Аналітичний звіт асистента вчителя
за І семестр 2021-2022 н. р.
про виконання ІПР учениці 2-А класу
____________________________
На перший семестр нами були поставлені такі короткочасні завдання: вдосконалення вмінь відповідати на запитання, вміння аргументовано доводити власну думку; самостійного і критичного мислення; описувати малюнки які зображують різні явища чи факти, події повними реченнями, вивчати значення нових слів; брати участь у груповій роботі на уроках, спільних іграх під час перерв, у шкільних та класних виховних заходах; за потреби звертатися по допомогу до вчителя, асистента вчителя; списувати тексти з друкованої основи, писати диктанти, виконувати письмові завдання, читати тексти; виконувати математичні дії з різними складними числами та математичні задачі; розвиток духовного світу; утвердження загальнолюдських морально-етичних орієнтирів; розвиток творчих і комунікативних здібностей; розширення навичок самообслуговування; встановлення особистих взаємостосунків класі, громадських місцях; соціально-психологічна адаптація до умов життя.
Марта проявляє сталий інтерес до навчання. Працює індивідуально та приймає участь в груповій роботі. На уроках учениця відповідає на запитання повними реченнями, висловлює свою думку. Активно вчить вірші на пам'ять і з радістю розповідає їх перед класом. Добре сприймає тексти на слух, вміння переказувати на достатньому рівні. читає текст зв’язними реченнями, з інтонацією, техніка читання 60 слів. Добре пише під диктовку. Списує з друкованої основи самостійно.
Вміє виконувати дії додавання та віднімання у межах ста. Приклади вирішує самостійно, а задачі, в окремих випадках, з допомогою асистента вчителя. Розпізнає та будує геометричні фігури.
Добре запамятовує та активно використовує лексику і граматичні конструкції на уроках іноземної мови. Читає слова та тексти англійською мовою. Списує друкований текст.
Аналізує, висловлює припущення, описує предмети і ситуації, класифікує та узагальнює.
На уроках дизайну і технологій, образотворчого та музичного мистецтва працює на високому рівні. При користуванні ножицями та фарбами потребує допомоги асистента вчителя.
Марта зацікавлена в позитивному результаті та намагається покращити свої знання, вміння та навички. З відповідальністю ставиться до виконання порученої їй роботи вчителем.
Легко вступає в контакт, перебуває у дружніх стосунках з однокласниками, спостерігається збільшення рівня самооцінки.
Саморегуляція та самоконтроль на достатньому рівні, повністю володіє навичками особистої гігієни. Потребує допомоги в роздяганні і одяганні, під час відвідування їдальні.
Асистент вчителя Лавренчук Л.О.