Аналіз позакласного заходу з фізики

Про матеріал
Мета відвідування: Вивчення системи роботи вчителя Предмет: Фізика Тема: Фізики-лауреати нобелівської премііії
Перегляд файлу

АНАЛІЗ

позакласного заходу

 

 

Вчитель: Грига В.М.              Дата:  07.12.2020 р.           Клас:10-Б

 

Мета відвідування:

 Вивчення роботи класного керівника.

 

Предмет:

Фізика

Тема:   

Фізики-лауреати нобелівської премііії

Мета заходу:

 - інформування учнів про історію Нобелівської премії та її вплив на розвиток

світової науки і літератури;

- формування навичок збору інформації;

- формування вміння працювати в групах;

- активізація уваги учнів;

- виховання поваги до митців слова, до величі людської праці, відзначеної

найпрестижнійшою у світі нагородою.

Обладнання:

презентації учнів «Альфред Нобель», «Церемонія вручення

Нобелівської премії», «Нобелівська нагорода», «Цікаві факти про Нобелівську

премію», «Фізики – лауреати Нобелівської премії», «Присвячена

співвітчизникам».

Форма проведення:

усний журнал

Організація:

 Діти добре підготовлені  до проведення заходу;   приміщення (класна кімната) оформлена, обладнання (ноутбук, програвач), наочність(портрети); використання технічних засобів навчання доцільне, методично виправдане; структурна схема заходу відповідає темі та меті, спостерігається чіткість, організованість, злагодженість у проведенні заходу; раціонально використано відведений час. 

Зміст:

актуальність теми прослідковується на протязі всього заходу, змістовна спрямованість, логічність, послідовність, цілеспрямованість, раціональність у доборі фактів, їх осмислення, глибина висновків, зв’язок з життям; добір питань, що хвилюють школярів.

Методика проведення:

врахування вікових особливостей школярів; можливість відвертого обміну думками;   стимулювання учнів до участі; заохочення, атмосфера доброзичливості у ставленні один до одного.

Психологічна обстановка:

поведінка учнів відповідає настрою заходу, учні досить активні, зацікавлені, ставлення до заходу позитивне, поведінка вчителя відповідає формі проведення заходу(спокійний, витриманий, толерантний) ; його тон зацікавлює, інтригує; ставлення до учнів дружнє, вчитель проявляє педагогічний такт до менш вдалих виступів учнів, проявляє повагу до самостійності думок, пропозицій, не нав’язує власних.

Результати:

Учням до вподоби форма проведення заходу. Його зміст. Учні надзвичайно активні,   середовище плавно охопило всю аудиторію.

Загальні висновки:

Засобами вирішення конкретних завдань в процесі підготовки і проведення заходу стало ненав’язливе, цікаве, близьке за змістом для розуміння учнів 10-Б класу «дійство», яке дало можливість учням наблизитися до  науки, до життя видатних фізиків.

Загальна оцінка:

Таким чином,  мета досягнута повністю,   ставлення дітей до заходу позитивне, спостерігається керівна роль педагога в підготовці і проведенні заходу. Заняття проведено на високому методичному рівні. Загальна оцінка: 10 балів.

Рекомендації:

  1. Звернути увагу на процес підготовки заходів, забезпечувати максимальну самостійність учнів.
  2. Забезпечувати формування ключових компетентностей  різними засобами, методами  у позакласній  діяльності.

 

 

 

  Ознайомлений: ______________В.М.Грига

 

  07.12.2020 р.

doc
Додано
30 червня 2021
Переглядів
624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку