Аналіз виховної роботи за перше півріччя, 2 клас

Про матеріал
Аналіз виховної роботи охоплює соціальний склад учнів, попередження правопорушень, дистанційне навчання, роботу з батьками, роботу за напрямками
Перегляд файлу

Аналіз виховної роботи 2 класу

за І півріччя.

 

  1. Cоціальний склад учнів

 

 

  1. Попередження правопорушень

Аналіз. Задача класного керівника сприяти формуванню здорового способу життя та профілактиці негативних явищ в учнів .Для цього слід забезпечити умови для самореалізації неповнолітніх у поза навчальний час.З цією метою для учнів 2 класу протягом першого півріччя 2022-2023 навчального року були проведені наступні заходи: Прийняття та затвердження правил поведінки учнів 2 класу,

Дискусія "Однокласник, товариш, друг",

Школа етикету "Якщо ти скоїв поганий вчинок",

Відверта розмова "Добра та порада, де є щира правда",

Фотовиставка "Бути здоровим- це модно!",

Флешбек "Якщо спорт полюбиш, сильним, спритним будеш",

Тренінгове заняття "Людина починається зі здоров'я",

Психологічна година "Я і моє здоров'я",

Гра- бесіда "Формування корисних звичок",

Теле- ревю "Здоров'я - найцінніший скарб",

Відеострім «Азбука безпеки на дорозі»

Висновок. Первентивне виховання сприяло виробленню у дітей імунітету до негативних впливів соціального оточення

Задачі. - створити умови для формування позитивних якостей особистості в процесі різноманітних видів трудової, навчальної, позашкільної діяльності, що сприяють інтелектуальному, морально-етичному, естетичному розвитку, виробленню стійкості до негативних впливів;

- забезпечити соціально-психологічну діяльність, педагогічно зорієнтовану на протидію втягуванню дітей та молоді в негативні ситуації;

- стимулювати неповнолітніх до здорового способу життя і позитивної соціальної орієнтації, сприяти валеологізації навчально-виховного процесу, виробленню з раннього віку навичок охорони власного життя і здоров’я.

 

  1. Дистанційне навчання

Аналіз.Всі учні навчаються, але через проблеми з енергопостачанням не у всіх є можливість виходити онлайн на уроки, вчитель з кожного предмету готує матеріал для самостійного опрацювання для  таких випадків. Учні опрацьовують і надсилають виконані завдання.

Висновок. В освітній процес з 27 учнів 2 класу залучені всі 27.

Задачі. Тримати на контролі відвідування учнів. На учнів, які знаходяться за кордоном і потребують індивідуального підходу, звернути особливу увагу, долучати їх до освітнього процесу в зручній для них формі.

  1. Робота з батьками

Аналіз. В становленні та розвитку учнів 2 класу  класна керівниця спиралася на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робота з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У роботі з  батьками використовувались в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками, проводились регулярно батьківські збори, за семестр  двічі, які відвідували більшість батьків, також тестування та анкетування. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів.

Висновок. Отже контакт налагоджений з усіма батьками, більше того батьки залучаються до співпраці з класним керівником

Задачі. Продовжувати тісно співпрацювати з батьками ,більше залучати їх до участі в класних та позакласних заходах

 

  1. Робота за напрямками

 

-Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Аналіз. Національно - патріотичне виховання в 2 класі протягом року здійснювалось згідно річного плану з урахуванням пізнавальних можливостей та психологічно-вікових особливостей здобувачів освіти. На всіх уроках наскрізно проходила тема національно -патріотичного виховання.Також проводилися виховні заходи на теми святкування знаменних дат, ознайомлення з історією рідного краю, звичаями і традиціями українського народу, видатними людьми України:

Відверта розмова «Державне та громадське майно»,

Історична панорама «Винаходи українців»,

Патріотичний серпантин «День українського козацтва»,

Гра-бесіда «Ми-зернята України»,

Міні-проект «Хто з моєї родини служив в армії, воював, захищаючи рідну землю»,

Дослідження «Українці в космосі»,

Перекличка повідомлень «Батьківщина починається з тебе»,

Міні-проект «Хто з моєї родини служив в армії, воював, захищаючи рідну землю»,

Дослідження «Українці в космосі»,

Перекличка повідомлень «Батьківщина починається з тебе»,

Калейдоскоп «Державні та народні символи України»,

Дослідження «Захоплення, яке прославляє Україну».

Висновок. Завдяки вищеперелічени заходам закладається основа національної свідомостіздобувачів освіти, любов до рідної землі, своєї «малої батьківщини», виховується патріотична гордість за минуле і сучасне України, любов до рідної мови, формується духовно розвинена, творча, працелюбна особистість.

Задачі. Патріотами не народжуються, патріотами стають, і завдання школи –виховати якнайбільше патріотів своєї держави, тобто гідне підростаюче покоління. Отже, слід продовжувати спрямовувати виховну роботу з учнями таким чином, щоб досягти цієї мети.

- Ціннісне ставлення до сім`ї, родини, людей

Аналіз. У молодшому шкільному віці дитина оволодіває елементарним умінням та навичками підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв'язування конфліктів; здатністю брати до уваги думку товаришів та опонентів; орієнтацією на дорослого як носія суспільних еталонів та морального авторитета.Ціннісне ставлення до людей виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, совістливості, терпимості до іншого, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості. Показник моральної вихованості особистості — це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції. Для виховання саме такої життєвої позиції для учнів 2 класу протягом першого півріччя 2022-2023 проодились наступні заходи:

Просвітницький тренінг «Особистість і колектив»

Пізнавально-розважальна гра «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість, люди»

Вернісаж «Мій товариш»,

Відкритий мікрофон «про справжню дружбу»,

Ігрове спілкування Живу і навчаюсь у родині».

Висновок. За допомогою вище перерахованих заходів було досягнуто усвідомлення учнями загальнолюдської і народної моралі, готовності жити й діяти за принципами гуманізму.

Задачі. Продовжувати виховну роботу в сім’ї.

- Ціннісне ставлення до мистецтва

Аналіз. Ціннісне ставлення до мистецтва формується у процесі естетичного виховання . Естетичне виховання спрямоване на розвиток у зростаючої особистості широкого спектра почуттів — здатності збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва. Важливим є сприймання об’єктів довкілля як естетичної цінності, ерудиція у галузі мистецтва (володіння системою елементарних мистецьких знань, понять, термінів, адекватне сприйняття художніх творів, творча діяльність в мистецькій сфері), власний погляд на світ, здатність радіти за інших як ознака духовної зрілості. Для формування таких якостей в учнів були проведені наступні заходи в 2 класі:

Обговорення «В яких мальовничих куточках України ми побували під час літніх канікул?»,

Палітра художника  «Вересневі барви осені»,

Спостереження «Як змінюється краплина води під впливом музики»,

Художня галерея «Осінній пейзаж»,

Караоке «Пори року»,

Літературний ігроленд “Писемність та мова”,

Тематичний діалог «Толерантна людина – яка вона?», 

Віконечко у світ «Давні та сучасні танці»,

Розучування колядок та щедрівок,

Перегляд захоплюючого слайд-медіа «Зимова казка».

Висновок. Все це сприяло виховуванню в здобувачів освіти естетичних поглядів,

смаків, які ґрунтуються на народній естетиці та кращих надбаннях

цивілізації, вони навчилися відчувати і відтворювати прекрасне у

повсякденному житті.

Задачі. Продовжувати використовуючи мистецтво як основний чинник естетичного виховання,  враховуючі вікові особливості школярів: відкритість учнів початкової школи до сприймання художніх творів, їхню емоційну мобільність та готовність з насолодою виконувати творчі завдання.

- Ціннісне ставлення  до себе

Аналіз. Ціннісне ставлення до себе передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції. Саме для формування таких здібностей  у першому півріччі 2022-2023 навчального року відбулися наступні заходи:

Дискусія «Однокласник, товариш, друг»,

Обмін думками «Як ставитись до однокласників доброзичливо?»,

Обмін думками «Мудрим ніхто не вродився, а навчився»,

Психологічна година «Я і моє здоров’я»,

Власні досліди-спостереження «Мої зміни за перший рік навчання»,

Гра-бесіда «Формування корисних звичок»,

Тренінгове заняття «Людина починається зі здоров'я».

Висновок. Результатом було формування в здобувачів освіти 2 класу вміння орієнтуватися та пристосовуватися до нових умов життя, конструктивно на них впливати; визначення свого статусу в соціальній групі, прищеплення і розвиток моральних почуттів, переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, забезпечення повноцінного розвитку дітей і молоді охорона та зміцнення їхнього здоров’я, формування фізичних здібностей особистості, виховання потреби в регулярних заняттях фізичною культурою.

Задачі. Продовжувати роботу над формуванням в учнів вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил.

- Ціннісне ставлення  до праці

 Аналіз. Ціннісне ставлення до праці є важливою складовою змісту виховання особистості. Воно передбачає усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність, схильність до підприємництва; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв’язання, готовність до творчої діяльності, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості. З метою формування в учнів 2 класу уявлень про типи професій, поваги до людини праці, почуття відповідальності, вимогливості до себе, охайності, дбайливості, дисциплінованості, старанності, наполегливості, протягом навчального року були проведені наступні виховні заходи:

Відверта розмова «Дзвіночок кличе у Країну Знань»,

Створення ментальних карт «Професія моїх батьків»,

Міні-проект «Шкільні традиції нашої школи»,

Година милування «Ми в осінньому парку»,

Віртуальна екскурсія «У лісі ми гриби збирали»,

Майстер-клас «Годівничка для зимуючих птахів»,

Відверта розмова «Вчимося робити все самі»,

Творча майстерня «Виготовлення новорічних прикрас»,

Мозковий штурм «Землю сонце прикрашає, а людину праця».

Висновок. Результатом заходів стало вироблення свідомого ставлення до праці як найвищої цінності людини у суспільстві, виховання здорової фізично розвиненої особистості, цивілізованого господаря, виховання вміння

професійного визначення.

Задачі. Продовжувати  роботу над формуванням понять та уявлень в учнів про важливість праці для людини, родини і держави.

- Ціннісне ставлення  до природи

Аналіз. Задля формування в учнів  понять та уявлень про довкілля:

- усвідомлення краси природи як унікального явища в житті людини;

- пізнавального інтересу до природи;

- -необхідності гармонійного співіснування людини та природи, відповідального ставлення до неї;

- дбайливого ставлення до природи в традиціях українського народу;

- ставлення до рослин та тварин на засадах білетики для здобувачів освіти 2 класу були проведені наступні заходи:

Мікрофон «Що нового ми дізналися про живу природу під час наших перших канікул»,

Екологічна вікторина «З якого дерева листок»,

Відверта розмова «Бережемо нашу Планету»,

Літературний ігроленд  “Подорож Краплинки”,

Екологічна мозаїка «Як тварини і рослини передбачають погоду»,

Відеострім «Явища природи»,

Лепбук «Прогноз погоди від нашого класу»,

Спостереження «Вчимося милуватися красою довколо нас»,

Бліц-опитування «За що я люблю зиму?»,

Лепбук «Об’єкти живої та неживої природи».

Висновок. Наслідком роботи з цього напрямку стало формування у здобувачів освіти екологічної культури особистості, усвідомлення себе частинкою природи, відчуття відповідальності за неї, як за національне багатство, залучення вихованців до активної екологічної діяльності, нетерпиме ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.

Задачі. Спрямовувати подальшу роботу  для Усвідомлення учнями себе як невід'ємної астини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв'язок стану довкілля та здоров'я людей.

 

 

docx
Додано
30 січня 2023
Переглядів
1260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку