Анкета-звіт для вчителя географії на кінець навчального року містить наступні розділи: загальну інформацію про вчителя; відкриті заходи за навчальний рік; заходи, у яких прийняли участь (семінари, конференції, вебінари); методична робота (проведення ПДС, творчих майстерень, міжшкільних факультативів); друковані матеріали; застосування освітніх трендів; досягнення учнів; впровадження Концепції Нової школи та пропозиції щодо тематики засідань ММО на наступний навчальний рік та співпраці між колегами.
Анкета-звіт для вчителя географії на кінець навчального року
Шуминська В.О., вчитель географії
НВК № 1 м. Покровська Донецької області
Анкета для вчителя географії
ПІБ ____________________________________________________________
ЗНЗ ____________________________________________________________
Який заклад закінчив |
Спец. за дипломом |
Останні курси, рік |
Остання атестація, рік |
Категорія |
|
|
|
|
|
Проблема, над якою працює |
Мобільний телефон |
Адреса @ пошти |
|
|
|
Дата |
Тема (назва) |
Клас |
Рівень (міський, обласний, всеукраїнський) |
|
|
|
|
Дата |
Тема |
Рівень |
Категорія участі (докладчик, слухач, проведення майстер-класу і т.д.) |
|
|
|
|
Дата |
Тематика |
Категорія слухачів (учні, педагоги) |
|
|
|
№пп |
Назва матеріалу |
Де надрукований чи розміщений |
Серія та номер сертифікату |
|
|
|
|
Освітній тренд |
Застосування (розділ, тема) |
Клас |
У якому вигляді могли б подвлитися з колегами (урок, майстер-клас, веб-ресурс, проект і т.д.) |
Змішане навчання (дистанційне, перевернутий клас) |
|
|
|
Адаптивне навчання |
|
|
|
Гейміфікація (навчання через гру) |
|
|
|
Навчальні веб-квести |
|
|
|
Google-форми |
|
|
|
STEAM-освіта |
|
|
|
Інтегровані уроки |
|
|
|
SMART- навчання |
|
|
|
Навчальна роботехніка |
|
|
|
Соціальні медіа |
|
|
|
Авторські школи |
|
|
|
Вид |
ПІБ учня. клас |
Назва роботи |
Результат (місце, грамота, диплом, сертифікат) |
Олімпіади |
|
|
|
Конкурси |
|
|
|
Проекти |
|
|
|
Гранди |
|
|
|
1