Про матеріал
1.
Загальна
характеристика
(відповідність типовій освітній програмі (вказати автора), структура підручника).
2.
Аналіз
форзаців підручника, умовних позначень.
3.
Характеристика
змістового наповнення підручника (жанрова різноманітність творів, охопленість змістових ліній програми, виховний
потенціал )
4.
Реалізація
основних функцій:
ü
інформаційна функція (відповідність змісту навчального матеріалу сучасним
вимогам; новизна навчального та художнього матеріалу; якість теоретичного
матеріалу, його пізнавальне значення);
ü мотиваційна
функція (наявність
матеріалу, що сприяє розвитку інтересу в учнів; відповідність навчального
матеріалу віковим можливостям школярів; наявність засобів емоційного впливу;
захопливість форми викладу матеріалу; наявність матеріалу, що спирається на
життєвий досвід учнів);
ü функція навчання школяра
самостійної роботи з книгою (наявність матеріалу або
вказівок в підручнику, що допомагають учневі працювати з книгою; наявність
зразків правильного виконання завдань; наявність завдань, які допомагають
здійснити самоконтроль знань і умінь);