протягом року

6. Організувати проведення індивідуальних та групових консультацій для вчителів з проблемних питань.

Шумік О.М.

7.Надавати методичну допомогу вчителям, які вказали на труднощі в своїй діяльності, залучати їх до участі в колективних методичних заходах, проводити індивідуальні співбесіди, консультації. 

Шумік О.М., протягом року

8. Систематично підвищувати рівень самоосвітньої компетентності вчителів школи. З цією метою розробити дієві плани самоосвіти вчителів школи, що включають в себе різні форми самоосвітньої роботи. (Вересень, 2017р., Шумік О.М.., вчителі школи)

9. Сприяти обміну досвідом між вчителями. З цією метою провести:

     цільові індивідуальні та групові консультації з вище вказаних питань 

Шумік О.М., протягом року

     ділова гра з елементами тренінгу «Сучасній школі – сучасні вчителі»; (листопад, 20__)

     Диспут-тренінг «Творчість вчителя – це необхідність чи данина моді?» (березень, 202__ р.)

     взаємовідвідування уроків

Шумік О.М.., протягом року

 

 

 

__.__.20__р.                 

 

 

 Заступник директора

з навчально – виховної роботи:              О.М. Шумік

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шумік Оксана
Додано
15 березня
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку