АНАЛІЗ
позакласного заходу
Вчитель: Грига В.М. Дата: 07.12.2020 р. Клас:10-Б
Мета відвідування: |
Вивчення роботи класного керівника.
|
Предмет: |
Фізика |
Тема: |
Фізики-лауреати нобелівської премііії |
Мета заходу: |
- інформування учнів про історію Нобелівської премії та її вплив на розвиток світової науки і літератури; - формування навичок збору інформації; - формування вміння працювати в групах; - активізація уваги учнів; - виховання поваги до митців слова, до величі людської праці, відзначеної найпрестижнійшою у світі нагородою. |
Обладнання: |
презентації учнів «Альфред Нобель», «Церемонія вручення Нобелівської премії», «Нобелівська нагорода», «Цікаві факти про Нобелівську премію», «Фізики – лауреати Нобелівської премії», «Присвячена співвітчизникам». |
Форма проведення: |
усний журнал |
Організація: |
Діти добре підготовлені до проведення заходу; приміщення (класна кімната) оформлена, обладнання (ноутбук, програвач), наочність(портрети); використання технічних засобів навчання доцільне, методично виправдане; структурна схема заходу відповідає темі та меті, спостерігається чіткість, організованість, злагодженість у проведенні заходу; раціонально використано відведений час. |
Зміст: |
актуальність теми прослідковується на протязі всього заходу, змістовна спрямованість, логічність, послідовність, цілеспрямованість, раціональність у доборі фактів, їх осмислення, глибина висновків, зв’язок з життям; добір питань, що хвилюють школярів. |
Методика проведення: |
врахування вікових особливостей школярів; можливість відвертого обміну думками; стимулювання учнів до участі; заохочення, атмосфера доброзичливості у ставленні один до одного. |
Психологічна обстановка: |
поведінка учнів відповідає настрою заходу, учні досить активні, зацікавлені, ставлення до заходу позитивне, поведінка вчителя відповідає формі проведення заходу(спокійний, витриманий, толерантний) ; його тон зацікавлює, інтригує; ставлення до учнів дружнє, вчитель проявляє педагогічний такт до менш вдалих виступів учнів, проявляє повагу до самостійності думок, пропозицій, не нав’язує власних. |
Результати: |
Учням до вподоби форма проведення заходу. Його зміст. Учні надзвичайно активні, середовище плавно охопило всю аудиторію. |
Загальні висновки: |
Засобами вирішення конкретних завдань в процесі підготовки і проведення заходу стало ненав’язливе, цікаве, близьке за змістом для розуміння учнів 10-Б класу «дійство», яке дало можливість учням наблизитися до науки, до життя видатних фізиків. |
Загальна оцінка: |
Таким чином, мета досягнута повністю, ставлення дітей до заходу позитивне, спостерігається керівна роль педагога в підготовці і проведенні заходу. Заняття проведено на високому методичному рівні. Загальна оцінка: 10 балів. |
Рекомендації: |
|
Ознайомлений: ______________В.М.Грига
07.12.2020 р.