Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу
1. Обов’язковість і відповідальність |
|||||||||
1. |
Вважаю для себе важливим добиватися, щоб колектив мого класу працював краще |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
2. |
Вношу пропозиції по удосконаленні роботи класу |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
3. |
Самостійно організую окремі заходи в класі |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
4. |
Беру участь у підведенні підсумків роботи класу, у визначенні найближчих завдань |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
|
2. Бережливість |
|
|
|
|
|
|||
1. |
Акуратно користуюся бібліотечними книгами |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
2. |
Бережно відношусь до шкільних меблів |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
3. |
Бережно відношусь до свого одягу |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
4. |
Економлю природні ресурси (електроенергію, воду, папір) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
|
3.Дисципліна |
|
|
|
|
|
|||
1. |
Знаю і виконую Правила для учнів |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
2. |
Завжди уважний на уроках, не заважаю слухати іншим пояснення вчителя |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
3. |
Беру участь у позакласних заходах, які проводяться у класі, школі |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
4. |
Розумію свою відповідальність за результати роботи класного колективу |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
|
4.Ставлення до навчання |
|
|
|
|
|
|||
1. |
Приходжу до школи з виконаним домашнім завданням |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
2. |
При підготовці домашнього завдання намагаюся не просити допомоги дорослих |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
3. |
Використовую додаткову літературу ( користуюсь Інтернетом) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
4. |
Акуратний, гарний виконавець, точний |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
|
5.Ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|||
1. |
Своєчасно та точно виконую доручені мені завдання |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
2. |
Беру участь у трудових рейдах (прибирання класу, території школи) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
3. |
Виконую трудові доручення батьків |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
4. |
Добровільно виконую всі доручення |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
|
6.Доброта та чуйність |
|
|
|
|
|
|||
1. |
Намагаюсь допомогти іншим учням, а також молодшим у вирішенні труднощів, які виникають перед ними |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
2. |
Ввічливий з дорослими, уступаю місце старшим |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
3. |
Не реагую на випадкові зіткнення у шкільних коридорах, допомагаю молодшим |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
4. |
До мене завжди можна звернутися за допомогою |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
|
7.Чесність та справедливість |
|
|
|
|
|
|||
1. |
Вважаю, що необхідно відповідати за свої вчинки |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
2. |
Чесно зізнаюся, якщо щось накоїв |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
3. |
Осуджую свого товариша, якщо він розповів дорослому про вчинок товариша без його присутності при розмові |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
4. |
Відкрито и сміливо висловлюю свою думку перед любим колективом |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
|
8.Простота та скромність |
|
|
|
|
|
|||
1. |
Говорячи про свої успіхи, не забуваю про успіхи товаришів |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
2. |
Розумію, що людину поважають не за гроші |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
3. |
Інколи люблю похвалитися |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
4. |
Можу дружити з дівчатами та хлопцями іншої національності |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
|
9.Культура спілкування |
|
|
|
|
|
|||
1. |
Відвідую музеї, виставки, театри не рідше одного разу на місяць |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
2. |
Серед телевізійних передач дивлюсь навчальні, пізнавальні фільми. Слухаю не тільки сучасну музику, а і класичну |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
3. |
Слідкую за своєю мовою, не допускаю, щоб у моїй присутності говорили грубо, некоректно, нецензурно |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
4. |
Дотримуюся правил у громадських місцях (у тому числі у транспорті) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
|
10.Колективізм, почуття товаристськості |
|
|
|
|
|
|||
1. |
Задоволений відношення моїх товаришів до учнів інших класів |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
2. |
Готовий відстоювати інтереси всього колективу школи у інших колективах та громадських організаціях |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
3. |
Готовий допомогти своїм однокласникам виконати домашнє завдання або доручення дорослих |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
4. |
Готовий відповісти за результати своєї роботи та результати роботи своїх товаришів |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|||
0 - завжди ні або ніколи; 1 - дуже рідко, частіше випадково; 2 - частіше ні, ніж так, інколи згадую; 3 - частіше так, ніж ні, інколи забуваю; 4 - завжди так, постійно.
Методика опрацювання анкети по визначенню рівня вихованості учня класу
Завдання учням: прочитати питання анкети та дати відповідь, довго не задумуючись, оцінюючи себе по 5- бальній шкалі (розшифровка дається на дошці) :
0 - завжди ні або ніколи
1 - дуже рідко, частіше випадково
2 - частіше ні, ніж так, інколи згадую
3 - частіше так, ніж ні, інколи забуваю
4 - завжди так, постійно.
Результати одного пункту додаються і діляться на 16 (максимальна кількість балів)
Наприклад, ( 3+4+3+4)/16=
Потім додаються показники по всім пунктам та діляться на 10
(1+0.9+0.7+0.6+0.5+1+1+1+0.2+0.5)/10=
Потім складаються показники кожного учня і діляться на кількість учнів: отримуємо рівень вихованості класу (від учнів).
Класний керівник оцінює учнів без допоміжних питань по10 пунктам по 5-бальній шкалі.
Так само оцінюють батьки.
Потім показники порівнюються і робляться висновки.