Анкета призначена для експрес-діагностики, що дозволяє виявити дітей групи ризику. Відповісти на питання анкети пропонується вчителям або батькам.
Анкета «Визначення дітей групи ризику»
Анкета призначена для експрес-діагностики, що дозволяє виявити дітей групи ризику. Відповісти на питання анкети пропонується вчителям або батькам.
Інструкція: Будь ласка, відмітьте , чи притаманні Вашій дитині (учню) перелічені нижче форми поведінки. Для цього поставте будь-яку позначку у відповідному стовпчику.
№ з/п |
Твердження |
Так |
Ні |
1. |
Виконання дорученої справи завжди потребує контролю зі сторони дорослого |
|
|
2. |
Дуже переживає перед будь - якою перевірочною, контрольною роботою, диктантом, іспитом |
|
|
3. |
Рішення з будь – якого питання приймає важко, часто перекладаючи його на інших |
|
|
4. |
Завжди і у всьому старанний |
|
|
5. |
Часто буває нестриманим |
|
|
6. |
Добре робить будь що за зразком, але свої способи виконання пропонує рідко |
|
|
7. |
До успіхів або невдач у школі відноситься байдуже |
|
|
8. |
У своїх ділах і діях часто сподівається на «авось» |
|
|
9. |
Правильність і якість своєї роботи сам не перевіряє , але довіряє це зробити кому-небудь іншому |
|
|
10. |
Часто перевіряє ще раз себе, постійно щось виправляє у зробленому |
|
|
11. |
Перед виконанням чого-небудь йому необхідний період «розгойдування» |
|
|
12. |
При виконанні якої-небудь роботи може зробити її то дуже швидко, то повільно, постійно відволікається |
|
|
13. |
Виконану роботу ніколи не перевіряє |
|
|
14. |
Іноді проявляються невротичні реакції: гризе нігті, кінець олівця або ручки, теребить волосся тощо |
|
|
15. |
При виконанні якої-небудь справи дуже швидко втомлюється |
|
|
16. |
Завжди і у всьому претендує на самі високі результати |
|
|
17. |
Часто буває неакуратним |
|
|
18. |
При необхідності змінити від роботи або рід діяльності робить це важко |
|
|
19. |
Часто не може укластися у временні рамки при виконанні чого-небудь |
|
|
20. |
Часто підтримує чужу точку зору, власну відстоює рідко |
|
|
21. |
Часто відволікається при виконанні будь-якої роботи |
|
|
22. |
В работі часто буває недбалий |
|
|
23. |
Завжди намагається отримати тільки відмінні оцінки |
|
|
24. |
Завжди та у всьому повільний і малорухливий |
|
|
25. |
За звичаєм спочатку робить щось швидко та активно. А потім темп виконання становиться все повільніше і повільніше |
|
|
26. |
Намагається все робити дуже швидко, але часто не перевіряє зроблене, припускає помилки |
|
|
27. |
Завжди намагається бути і виконувати все краще всіх |
|
|
28. |
Під час виконання чого-небудь необхідні перерви для відпочинку |
|
|
29. |
Постійно потребує підтвердження правильності свого виконання чого-небудь |
|
|
30. |
Байдужий до оцінки своєї роботи |
|
|
31. |
Заздалегідь свої дії планує складно |
|
|
32. |
Часто скаржиться на втому |
|
|
33. |
Все робить повільно, але ґрунтовно |
|
|
КЛЮЧ:
Група ризику |
Відповідь «так» на запитання: |
Група ризику |
Відповідь «так» на запитання: |
Інфантильні діти |
1,8,13,30 |
Діти з труднощами довільності і самоорганізації |
12, 19,21,31 |
Тривожні діти |
2, 10,14,29 |
Астенічні діти |
15, 25, 28, 32 |
Невпевнені діти |
3, 6, 9, 20 |
Гіпертімние діти |
5,7, 17,22,26 |
Відмінники і перфекціоністи |
4, 16,23,27 |
Застаріваючі діти |
11, 18,24,33 |
Астенічні діти – їм притаманні висока стомлюваність, вони швидко втомлюються , тому знижається темп діяльності. Тут можуть бути не психологічні проблеми, а скоріш за все неврологічні, і тоді корекція буде утруднена.
Гіпертімние діти – постійно підвищений тонус, діти дуже рухливі з високим темпом діяльності. Вони дуже втомлюються від своєї активності і переключаються на будь що друге, що їх цікавить, дуже швидко.
Перфекціоністи – діти , які прагнуть до досконалості у всьому, вірять в те, що кращий результат досяжний.