Аналіз доцільного використання води в школі

Про матеріал
вода – основний компонент усіх живих клітин Рослини – 90% Людина – 80% Тварини – 75% За рік одна людина використовує у їжу приблизно одну тонну води. А скільки ж води людина використовує за своє життя???
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Аналіз доцільного використання води учнями в зош №13 Виконали: кара вероніка. Ситенька дарина. Рябуха олександр. Керівник: комарницька с.м.

Номер слайду 2

…«Вода! У тебе немає ні смаку, ні кольору, ні запаху, тебе неможливо описати , тобою насолоджуються, не знаючи , що ти таке. Не можна сказати , що ти необхідна для життя, ти – саме життя!».                                                      Антуан де Сент-Экзюпері «маленький принц»

Номер слайду 3

вода – основний компонент усіх живих клітин. Рослини – 90%Людина – 80%Тварини – 75%За рік одна людина використовує у їжу приблизно одну тонну води. А скільки ж води людина використовує за своє життя???

Номер слайду 4

Використання води в побутіЇжа та напої: Пиття води. Приготування їжі та напоїв. Приготування льоду. КонсервуванняЇжа для домашніх тварин. Полив рослин. Особиста гігієна: Купання. Прання. Миття посуду. Миття продуктів для приготування їжіТехнічне використання: Прибирання. Злив унітазу

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Використання води в зош №13лічильники

Номер слайду 7

Акти обліку води в нашій школі

Номер слайду 8

Перерва…діти початкових класів миють руки перед їжою.

Номер слайду 9

Наш експеримент

Номер слайду 10

Мета: Експериментально з’ясувати скільки води використовується марно під час миття рук. Результат експерименту: Під час миття рук однієї людини марно витрачається 120 мл води (заміри приблизні , так як на це впливає декілька факторів)

Номер слайду 11

Висновок: За даними міського відділу освіти кошторис води за 1кбм становить 15, 48 грн. кошторис стоків – 11,15 грн, загалом – 26,63 грн. в початковій школі зош № 13 навчаються:1а – 33; 3а – 28;1б – 28; 3б – 28;2а – 31; 4а – 26;2б – 17; 4б – 27;Загалом: 218 дітей

Номер слайду 12

Розрахунки 218 дітей кожен під час миття рук перед прийомом їжі недоцільно використовує приблизно 120 мл води, тобто:218*0,120 = 26,16( кількість літрів за одне миття рук перед їжею)За 20 днів : 26,16 * 20=523,2 л523,2 * 26,63=13,932 грнвисновок : за одне миття рук перед їжею учні початкових класів марно використовують воду, яку можна було заощадити.

Номер слайду 13

Наші пропозиціїДля того, щоб вода не витрачалася марно, у багатьох громадських місцях вживають сенсорні крани. Їхні переваги це: Гігієнічність. Довговічність Економія води. Функція автоматичного налаштування подачі води. Зручність використання

Номер слайду 14

Ціни сенсорних кранів. Ціни варіюються: Найдемократичніші крани від 1431грн Найдорожчі – 26835грн

Номер слайду 15

Альтернативний варіант. Ми розуміємо, що сенсорні крани багато коштують, тому пропонуємо бюджетний варіант – рідке мило, яке можна придбати за ціною від 15 – 20 грн.

Номер слайду 16

Висновок до нашого досліду. Треба шукати різні шляхи економії води, тому що вода – це одна з найбільших цінностей на Землі, без якої людина не може існувати.

Номер слайду 17

Дякуємо за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Майстер-класи
Додано
4 вересня 2019
Переглядів
900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку