Аналітичний звітзвіт асистента вчителя за І семестр 2021-2022 н. р. про виконання ІПР учениці 2-А класу

Про матеріал
Довідка щодо рівня компетентностей здобувача знань 2 класу з особливими освітніми потребами за І семестр. Зміст документу є орієнтовним для оцінки успішності дітей з порушеннями зору.
Перегляд файлу

Аналітичний звіт асистента вчителя

за І семестр 2021-2022 н. р.

про виконання ІПР учениці 2-А класу

____________________________

 

На перший семестр нами були поставлені такі короткочасні завдання: вдосконалення вмінь відповідати на запитання, вміння аргументовано доводити власну думку; самостійного і критичного мислення; опи­сувати малюнки які зображують різні явища чи факти, події повними реченнями, вивчати значення нових слів; брати участь у груповій роботі на уроках, спільних іграх під час перерв, у шкільних та класних виховних заходах; за потреби звертатися по допомогу до вчителя, асистента вчителя; списувати тексти з друкованої основи, писати диктанти, виконувати письмові завдання, читати тексти; виконувати математичні дії з різними складними числами та математичні задачі; розвиток духовного світу; утвердження загальнолюдських морально-етичних орієнтирів; розвиток творчих і комунікативних здібностей; розширення навичок самообслуговування; встановлення особистих взаємостосунків класі, громадських місцях; соціально-психологічна адаптація до умов життя.

Марта проявляє сталий інтерес до навчання. Працює індивідуально та приймає участь в груповій роботі. На уроках учениця відповідає на запитання повними реченнями, висловлює свою думку. Активно вчить вірші на пам'ять і з радістю розповідає їх перед класом. Добре сприймає тексти на слух, вміння переказувати на достатньому рівні. читає  текст зв’язними реченнями, з інтонацією, техніка читання 60 слів. Добре пише під диктовку. Списує з друкованої основи самостійно.

Вміє виконувати дії додавання та віднімання у межах ста. Приклади вирішує самостійно, а задачі, в окремих випадках, з допомогою асистента вчителя. Розпізнає та будує геометричні фігури.

Добре запамятовує та активно використовує лексику і граматичні конструкції на уроках іноземної мови. Читає слова та тексти англійською мовою. Списує друкований текст.

Аналізує, висловлює припущення, описує предмети і ситуації, класифікує та узагальнює.

На уроках дизайну і технологій, образотворчого та музичного мистецтва працює на високому рівні. При користуванні ножицями та фарбами потребує допомоги асистента вчителя.

Марта зацікавлена в позитивному результаті та намагається покращити свої знання, вміння та навички. З відповідальністю ставиться до виконання порученої їй роботи вчителем.

Легко вступає в контакт, перебуває у дружніх стосунках з однокласниками, спостерігається збільшення рівня самооцінки.

Саморегуляція та самоконтроль на достатньому рівні, повністю володіє навичками особистої гігієни.  Потребує допомоги в роздяганні і одяганні, під час відвідування їдальні.

 

 

Асистент вчителя       Лавренчук Л.О.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
3191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку