Аналітичний звіт асистента вчителя
за І семестр 2021-2022 н. р.
про виконання ІПР учня 2-А класу
______________________________
На перший семестр нами були поставлені такі короткочасні завдання: формування вмінь відповідати на запитання, описувати малюнки які зображують різні явища чи факти, події повними реченнями, вивчати значення нових слів; брати участь у груповій роботі на уроках, спільних іграх під час перерв; у класних виховних заходах; за потреби звертатися по допомогу до вчителя, асистента вчителя; списувати тексти з друкованої основи, виконувати письмові завдання; читати прості тексти, виконувати математичні дії з допомогою карток-підказок та прості математичні задачі.
Денис пасивно приймає участь у груповій та індивідуальній роботі на уроках, проте активний у спільних іграх під час перерв. На уроках учень відповідає на запитання, але не повними реченнями, а окремими словами інколи відповідати вдається зі складністю. На заняттях з української мови та читання працює на початковому рівні. Не може вивчити вірші на пам'ять, повторює лише одну-дві фрази, і неохоче розповідає їх перед класом. На середньому рівні сприймає тексти на слух, але не вміє переказувати.
Денис навчився читати текст по складах, техніка читання 20 слів. Виникають труднощі при письмі під диктовку. Списує з друкованої основи самостійно, використовуючи картки-підказки з писаними літерами.
Вміє виконувати дії додавання та віднімання у межах десяти – самостійно, в межах ста – з допомогою асистента. Прості задачі, виконує з допомогою асистента вчителя. Розпізнає та будує геометричні фігури, кути, розрізняє величини та одиниці вимірювання.
На уроках англійської мови – пасивний, не читає, знає окремі літери. Письмові завдання виконує за вказівками вчителя, списує з дошки.
На уроках дизайну і технологій, образотворчого та музичного мистецтва працює на достатньому рівні.
Денис не дуже зацікавлений в позитивному результаті, потребує додаткової мотивації та заохочення, зосередження уваги на завданні.
Денис вступає в контакт, перебуває у дружніх стосунках з однокласниками, спостерігається збільшення рівня самооцінки.
Саморегуляція та самоконтроль на достатньому рівні, повністю володіє навичками особистої гігієни.
Асистент вчителя Лавренчук Л.О.