Аналіз виховної роботи за рік

Про матеріал
Матеріал допоможе класному керівникові у написанні аналізу виховної роботи за рік
Перегляд файлу

      Аналіз виховної роботи за 2021-2022 навчальний рік у 7-Б класі

   У класі навчається 33 учні. З дітьми працюю з вересня  2019 року.

   Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. У цілому, діти чуйні один до одного, за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників. Відмінників у класі немає. Цимбаліст Юлія професійно займається у танцювальному гуртку. У класі є так званий «резерв» — це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням.

   Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

   Протягом  року вела виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям. Для цього використовувала тестування, тренінги, індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяла морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування...

   Для реалізації всіх цілей та завдань добирала такі виховні технології, як години спілкування: «Мій характер», «Наш дружний 7-Б», рольові ігри «Як поводити себе в транспорті», усні журнали «Саморозвиток і самовиховання», різні виховні години та заходи, приурочені подіям сучасності та календарним датам, зокрема: «Символи моєї Батьківщини», «День українського козацтва», «Дорожній рух», «День пам’яті жертв голодомору». Значну увагу приділяла формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків - це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.

   Формую екологічну культуру школярів. Не минаю естетичну спрямованість виховної роботи. Проводила виховну годину «Світ наших захоплень»… Учні класу приймали участь в акціях «Милосердя», ярмарках, конкурсах різних напрямків…

   Взаємовідносини класного керівника і учнів класу задовільні. В цілому, клас характеризується як дружний, організований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психологічним кліматом. Наявні угрупування переважно за місцем проживання. Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рівнем вихованості, «важких» та «недисциплінованих» учнів лише двоє. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.

    У процесі роботи я бачу як дорослішають мої вихованці, якими розумними вони стають, як вдало проходить процес їх соціалізації. Вони незалежні, доброзичливі в спілкуванні, емоційно - відкриті та чутливі до моральних проблем.

   Не оминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу роботою на користь класу і також необхідна умова — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, наприклад: «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток».

   У становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. У моєму класі є декілька неповних сімей. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу в цілому.

  У роботі з батьками використовую колективні бесіди, зустрічі за «круглим» столом...

  Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості. У практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва в результаті виконання загально-виховної, індивідуальної роботи, більшість учнів підвищили рівень сформованості моральних, громадянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості і обрали шляхи майбутнього навчання та праці.

            Класний керівник                                        Шестопалова М.В.

docx
Додано
29 грудня 2022
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку