Аналітичний звіт асистента вчителя про досягнення та розвиток учня і з особливими освітніми потребами ( інтелектуальними порушеннями) 11 класу за І семестр 20

Про матеріал

Аналітичний звіт асистента вчителя про досягнення та розвиток учня і з особливими освітніми потребами ( з інтелектуальними порушеннями) 11 класу (ПІ учня________) за І семестр 2023-2024 н.р.

Перегляд файлу

Аналітичний звіт асистента вчителя

про досягнення та розвиток учня і  з особливими освітніми потребами ( інтелектуальними  порушеннями)  11 класу (ПІ учня________)

за І семестр 2023-2024 н.р.

 

       Індивідуальний  навчальний план для здобувача   освіти 11  класу  (ПІ учня)_____розроблено згідно Навчального плану  (назва закладу освіти)____________, (Наказ МОН України від 20.04.2018 №408 Таблиця 2 до Типової освітньої програми).

 

      У зв’язку з продовженням на території України дії правового режиму воєнного стану, введеного указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022               «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами), організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами у спеціальних та інклюзивних класах (групах) закладів загальної середньої освіти, спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році здійснюється з урахуванням безпекової ситуації з метою недопущення ускладнення та погіршення психологічного стану учнів з ООП навчання проводиться  дистанційно.

 Зусилля асистентів вчителів були направлені на адаптацію, модифікацію навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів освіти, залучення до різних видів навчальної діяльності під час  уроків та активної участі у творчих заходах школи, соціалізацію учня.

На І семестр 2023-2024 н.р. для  (ПІ учня) _______командою супроводу 11 класу було поставлено такі  завдання :

Працювати над:

      Всебічним розвитком дитини;

      поширювати словниковий запас;

      корегувати психоемоційний стан.

Розвивати:

увагу;

пам'ять;

навички самостійно виконувати завдання;

компетенції комунікативно користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях.

Формувати

мовленнєві навички; спілкування;

навички читати вголос та переказувати самостійно текст.

Вчити

Писати власне прізвище та ім’я з великої букви.

Мета за сферами розвитку

 

Для розвитку інтелектуальної сфери:

 Мета: Розвивати сприймання,  мислення, пам’ять на основі запропонованої ситуації спілкування, пов`язаної із життєвим досвідом учнів:  «У магазині», «В гостях»,                   «У аптеці», «Мій домашній улюбленець».

 

Очікувані результати, яких планується досягнути: Розрізняє діалог і монолог;

Створює самостійно діалоги на дану тему в процесі літературної гри..

 

Для розвитку сенсорної, моторної сфери:

Мета: Розвивати сприймання інформації; розвивати просторово-часові уявлення і  орієнтації при роботі з географічними картами.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Підвищення рівня сприймання відео та презентацій,  з опорою на інструкції вчителя та картографічну наочність визначає на карті найбільші центри розміщення підприємств легкої промисловості.

Для розвитку мовленнєвої сфери:

Мета: Розвивати усне мовлення шляхом усного переказу даних текстів; поширювати обсяг словника словами різних тематичних груп з різним лексичним значенням; збагачувати мовлення словами, що відносяться до різних частин мови.

Очікувані результати, яких планується досягнути: З допомогою вибірково переказує прослуханий чи прочитаний текст; дотримується культури мовлення щодо вживання слів відповідно до їх значення; розрізняє частини мови; знає, на які запитання відповідають  частини мови.

 

Для розвитку фізичних здібностей:

Мета: Формування навички особистої гігієни та здорового способу життя. Розвивати навички виконувати руханки за зразком-онлайн; вчити виконувати вправи для розвитку  координації рухів з предметами - м’яч, скакалка до 5 разів;

Очікувані результати, яких планується досягнути: Підвищення фізичних показників, покращення стану здоров’я; виконує самостійно руханки; виконує 5 раз рухи для розвитку координації з предметами м’ячем, скакалкою.

 

Для розвитку емоційно-вольової сфери:

 

Мета: Розвивати вольові якості та вольової діяльності, підвищувати впевненість в собі.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Підвищення рівня впевненості в собі,

підвищення рівня емоційно- вольових показників.

 

Для розвитку соціальної сфери:

Мета: Створювати кейси проблеми в ситуаціях «щоденного життя». Розвивати комунікативні навички, формувати здатність здійснювати комунікацію в різних сферах спілкування, з урахуванням соціальних норм поведінки.  Залучати до активної участі у шкільних заходах, Всеукраїнських конкурсах, фестивалях. Формувати навички практичної діяльності догляду за будинком. Вчити правила культурної поведінки на прикладі вміння вручати і одержувати подарунки.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Підвищення рівня самостійного виконання щоденних ситуацій у житті, соціального самовизначення. Підвищення рівня комунікації та навичок спільної діяльності з однолітками та оточуючими людьми. Приймає активну участь у творчих  фестивалях, конкурсах, шкільних заходах. Знає види миючих засобів, що використовуються при прибиранні і митті  вікон; ; правила догляду за меблями залежно від їх покриття. Вміє вибирати подарунки; виготовляти прості сувеніри; вручати та одержувати подарунки.

 

Подолання навчальних труднощів:

Мета: Залучати до активного процесу навчання (перепитування, тренування, перегляд);

вчити дотримуватись правил вживання великої букви у власних назвах; вчити переказувати текст; знаходити нові слова в тексті; вчити складати словосполучення; вчити складати поширені речення; вчити відрізняти словосполучення від речення; вчити виконувати арифметичні  дії за зразком.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Приймає активну участь у тренінгах, опитуваннях класу; пише власні імена з великої букви; переказує зміст тексту; знаходить нові слова в тексті; складає словосполучення; складає поширені речення; відрізняє словосполучення від речення; виконує арифметичні   дії      за зразком, з допомогою вчителя.

 

 

 Матеріал навчальної програми 11класу за І семестр 2023-2024 н.р. (ПІ учня)_______ засвоїв  на низькому  рівні.  Здобувач освіти  має такі  особливості розвитку:

Інтелектуальні труднощі:

            Повільне сприйняття та опрацювання інформації;

            мислення  уповільнене;

            пам’ять конкретно-образна, короткострокова;

            інформацію запам’ятовує  у малому об’ємі, відтворює її фрагментарно;

            обсяг активної уваги недостатній, привертається на короткий час;

            підвищений інтерес до ігрової діяльності;

Функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:

            словниковий запас не відповідає віковим особливостям, обмежений побутовою лексикою;

            контакт ускладнений через мовні розлади;

            системне недорозвинення мовлення середнього ступеню. ЗНМ III рівня, Ламбдацизм, заміна звуків И-І.. Присутні аграматизми, порушення закінчень;

Фізичні труднощі:

            порушена координація під час виконання руханок. Учню важко промовляти пісню і водночас виконувати рухи руками і ногами;

            швидко втомлюється.

Навчальні труднощі:

      засвоює нове в дуже повільному темпі, потребує додаткового часу для обмірковувань;

      труднощі під час виконання письмових самостійних завдань;

            Дисграфія- при виконанні письмових завдань допускає орфографічні та каліграфічні помилки, пропуски букв, недописування, заміна букв; 

            не дотримується правил вживання великої букви у власних назвах;

            не відрізняє словосполучення від речення;

            не складає поширені речення;

            через мовленнєві порушення не може писати диктант, виконує контрольні списування;

            висловлення думок письмово не є можливим;

            рівень знань з математики –низький -  Дискалькулія.

 

Наявний рівень знань і вмінь і навичок  (компетенції)  учня :

Мови та літератури

Знає  ознаки складного речення;

                 стилі мовлення: розмовний, художній, науковий, офіційно-діловий;

                 сфери вживання кожного з них.

Вміє під контролем дотримуватись правил орфографії, виправляти помилки;

            розрізняти діалог і монолог;

            складати діалог відповідно до запропонованої ситуації та мети спілкування;

            складати  монолог відповідно до теми висловлювання.

Розуміє важливість дотримання стилю мовлення;

            теми спілкування, правил спілкування;

            уміння висловити особисту позицію щодо теми, яка обговорюється.

 

Алгебра

Знає  місце числа в числовому ряді;

            парні і непарні числа;

            назви компонентів ділення (ділене, дільник, частка).

-          Вміє усно і письмово додавати та віднімати без переходу та з переходом через розряд в межах 100;

виконувати завдання за аналогією.

Розуміє застосування обчислювальних прийомів.

 

 Геометрія

Знає види трикутників за сторонами.

Вміє розрізняти види трикутників за сторонами;

            креслити трикутники за допомогою  лінійки за даними довжинами сторін.

Розуміє значення просторового уявлення, просторової  орієнтації при кресленні геометричних фігур.

 

Географія

Знає умовні позначення шляхів сполучення (автошляхів, залізних доріг) на карті області.

Вміє за допомогою вчителя показати на карті сусідні області (країни), обласний центр, найбільші водойми, центри промисловості, транспортні вузли.

 Розуміє необхідність бережного відношення до природи своєї області, виконання правил природоохоронної поведінки.

 

Біологія

Знає зовнішню будову та особливості вирощування найбільш поширених місцевих сільськогосподарських рослин;

Вміє доглядати за рослинами в саду (розпушувати грунт в міжряддях, прополювати).

Розуміє про практичне значення рослин у природі та житті людини.

 

 

Впродовж І семестру 2023 н.р.  (здобувач освіти)  приймав активну участь у шкільних заходах, Всеукраїнських конкурсах.

 

  1. Photo Challenge “Прапор єдності” до Дня Державного Прапору України
  2. Фото челендж «Мій улюблений вид спорту».
  3. Участь у  спортивному  флешмобі «Рухайся як я».
  4. Долучився до Всеукраїнського дня прибирання "World Cleanup Day"
  5. Виховна година «До дня козацтва». Виставка малюнків « Козаченьки»
  6. Тестування на національній онлайн-платформі Дія. Освіта. ЦИФРОГРАМ 2.0 для громадян. Сертифікат
  7.  Фотовиставка- онлайн «Мій вірний чотирилапий друг»

 

 

 

Асистент вчителя (ПІ)_________

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 січня
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку