Аналіз діагностувальної роботи:. Будова слова. Орфографія

Про матеріал
Урок - аналіз діагностувальної роботи: Тема. . Будова слова. Орфографія. Мета : навчити застосовувати теоретичні знання на практиці ; знаходити вивчені орфограми та пояснювати їх, розвивати вміння чітко висловлювати свої думки, логічне мислення, творчу уяву; збагачувати словниковий запас та вдосконалювати граматичну структуру мовлення учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Шосте жовтня. Дистанційна робота. Аналіз діагностувальної роботи: Будова слова. Орфографія (тестування). Корекція знань, умінь і навичок

Номер слайду 2

«Історія русів»

Номер слайду 3

Закінчіть речення…Частина слова без закінчення - …Змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення (рід, число, відмінок, особу, час тощо,) і слугує для зв’язку слів у словосполученні й реченні - …Головна значуща частина слова, що містить спільне значення спільнокореневих слів - …. Значуща частина слова, що стоїть перед коренем і слугує для творення слів із новим лексичним значенням або відтінком у значенні - …Значуща частина слова, яка стоїть після кореня та слугує дія творення слів з новим лексичним значенням або відтінком у значенні - … Слова, що мають спільний корінь, але відрізняються за лексичним значенням - …основа закінчення коріньпрефікссуфіксспільнокореневі слова

Номер слайду 4

Виконайте тести1. Лексичне значення слова містить: А основа слова; Б закінчення слова; В префікс; Г суфікс.2. Корінь слова – це. А змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;Б частина слова без закінчення;В головна значуща частина слова, що містить спільне значення споріднених слів;Г значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні.3. Укажіть рядок, у якому всі слова спільнокореневі. А гора, горе, згоріти; Б гора, гори, горою;В гора, гірка, Підгірці; Г гора, насип, узвишшя.4. Визначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення. А зачинити, світло, тінь; Б весело, кімоно, навстіж;В метро, вечір, ходити; Г хліб, заспівав, перехід.

Номер слайду 5

Виконайте тести5. Знайдіть рядок, у якому всі слова незмінні. А говорити, гомін, голосно; Б пальто, село, вікно;В трюмо, безпечно, навзнак; Г вечір, ніч, день6. Укажіть рядок, у якому всі слова складаються лише з кореня і закінчення. А політ, таксі, такса; Б вихід, рама, яскраво;В ліс, молоко, білий; Г веселий, весело, веселка.7. З’ясуйте, у якому рядку в усіх словах замість крапок потрібно писати префікс з. А ..брати, ..гнути, ..знатися; Б ..шити, ..цілити, ..чистити;В ..смажити, ..хитрувати, ..порожнити; Г ..неславити, ..пересердя, ..фокусувати.8. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з префіксом пре-: А пр..чепурити, пр..гарний, пр..кислий;Б пр..милий, пр..старий, пр..старкуватий;В пр..чіткий, пр..мудрий, пр..міцно;Г пр..глосно, пр..сміливий, пр..міський.9. Укажіть рядок, у якому всі слова на­писано без орфографічних помилок. А призирливий, безпечний, рожчепити;Б прихильний, розсмішити, сфотографу­вати;В прекрасити, безпідставний, росцвісти;Г розшукати, престаркуватий, зховати.

Номер слайду 6

Виконайте завдання10. Розберіть за будовою слова. Безстрашний, небезпечно, присвятити, при­хід, розступитися, семитонний.11. Доберіть до поданих слів по 3–4 спільнокореневі. Птах, повечеряти, беззвучно.

Номер слайду 7

Лінгвістична задача № 1 Марійка і Маринка пішли до лісу. Ліс той був не простий, а лінгвістичний, і жили в ньому слова з префіксами пре-, при-, прі-. Але одного разу трапилась біда : загубили префікси свої кінцеві букви, заходилися дівчатка допомагати префіксам. Маринка до свого кошика клала слова з пре-, а Марійка – з при-.

Номер слайду 8

Запитання: Чий кошик буде важчим? Чому?Які слова не потраплять в жоден кошик? Чому?пре- при-.пр..багатийпр..великийпр..дивнийпр..гіркийпр..здоровийпр..рвапр..звиськопр..звищепр..кордоннийпр..йтипр..йматипр..їхати

Номер слайду 9

Лінгвістична задача № 2 У казковому лінгвістичному місті почала свою роботу кав’ярня «Кафе «Птах»». Біля будівлі зібралися слова – мешканці міста. Але суворий охоронець пропускає до кав’ярні не всіх .

Номер слайду 10

стовкти́Запитання. Хто з мешканців потрапить до кав’ярні? Чому?сказа́тиспалахну́тисфотографува́ти схили́тизба́витизжи́тисяззирну́тисязці́питизши́токсховати

Номер слайду 11

Виконайте онлайн - тестиhttp://surl.li/luqfw Домашнє завдання. 1. Розберіть за будовою слова. Безвітряний, принести, швидко, приліт, роз­писатися, п’ятикласник.2. Доберіть до поданих слів по 3–4 спільнокореневі. Товариш, змалку, підростати.

pptx
Додано
6 жовтня 2023
Переглядів
1455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку