Презентація " Розробка до засідань ШМО вчителів природничо- математичного циклу"

Про матеріал
Пропоную розробку до засідання ШМО вчителів природничо- математичного циклу. Робота виконана у формі презентації, має цікавий дизайн оформлення, містить досить цікавий матеріал за змістом. Презентація містить корисну інформацію щодо сучасних інноваційних освітніх технологій, прийомів та методів, корисних ресурсів. Матеріал з презентації може бути використаний при підготовці до засідань ШМО вчителів природничо- математичного циклу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Засідання № 2. Тема. Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій. Обговорення завдань шкільних олімпіад з предметів природничо-математичного циклу. Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад, учнівських конкурсів. ( Керівник МО. Вчителі МО) Інноваційні технології навчання у сучасній школі. Робота в групах. ( Керівник МО ) Доповіді з досвіду роботи. (Вчителі МО) 4. Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів природничо-математичного циклу через використання дистанційних технологій, змішанного навчання. (Керівник МО). Майстер-клас. «Я роблю це так». ( Вчителі МО) ) Корисна інформація. Повідомлення. Різне. ( Керівник МО. Вчителі МО) План роботи до наступного засідання. ( Керівник МО) Робота в період між засіданнями.( Керівник МО)

Номер слайду 3

Олімпіада – це вид змагання, що стимулює потяг окремих учнів до самоосвіти, виховує наполегливість, поглиблений інтерес до предмета, вміння долати труднощі, виробляє навички роботи з довідковою та науково-популярною літературою. Учнівські предметні олімпіади не порушують хід загальноосвітнього процесу, вони є додатковим полем вияву для природно обдарованих та індивідуально зацікавлених учнів. Учнівські олімпіади (конкурси) є складовими державних програм різних рівнів, спрямовані на виконання Указу Президента України від 30 вересня 2010 року №927/2010 «Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді». Програми спрямовані для реалізації державної політики у сфері створення сприятливих умов для виявлення, навчання, виховання і самовдосконалення обдарованої молоді, створення умов для її гармонійного розвитку, застосування її здібностей в Україні, а також залучення педагогічних працівників до роботи з обдарованою молоддю на певний період. Аналіз рівня змагань різних етапів дає змогу визначити дві тенденції: перша – постійне підвищення рівня складності олімпіадних завдань, друга – збільшення розриву між рівнем знань, які здобуває школяр у звичайній загальноосвітній школі на уроках, і рівнем знань учнів, які беруть участь в олімпіаді. В останні роки олімпіади стають не стільки змаганням між учнями, скільки змаганням між вчителями та закладами, а місцеві органи управління освітою в один ряд з іншими основними критеріями оцінюють школи за кількістю перемог на олімпіадах. 1. Учнівські предметні олімпіади

Номер слайду 4

2. Інноваційні технології навчання у сучасній школі.

Номер слайду 5

2. Інноваційні технології навчання у сучасній школі.

Номер слайду 6

2.Інноваційні технології навчання у сучасній школі. Технологія критичного мислення.

Номер слайду 7

2.Інноваційні технології навчання у сучасній школі.

Номер слайду 8

Предметні олімпіади Предметні олімпіади 2.Інноваційні технології навчання у сучасній школі. Робота в групах. Творче завдання. 1 група 2 група

Номер слайду 9

2.Інноваційні технології навчання у сучасній школі.

Номер слайду 10

2.Інноваційні технології навчання у сучасній школі.

Номер слайду 11

Редактор карт знань Freeplaπe 2. Інноваційні технології навчання у сучасній школі. Інтелект карти.

Номер слайду 12

3.Доповіді з досвіду роботи.

Номер слайду 13

4.Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів природничо-математичного циклу через використання дистанційних технологій, змішанного навчання. Дистанційна форма спілкування допомагає вчителеві у вирішенні різних практичних завдань засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, дозволяє організувати взаємодію вчителя і учнів, що мотивує і стимулює на творчу, експериментальну, дистанційну навчальну діяльність. За допомогою дистанційної форми навчання можна брати участь у різноманітних Інтернет-проектах, проводити шкільну дослідницьку діяльність, бути активними учасниками Інтернет-олімпіад, творчих конкурсів. Така форма сприяє використанню Інтернет-ресурсів, створенню власних мультимедійних презентацій, використанню інформаційно-комунікаційних технологій у позаурочний час. З метою організації ефективної роботи з Internet-ресурсами потрібно використовувати самім вчителям і пропонувати учням такі алгоритми своєї роботи: звернутися до однієї з пошукових служб мережі (найбільш популярні наступні: "Гугл” (http://google.com.ua), "Укрнет" (http://ukr.net), "Мета" (http://meta.ua); визначити універсальні ресурси, якими вони можуть безпечно користуватися; це може бути «Вікіпедія», «Острів знань», сайти МОН, «Освіта» та УЦОЯЗ, а також інші; критично оцінити Інтернет-ресурси, визначити індикатори надійності та достовірності веб-сайтів (правило «трьох джерел»); для роботи з інформацією (її аналізу) використовувати набір пам’яток щодо організації навчальної діяльності учнів; дотримуватися правил безпечної роботи в Інтернеті.

