Аналіз уроку ( НУШ) з соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі
Дата______________ Клас______ Урок _____________________ Кількість учнів________
ПІП вчителя _____________________________________
Тема тижня _______________________________________________________________________
Тема уроку:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип уроку _________________________________________________________________________
Мета відвідування:__________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
№ |
ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ |
В |
Д |
С |
Н |
|
|
||||||
1.1 |
Мобілізуючий початок уроку (організація учнів,) |
|
|
|
|
|
1.2 |
Підготовка освітнього середовища ( навчальні матеріали та їх організація до уроку) |
|
|
|
|
|
1.3 |
Забезпечення дидактичним та роздатковис матеріалом, якість та зміст підготовлених презентецій |
|
|
|
|
|
1.4 |
Темп уроку, мова вчителя |
|
|
|
|
|
1.5 |
Гігієна розумової праці (чергування навантаження I та II сигнальна система) 10; 35 хв. |
|
|
|
|
|
2. Формування предметної компетентності |
||||||
2.1 |
Змістова лінія «Безпека» (розвиток умінь безпечної поведінки вдома, школі та у природному й техногенному середовищі, прогнозування наслідків небезпечних дій, визначення впливів на вибір безпечної поведінки, дотримання правил (дорожнього руху, використання побутової техніки і побутової хімії тощо) та відповідального ставлення до особистої безпеки й безпеки інших). |
|
|
|
|
|
2.2 |
Змістова лінія «Здоров’я» (формування в учнів здоров’язбережувальної компетентності і поведінки через набуття навичок здорового способу життя, розвиток позитивної самооцінки, критичного мислення, умінь ухвалювати зважені рішення, відповідально ставитися до власного здоров’я та здоров’я тих, хто поряд, і протидіяти негативним соціальним чинникам.) |
|
|
|
|
|
2.3 |
Змістова лінія «Добробут» (розвиток етичної поведінки в соціумі, вміння вчитися і формування позитивного ставлення до навчання, усвідомлення важливості здорового способу життя для добробуту, розвиток підприємливості і споживчої культури для оптимального використання ресурсів та забезпечення добробуту, орієнтацію учнів на відповідальне ставлення до безпеки та здоров’я як до найважливіших життєвих цінностей. |
|
|
|
|
|
3. Реалізаціяосновних компонентів концепції «Нова Українська школа»
|
||||||
3.1 |
Формування ключових компетентностей( спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадянська компетентність; обізнаність та самовираженняусфері культури;екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
|
|
|
3.2 |
Дотриання вчителем принципів партнерства: |
|
|
|
|
|
3.3 |
повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра увідносинах; діалог-взаємодія-діалог, розподілене лідерство; соціальне партнерство |
|
|
|
|
|
3.4 |
постійне залучення дитини до спільної діяльності |
|
|
|
|
|
3.5 |
Дотримання принципів державного стандарту: визнання того, що кожна дитина талановита, цінність дитини, радість пізнання, розвиток вільної особистлсті |
|
|
|
|
|
3.6 |
Дотримання послідовності етапів та умов розвитку пізнавальних інтересів |
|
|
|
|
|
3.7 |
Забезпечення можливості здійснювати учнями вибір у класі |
|
|
|
|
|
3.8 |
Яким чином сформовані взаємозв’язки між навчальними предметами ( освітніми галузями): тематична інтеграція; інтеграція навичок; інтеграція на ціннісно-смисловому рівні |
|
|
|
|
|
3.9 |
Використання технологій, методів, прийомів для розвитку критичного мислення, розв’язання проблем, діяльністного підходу _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________
|
|
|
|
|
|
3.10 |
Усвідомлення цілей навчання ( цілі навчання когнітивної групи, цілі навчання афективної групи, цілі психомоторні) |
|
|
|
|
|
3.11 |
Дотримання вимог до вербального, формувального оцінювання, використання зворотнього зв’язку |
|
|
|
|
|
Висновок, зауваження:_________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 аналізом уроку ознайомлений: _______________________________________