Аналіз роботи педагога-організатора
за 2018-2019 навчальний рік
Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи,
діяльність педагога-організатора у 2018-2019 навчальному році була направлена на реалізацію законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про охорону дитинства», згідно програм «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затверджених наказом Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України від з1.10 2011 року № 1243 та іншими нормативними документами протягом 2018-2019 навчального року; формування морально-духовної, життєво компетентної, творчої особистості, яка успішно реалізується, як громадянин, професіонал; набуття учнями соціального досвіду; успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин; розвиток фізичної та духовної досконалості; моральної, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.
Реалізація завдань здійснювалася шляхом співпраці з педагогічним,
учнівським та батьківськими колективами, позашкільними закладами, громадськими організаціями; залученням учнів до участі у конкурсах; через роботу учнівського самоврядування та через використання найбільш поширених виховних технологій, зокрема: технологія колективного творчого виховання, технологія саморозвитку.
Для вирішення завдань розроблено план виховної роботи закладу освіти та план педагога-організатора, в яких заплановано заходи, щодо здорового способу життя, патріотичного, екологічного, культурного, правового, інтелектуального виховання учнів.
Основними функціями педагога-організатора є сприяння розвитку
учнів та організація їх дозвілля. Тож, план роботи було складено виходячи з виховного плану закладу. Виховну роботу було націлено на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально-етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі; на вибір здорового способу життя, на національно-патріотичне виховання та духовне надбання українського народу, а також на заходи, спрямовані на самовизначення у виборі професії.
Основною метою виховної діяльності було створення оптимального
соціально-культурного мікроклімату в закладі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв учням легко освоїтись у виховному просторі, спонукав до діяльності, яка б дозволяла їм краще адаптуватися в соціумі. Для осягнення цієї мети у закладі освіти працює учнівське самоврядування, завдяки якому відбувається підготовка майбутніх активних громадян держави.
Актив учнівського самоврядування є формою творчої співпраці учнів і
педагогів, для досягнення згуртованості колективу, розвитку творчих і духовних сил, громадської думки, підготовки до дорослого життя. Учнівське самоврядування закладу здійснюється через роботу Учнівської ради «Лідер», яка має на меті розвиток та саморозвиток комунікативних, організаторських і лідерських якостей особистості, її творчого потенціалу, самореалізацію у громадському житті.
У І семестрі було проведено дебати та вибори серед кандидатів на
посаду Голови Учнівської ради «Лідер». Нею стала учениця 9-го класу Москальчук Вікторія Вікторівна. Сформовано 5 міністерств учнівського самоврядування та сплановано його роботу.
Робота міністерств направлена на згуртування учнів, сприяння самореалізації їх здібностей та талантів, урізноманітнення їх позашкільного життя:
Міністерство освіти:
Міністерство праці:
Міністерство культури:
Міністерство спорту та дозвілля:
Прес-центр:
Протягом семестру кожного тижня проводились збори старостату та УС,
на яких щопонеділка розподілялись завдання на тиждень та щочетверга підводились підсумки роботи за тиждень. Найбільш активними представниками були учні 5Б, 6В,7А, 8А, та 9Б, класів.
Працюючи над реалізацією плану виховної роботи закладу освіти,
плану педагога-організатора та плану роботи учнівського самоврядування школи за навчальний рік, Учнівською радою було організовано та проведено ряд заходів і акцій, таких як: 30-річчя утворення РУХ, День здоров’я, День миру, День працівника освіти, передвиборчі дебати, вибори президента УС, День Гідності та Свободи, акція до Дня пам’яті жертв голодомору, благодійний ярмарок до Дня Святого Миколая, «Миколай крокує до нас», «Казки на сучасний лад», День соборності України, зустріч з випускниками, зустріч з майбутніми першокласниками, День всіх закоханих, Міжнародний день писемності та мови, Міжнародний день Землі, Міжнародний день поезії.
Також учнівське самоврядування активно брало участь у конкурсах, у яких маємо призові місця: «Розколяда» (ІІІ місце), «Весела копичка» (І, ІІІ місця), Конкурс Дружин юних пожежників (ІІ місце), «Тиждень енергоефективності» (міський квест, конкурс малюнків, агітація для учнів молодшого віку, флеш-моб).
Протягом року зроблено ряд корисних справ: Акція-спогад до Дня
пам’яті жертв голодоморів, проведення благодійного ярмарку до Дня Святого Миколая, відвідування дому престарілих у смт. Вигода, організація показу фільму про Голокост, збір використаних батарейок на утилізацію, організація збору коштів на благодійність у рамках акції «Серце до серця», організація збору благодійних коштів на дискотеці для хворих на онкологію дітей та для ВО «Дружня лапа».
Протягом навчального року проводились засідання Ради учнівського самоврядування, на яких вирішувались питання підготовки до заходів, залучення учнів ліцею до активного учнівського життя та питання, безпосередньо пов’язані з роботою міністерств.
З метою допомоги учням у правильному виборі майбутньої професії
протягом року проводилась профорієнтаційна робота з учнями випускних класів, зустрічі із представниками навчальних закладів міста, України та зарубіжжя.
В цілому роботу Ради учнівського самоврядування у 2018-2019 навчальному році можна визнати задовільною.