Номер слайду 14

4.Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів природничо-математичного циклу через використання дистанційних технологій, змішанного навчання. Перелік освітніх джерел та онлайн платформ на допомогу педагогам в організації дистанційного навчання Студія онлайн-освіти Educational Era  https://www.ed-era.com/ Інтерактивні підручники Edera (математика, біологія, укр. мова, історія України, фізика, географія, біологія)   https://www.ed-era.com/books/ Мультимедійні підручники КМ Медіа (з відео і можливістю читати на телефонах)  http://kmmedia.com.ua/books/ Українська програма – каталог е-підручників, відео, аудіокниг для школи  http://ukrprog.com/ Розумники – придбання (диски та скачування з сайту) ліцензійних МОН е-підручників (педагогічні програмні засоби, тести, лабораторні практикуми та інше)  http://rozumniki.net/ Нова школа -навчальні диски для школярів (каталог ресурсів  всіх предметів)  http://novashkola.com.ua/ Електронні версії підручників https://e-pidruchnyky.net/ Скановані підручники та відеоуроки  Система e-pidruchnyky.net забезпечує широкий законний доступ до цифрових копій підручників, які використовуються у навчальному процесі загальноосвітніх шкіл України. Електронні версії підручників для 9 класу Скановані підручники 8 клас Генеза (і 7 клас) Віртуальні лабораторії Вільна шкільна бібліотека Всі шкільні підручники (читати он-лайн) Підручники Підручники з сайту Інституту модернізації змісту освіти Відповіді на завдання шкільних підручників MozaBook – мультимедійні уроки Безкоштовні відеоуроки від Топ Школи з математики і фізики (українською і російською мовою) Безкоштовні мобільні додатки для STEM

Номер слайду 15

4.Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів природничо-математичного циклу через використання дистанційних технологій, змішанного навчання. Психологічні ігри онлайн для учнів - https://www.youtube.com/watch?v=D_c9VZtzVqs 35 музеїв світу - https://www.interior.ru/art/5786-35-muzeev-mira-kotorye-mozhno-posetit-onlajn.html?fbclid=IwAR02rkTJIBd0dyW0_elE98jxEJ7RHl7YeF7bb5HsZxDj9rq1jvJ1nyxp-lA Тест-картинки для дітей і дорослих - https://coma.in.ua/11835 VS-9.com  – електронна освітня платформа для проведення онлайн уроків TurnItIn – інструмент, що допомагає педагогам перевіряти роботи учнів на наявність неправильного цитування та плагіату. Програма порівнює їх із найточнішою базою даних для порівняння текстів. Turnitin вказує обсяг матеріалу, який збігається зі змістом бази даних, що дозволяє педагогам дізнатися, яка частка письмової роботи не оригінальна. Збіг виділяється різними кольорами із зазначенням оригінальних джерел. Як технічно організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція bit.ly/33LwF2M Як вони це роблять. Вчительки початкової, базової та старшої шкіл про організацію оцінювання і дистанційного навчання bit.ly/3anfc37 Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання-відповіді bit.ly/39sPDwy  Чотири сервіси, які допоможуть організувати дистанційне навчання bit.ly/2U8foxt Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні bit.ly/39O51Uh  Матеріали та інструменти для ведення дистанційного навчання від фінського проєкту (+приклад онлайн-уроку) bit.ly/2JKxoIt Нанокосмос http://nanospace.molecularium.com

Номер слайду 16

4.«Я роблю це так». (Вчителі МО)

Номер слайду 17

Номер слайду 18

https://lms.e-school.net.ua Освітні новини Міністерство освіти та науки розпочало підключення шкіл до безкоштовного сервісу електронних журналів та щоденників. Школам пропонують підключитися до модуля E-Journal, який є частиною модернізованої державної системи АІКОМ (управління здійснює державна установа “Інститут освітньої аналітики”). Водночас заступник міністра освіти і науки України з питань цифровізації Артур Селецький зазначає, що ті школи, які вже застосовують подібні комерційні продукти, за бажанням зможуть і надалі користуватись ними. Міністерство освіти та науки України спільно з Українським інститутом розвитку освіти та Міністерством цифрової трансформації України з метою забезпечення рівного доступу до якісної шкільної освіти учнів 5-11 класів запустили платформу для дистанційного та змішаного навчання «Всеукраїнська школа онлайн». Всеукраїнська школа онлайн –  E-SCHOOL.net.ua – це сучасний онлайн-ресурс для змішаного та дистанційного навчання учнів середньої та старшої школи з матеріалами, що пройшли експертизу та відповідають державним освітнім стандартам. ВШО забезпечує учнів відеопоясненнями, конспектом, тестами та можливістю відслідковувати свій навчальний прогрес, а вчителів – необхідними методичними рекомендаціями та прикладами застосування сучасних освітніх технологій. Платформа «Всеукраїнська школа онлайн» — сучасний онлайн-ресурс для змішаного та дистанційного навчання учнів 5-11 класів з уроками та методичними матеріалами, що відповідають державній програмі. Навчальний контент платформи містить уроки з 18 основних предметів.

Номер слайду 19

Засідання № 3 Педагогічні обговорення Тема. Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів. 1. Впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти. Мастер-клас ,,Банк інновацій освіти» Практичне заняття на тему: «Банк інновацій». Роль предметів природничо-математичного циклу в становленні особистості учня.

Номер слайду 20

Робота в період між засіданнями: Робота в період між засіданнями: Участь у роботі шкільних творчих груп Вивчення перспективного педагогічного досвіду; Самоосвітня робота вчителів; Організація роботи з обдарованими учнями; Підготовка до конкурсів, олімпіад, ЗНО. Практичні завдання Використання інформаційно-комп'ютерних технологій як засіб підвищення ефективності навчання на уроках. Удосконалення сучасного уроку шляхом впровадження інноваційних технологій. Огляд науково-методичної літератури, інструктивних матеріалів та нормативних документів.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шмагун Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
11 січня 2021
Переглядів
4280
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку