Аналіз виховної роботи у 6 класі за І семестр

Про матеріал

Головним проблемним завданням класного керівника на 2017 -2018 навчальний рік – це підвищення ефективності створеної моделі учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнівської молоді лідерського потенціалу, громадянської активності, співпрацю класного керівника та активу учнівського самоврядування.

Перегляд файлу

Аналіз виховної роботи у 6  класі за І семестр

Головним проблемним завданням класного керівника на 2017 -2018 навчальний рік – це підвищення ефективності створеної моделі учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнівської молоді лідерського потенціалу, громадянської активності, співпрацю класного керівника та активу учнівського самоврядування. Пріоритетом обраної виховної моделі є прагнення підготувати особистість підлітка до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому, доступними засобами, в контексті особистісно - орієнтованого навчання, допомогти перейти йому на якісно новий рівень розвитку, трансформувавшись в суб’єкта власної життєтворчості та життєдіяльності, здатного самотужки зайняти притаманне лише йому місце в людському суспільстві, долаючи всі можливі перепони, адаптуючись до умов, що змінюються.

        На початку навчального року на класних зборах було розподілено громадські доручення між учнями класу, і на посаду старости класу було обрано Яловегу Альону.

  Виходячи з мети та завдань, у класі організоване  виховне середовище для прояву і розвитку реальних і потенційних можливостей учнів, задоволення соціально цінних і особистісно значущих інтересів і потреб учнів.             

Учні 6 класу приймають активну участь в громадському житті школи і класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних шкільних конкурсах і змаганнях. Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є участь у акціях «Голуб миру у зону АТО», « Новорічний подарунок дитині героя – твоя подяка за мир», « Святий Миколай іде до воїнів АТО».

Більшість дiтей у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину; є 3  неповних сiм’ї, в яких вихованням займаються лише матері, дві  родини  належить до статусу багатодітних - в яких  проживають Данканич Злата та Зейкан Михайло.    Давиденко Артем, Єрмакова Вероніка та Яловега Альона навчаються на достатньому рівні,Барилко Дарія, Малик Вікторія та Данканич Злата , Петренко Микола - на середньому рівні, Зейкан Михайло,Кравченко Максим – на низькому рівні. В цілому, аналізуючи рівень навчальних досягнень з основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною середнього та достатнього показника успішності.

 Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Досить толерантно батьки реагують на критику  поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.

Крім навчання  в  деяких учнів класу розвиваються неабиякі художньо-естетичні здібності. Так, Єрмакова Вероніка , досить гарно танцює. Їй це дуже подобається і вона залюбки бере участь у різноманітних конкурсах та концертах (участь у районному етапі обласного конкурсу на кращий національно-патріотичний виховний захід – ІІ місце «Козачок»)Діти змогли проявити свою фантазію та ініціативу у конкурсі композицій з квітів  «Бажаємо миру Україні». Відповідальність за доручену справу  проявили себе під час виступу на новорічному ранку.  Учні класу перед глядачами показали свої театральні здібності при постановці вистави «Кумасі», «Бальзам « Бітнер».

Багато заходів було проведено в напрямку формування  здорового способу життя, це: диспут на тему «Здоров'я – вища цінність, яку потрібно берегти », флешмоб «Весела зарядка», лекція  «Індивідуальні особливості людини.

   Учням намагалася прищеплювати любов до своєї рідної України, рідного села через мережу виховних заходів у напрямку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, а саме: перший урок « Я громадянин України – європейської країни», загальношкільна лінійка «Хай завжди буде сонце, хай завжди буде мир»,  флешмоб до Дня миру «Голуб Миру», «Козацькі розваги», привітання воїнів АТО з Днем захисника України.дитячі роздуми  на тему: "Про день Гідності та Свободи".

     Велика увага приділялася розвитку ціннісного ставлення особистості до себе та до людей, зокрема: година спілкування «Толерантність – це повага права бути таким, яким він є», робота шкільної пошти « Я хочу, щоб ти мене вибачив за...».

Про хід і результати навчально-виховного процесу батькам ми повідомляємо на батьківських зборах, які проводяться відповідно до календарного плану.У  минулому семестрі були проведені батьківські збори на теми: «Вікові проблеми підлітків та шляхи їх вирішення», «Вплив комп′ютера на здоров′я дитини». Під час проведення зборів було вирішено ряд організаційних питань, пов'язаних з вихованням учнів, поведінкою, харчуванням у школі. Проводяться індивідуальні бесіди з батьками учнів, які мають  помітно знижений рівень навчання.

Висновки

 Виходячи з аналізу виховної роботи за І семестр, слід відзначити, що незважаючи на ряд позитивних зрушень в житті класного колективу, поки що не вдалося поставити рівень успішності класу на належний рівень, більш широко використати досвід та уміння членів класного колективу у громадському житті школи. Однак діти мають значний інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися і сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості окремо. Саме тому на ІІ семестр виховна робота у класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків, продовжити роботу щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через  учнівське самоврядування в класі, сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися.            

 

 

doc
Додано
25 липня 2018
Переглядів
6964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку