Аналіз уроку природознавства 5 клас

Про матеріал
Дата проведенння, № уроку Клас Предмет Кількість учнів Відсоток присутніх учнів за списком присутніх 22.10.2018р., № 18 5 Природознавство 5 5 100 % Тема уроку: Фізичні явища. Звукові явища. Поширення звуку. Мета уроку: сформувати в учнів знання про поширення звуків у природі. Завдання: Знаннєвий компонент: розширити уявлення учнів про звукові явища, їх суть; формувати знання про особливості поширення звуків, ознайомити із законом періодичності в природі та проявами повторюваності явищ; Діяльнісний компонент: Навчати працювати з коментуванням своїх дій; Ціннісний компонент: Закрюплювати прагнення досліджувати природні явища. Основні поняття: Звук, середовище поширення звуку, джерела звуку, частота коливань, швидкість звуку, інфразвук, ультразвук, ехолокація. Обладнання: підручник, робочий зошит, картки, будильник, коробка. Тип уроку: комбінований Мета відвідування: Фронтальний контроль. Стан викладання предмета.
Перегляд файлу

АНАЛІЗ  УРОКУ

 

      Вчитель:  Максимюк А.К.

 

Дата проведенння, № уроку

    Клас

   Предмет

Кількість учнів

Відсоток     присутніх учнів

     за списком

    присутніх

 22.10.2018р.,

№ 18

5

Природознавство

5

5

100  %

Тема уроку:

Фізичні явища. Звукові явища. Поширення звуку.

Мета уроку:

сформувати в учнів  знання про поширення звуків у природі.

Завдання:

Знаннєвий компонент:

розширити уявлення учнів про звукові явища, їх суть; формувати знання про особливості  поширення звуків, ознайомити із законом періодичності в природі та проявами повторюваності явищ;

Діяльнісний компонент:

Навчати працювати з коментуванням своїх дій;

Ціннісний компонент:

Закрюплювати прагнення досліджувати природні явища.

 

Основні поняття:

Звук, середовище поширення звуку, джерела звуку, частота коливань, швидкість звуку, інфразвук, ультразвук, ехолокація.

Обладнання:

підручник, робочий зошит, картки, будильник, коробка.

Тип уроку:

комбінований

Мета відвідування:

 Фронтальний контроль.

Стан викладання предмета.

 

Урок проводиться за календарним  планом .

 

 

ХІД УРОКУ

 

Структура уроку

Спостереження 

І. Організаційний момент.

Вчитель методично вірно організовує клас до проведення уроку.

ІІ. Перевірка Д/З.

Ущільнене опитування за темою попередніх уроків (2 учнів працюють за індивідуальними картками,  1 – біля дошки, 2- фронтальна бесіда).

 

ІІІ. Перевірка раніше засвоєних знань.

Підготовча бесіда. Учні відповідають на запитання .

 

ІУ. Мотивація навчання школярів.

Повідомлення теми , мети та завдань уроку.

  1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.
  2. План уроку (запис на дошці).

У. Сприйняття й осмислення учнями нового навчального матеріалу.

1. Демонстрування досліду. Бесіда.

2. Розповідь з елементами бесіди.

3.Виконання завдань у робочому зошиті.

4. Розповідь з елементами бесіди.

5. Фізкультхвилинка.

6.Робота з підручником.

7. Пояснювальна бесіда.

УІ.Узагальнення та систематизація знань.

А. Виконання завдань у робочому зошиті.

Б. Природничий диктант та обговорення написаного.

УІІ.Підбиття підсумків уроку.

Учитель підводить підсумок уроку , виставляє оцінки,аргументує.

УІІІ. Повідомлення домашнього завдання.

Опрацювати відповідний параграф у підручнику, дати відповіді на запитання у кінці тексту. Виконати завдання.

 

 

Висновки

1

Мета і завдання уроку вчителем визначені,   сформовані конкретно, оцінено, цілеспрямоване продумування завдань, реалізовано їх неповністю.

2

Зміст уроку  відповідє вимогам навчальної програми, календарно - тематичному плану та стандарту освіти,   коректується із змінами, які виникли на уроці.

3

На уроці вчитель реалізовувала принципи навчання, проте, окремі з них: активність; наочність; проблемність; врахування індивідуальних особливостей; дотримання диференціації; формування стійкості знань, умінь і практичних навичок були недостатніми.

4

Організоване повторення вивченого матеріалу та актуалізація опорних знань, умінь і навичок учнів.

5

Вчитель здійснила перевірку домашнього завдання з теми, але було допущено надлишок другорядного матеріалу, не перевірила знання учнями, визначені в темі програми, використовувала однотипні завдання, недостатньо акцентовано увагу на головних питаннях, поняттях і закономірностях.

6

Вивчення нового матеріалу викладено неповністю (85%), використовуючи монологічно-пояснювальний, демонстративний, інформативно- повідомлюючий методи навчання. Методи, які застосовувались, відповідають змісту і характеру навчального матеріалу, але не відповідають меті і завданням уроку, готовності учнів до засвоєння матеріалу. Організовано аналітичну роботу учнів. Проте, під час вивчення нового матеріалу вчитель мало здійснювала перевірку якості його засвоєння школярами.

7

Методи закріплення знань учнями, отриманих на уроці: усно, письмово, фронтальною бесідою з окремими або всіма учнями , питання були сформульовані нечітко. Програмовий матеріал з теми учні засвоїли на середньому та достатньому рівні. 

8

Проведено коментоване оцінювання знань учнів.

 

9

Зміст, обсяг і роз’яснення домашнього завдання вчитель визначила диференційовано щодо змісту, обсягу і складності.  Провела інструктаж  щодо організаційної роботи.

10

На уроці раціонально використано час. 

11

На уроці доцільно застосована вчителем наочність.

12

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог: стан класу, обладнання уроку, повітряно-температурний режим, робоче місце вчителя та учнів в нормі. 

13

Емоційно-психологічний стан учителя і учнів відповідають психолого- педагогічним вимогам. Вчитель володіє увагою класу, організовує його роботу, підвищує активність, інтерес, тримає дисципліну, враховує індивідуальні особливості кожного учня. Стиль і тон у роботі середній.

14

Учні були уважні на уроці, зацікавлені й дисципліновані.

15

Вчителем забезпечено виконання вимог щодо організації уроку: своєчасність початку і закінчення уроку, організованість класу до уроку, увагу і активність освітлення класу, акуратність записів учнів в зошитах і щоденниках, підтримку робочого місця в чистоті і правильності його використання.

 

16

Урок вчителем проведено відповідно до  обдуманого і обґрунтованого поурочного плану.

17

Структура уроку   чітка.

 

Урок проведено на високому  методичному рівні.

 

Загальна оцінка уроку 10 балів.

 

Рекомендації:

 

  1.  Використовувати ІКТ.
  2. Покращити зв’язок уроку з особистим досвідом учнів.
  3.  Звернути увагу на практичне значення матеріалу уроку.
  4. Використовувати ігрові види діяльності на уроках (протягом І семестру 2018-2019 н.р.).
  5. Використовувати наочність , яка відповідає вимогам  ДСанПІН (постійно).

 

 

Ознайомлена:    _________________А.К.Максимюк

 

Дата: 22.10.2018 р.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скрипник Ольга Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
7577
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку