Аналіз роботи педагога-організатора

Про матеріал
Аналіз роботи педагога-організатора Долинського ліцею №7 за 2018-2019 навчальний рік.
Перегляд файлу

Аналіз роботи педагога-організатора

за 2018-2019 навчальний рік

 

Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи,

діяльність педагога-організатора у 2018-2019 навчальному році була направлена на реалізацію законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про охорону дитинства», згідно програм «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затверджених наказом Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України від з1.10 2011 року № 1243 та іншими нормативними документами протягом 2018-2019 навчального року; формування морально-духовної, життєво компетентної, творчої особистості, яка успішно реалізується, як громадянин, професіонал; набуття учнями соціального досвіду; успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин; розвиток фізичної та духовної досконалості; моральної, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.

Реалізація завдань здійснювалася шляхом співпраці з педагогічним,

учнівським та батьківськими колективами, позашкільними закладами, громадськими організаціями; залученням учнів до участі у конкурсах; через роботу учнівського самоврядування та через використання найбільш поширених виховних технологій, зокрема: технологія колективного творчого виховання, технологія саморозвитку.

Для вирішення завдань розроблено план виховної роботи закладу освіти та план педагога-організатора, в яких заплановано заходи, щодо здорового способу життя, патріотичного, екологічного, культурного, правового, інтелектуального виховання учнів.

 Основними функціями педагога-організатора є сприяння розвитку

учнів та організація їх дозвілля. Тож, план роботи було складено виходячи з виховного плану закладу. Виховну  роботу було націлено  на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально-етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі; на вибір здорового способу життя, на національно-патріотичне виховання  та духовне надбання українського народу, а також на заходи, спрямовані на самовизначення у виборі професії.

Основною метою виховної діяльності було створення оптимального

соціально-культурного мікроклімату в закладі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв учням легко освоїтись у виховному просторі, спонукав до діяльності, яка б дозволяла їм краще адаптуватися в соціумі. Для осягнення цієї мети у закладі освіти працює учнівське самоврядування, завдяки якому відбувається підготовка майбутніх активних громадян держави.

Актив учнівського самоврядування є формою творчої співпраці учнів і

педагогів, для досягнення згуртованості колективу, розвитку творчих і духовних сил, громадської думки, підготовки до дорослого життя. Учнівське самоврядування закладу здійснюється через роботу Учнівської ради «Лідер», яка має на меті розвиток та саморозвиток комунікативних, організаторських і лідерських якостей особистості, її творчого потенціалу, самореалізацію у громадському житті.

У І семестрі було проведено дебати та вибори серед кандидатів на

посаду Голови Учнівської ради «Лідер». Нею стала учениця 9-го класу Москальчук Вікторія Вікторівна. Сформовано 5 міністерств учнівського самоврядування та сплановано його роботу.      

Робота міністерств  направлена на згуртування учнів, сприяння самореалізації їх здібностей та талантів, урізноманітнення їх  позашкільного  життя:

Міністерство освіти:

  • проводить роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;
  • організовує консультаційну допомогу з предметів;
  • бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
  • контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
  • веде боротьбу з пропусками уроків;
  • залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;
  • надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;
  • бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);
  • збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;
  • проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховує  інтерес та повагу до майбутньої професії;
  • формує в учнів дбайливе ставлення до книги, зокрема підручника;
  • організовує роботу книжкових лікарень.

Міністерство праці:

  • виховує в учнів свідоме ставлення до виховання громадянських доручень, свідому дисципліну;
  • надає допомогу педагогічному колективу ліцею у вихованні свідомої дисципліни, дотриманні учнями правил для учнів;
  • перевіряє санітарний стан класів;
  • виховує в учнів бережливе ставлення до збереження шкільного майна;
  • виходить на батьківський комітет з питань поведінки учнів;
  • слідкує за дотриманням учнями співжиття на перерві, у їдальні.
  • організовує озеленення класних кімнат;
  • проводить бесіди про стан екології України і про засоби його поліпшення, про культуру утилізації побутових відходів;
  • виховує любов до рідної землі.

Міністерство культури:

  • досліджує героїчні і трагічні сторінки історії рідного краю, розширює знання учнів з цих питань;
  • збирає матеріали про період козацької доби у рамках Всеукраїнської учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина - Україна» (напрям: «Козацькому роду нема переводу»);
  • впорядковує могилу доктора права Володимира Горбового;
  • організовує операцію «Ветеран живе поруч» (зустрічі з воїнами ОУН – УПА, ветеранами Великої Вітчизняної війни).
  • надає допомогу в організації рухливих перерв з учнями 1-4 кл.
  • проводить конкурси, інтелектуальні ігри з метою відпочинку молодших ліцеїстів;
  • організовує участь учнів у спортивно-масовій та фізкультурно-оздоровчій роботі.

Міністерство спорту та дозвілля:

  • організовує та проводить спортивно-оздоровчі загальношкільні заходи — змагання, фестивалі, конкурси, діяльність спортивних клубів для учнів;
  • популяризує здоровий спосіб життя;
  • співпрацює із закладами освіти міста та України;
  • організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;
  • піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих.                      

Прес-центр:

  • організовує огляди новин про події тижня;
  • організовує та здійснюють художнє оформлення шкільного інтер’єру;
  • готує і проводять інформації з різних питань;
  • висвітлює цікаві шкільні традиції;
  • інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в ліцеї;
  • виховує в учнів свідоме ставлення до своїх обов’язків та прав, формують навички організаторської роботи;
  • організовує допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки;
  • залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;
  • надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;
  • бере участь та проводить заходи, направленні на підвищення якості знань учнів (предметні тижні, вечори, конкурси);
  • бере участь в підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання).

 

Протягом семестру кожного тижня проводились збори старостату та УС,

на яких щопонеділка розподілялись завдання на тиждень та щочетверга підводились підсумки роботи за тиждень. Найбільш активними представниками були учні 5Б, 6В,7А,  8А, та 9Б, класів.

Працюючи над реалізацією плану виховної роботи закладу освіти,

плану педагога-організатора та плану роботи учнівського самоврядування школи за навчальний рік, Учнівською радою було організовано та проведено ряд заходів і акцій, таких як: 30-річчя утворення РУХ, День здоров’я, День миру, День працівника освіти, передвиборчі дебати, вибори президента УС, День Гідності та Свободи, акція до Дня пам’яті жертв голодомору, благодійний ярмарок до Дня Святого Миколая, «Миколай крокує до нас», «Казки на сучасний лад», День соборності України, зустріч з випускниками, зустріч з майбутніми першокласниками, День всіх закоханих, Міжнародний день писемності та мови, Міжнародний  день Землі, Міжнародний день поезії.

Також учнівське самоврядування активно брало участь у конкурсах, у яких маємо призові місця: «Розколяда» (ІІІ місце), «Весела копичка» (І, ІІІ місця), Конкурс Дружин юних пожежників (ІІ місце), «Тиждень енергоефективності» (міський квест, конкурс малюнків, агітація для учнів молодшого віку, флеш-моб).

Протягом року зроблено ряд корисних справ: Акція-спогад до Дня

пам’яті жертв голодоморів, проведення благодійного ярмарку до Дня Святого Миколая, відвідування дому престарілих у смт. Вигода, організація показу фільму про Голокост, збір використаних батарейок на утилізацію, організація збору коштів на благодійність у рамках акції «Серце до серця», організація збору благодійних коштів на дискотеці для хворих на онкологію дітей та для ВО «Дружня лапа».

Протягом навчального року проводились засідання Ради учнівського самоврядування, на яких вирішувались питання підготовки до заходів, залучення учнів ліцею до активного учнівського життя та питання, безпосередньо пов’язані з роботою міністерств.

З метою допомоги учням у правильному виборі майбутньої професії

протягом року проводилась профорієнтаційна робота з учнями випускних класів, зустрічі із представниками навчальних закладів міста, України та зарубіжжя.

В цілому роботу Ради учнівського самоврядування у 2018-2019 навчальному році можна визнати задовільною.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
11 вересня 2019
Переглядів
4334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку