1. Анкета для вчителів.
Мета: виявити теоретичну та практичну готовність вчителів до формування читацької компетентності учнів на уроках української та зарубіжної літератури (середня школа).
Анкета
Шановні вчителі з метою вивчення специфіки застосування методів та прийомів формування читацької компетентності учнів середньої школи пропонуємо відповісти на наступні запитання.
1. Що Ви розумієте під формуванням читацької компетентності учнів середньої школи?___________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Які сучасні методичні прийоми та методи ви використовуєте при формуванні читацької компетентності учнів на уроках літератури?_________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________
3. З якими труднощами Ви стикалися в роботі під час формування читацької компетентності у дітей?_____________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Якої допомоги потребують учні на уроках української та зарубіжної літератури під час роботи з художнім твором?___________________________
__________________________________________________________________
6. Від чого залежить успішне формування компетентного читача?_____
____________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Якої методичної допомоги Ви потребуєте:
___________________________________________________________________________________________________________________________________