Аналіз виховної роботи за І семестр

Про матеріал
Матеріал допоможе класному керівникові при написанні аналізу виховної роботи 6 класу за І семестр
Перегляд файлу

      Аналіз виховної роботи за І семестр 2020-2021 н. р. у 6-Б класі

   У класі навчаються 33 учні. З дітьми працюю з вересня  2019 року.

   Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного, за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників. Відмінників у класі немає, але є так званий «резерв» — це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням.

   Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

   Протягом  першого семестру вела виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям. Для цього використовувала тестування, тренінги, індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяла морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування...

   Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добирала такі виховні технології, як години спілкування «Мій вільний час», «Наш дружний 6-Б», «Твори добро», ігри «Колектив – це ми!», «Як поводити себе в транспорті», різні виховні години та заходи, приурочені подіям сучасності та календарним датам, зокрема: «Символи моєї Батьківщини», «Україна – це ми!», «Козацькі розваги». Значну увагу приділяла формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків. Це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.

  Формую екологічну культуру школярів, були проведені години пам’яті... Учні класу приймали участь в акціях «Милосердя», шкільних ярмарках, районних конкурсах різних напрямків…

  Взаємовідносини класного керівника і учнів класу задовільні. В цілому клас характеризується як дружний, організований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психологічним кліматом. Наявні угрупування переважно за місцем проживання. Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рівнем вихованості, «важких» та «недисциплінованих» учнів лише троє. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.

    У процесі роботи я бачу, як дорослішають мої вихованці, якими розумними вони стають, як вдало проходить процес їх соціалізації. Вони незалежні, доброзичливі в спілкуванні, емоційно відкриті та чутливі до моральних проблем.

   Не оминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу роботою на користь школи і також необхідна умова — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, наприклад, «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток».

   В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. У моєму класі є декілька неповних сімей. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу в цілому.

  У роботі з батьками використовую колективні бесіди, зустрічі за «круглим» столом...

  Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості. У практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. На цьому етапі співробітництва, в результаті виконання загальновиховної, індивідуальної роботи - більшість учнів підвищили рівень сформованості моральних, громадянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості і обрали шляхи майбутнього навчання та праці.

 

            Класний керівник                                        Шестопалова М.В.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сливенко Євгенія Олександрівна
    Дякую за зразок! Дуже вдало викладено інформацію!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 грудня 2022
Переглядів
3371
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку