Додаток 1
Анкета 1
«Оцінювання успішності навчальної роботи
вчителя з точки зору учнів»
Методика обробки отриманих результатів досить проста. В основу анкети закладено принцип управління успіхом, тому майже всі запитання спрямовують учнів на відстеження позитивних моментів у роботі вчителя і тільки одне запитання є контрольним. За кожне згадане прізвище вчителя або предмета, який він викладає, учителю нараховують 10 балів (віднімають лише при згадуванні в пункті 11). Потім отримані очки складають. Так визначають достоїнства учнів школи, як за балами, так і за розділами діяльності. Вчителі, котрі набрали найменшу кількість балів або взагалі не потрапили до списку, — це якраз і є той контингент, з яким адміністрації доведеться цілеспрямовано, прискіпливо і серйозно працювати з метою розкриття їхніх достоїнств, підвищення якості навчально-виховної діяльності.
Анкета 2
(для учнів) «Оцінювання діяльності вчителя»
На кожне запитання слід відповісти «так» чи «ні».
9. Із різних форм опитування мені найбільше подобається:
— індивідуальний залік;
Анкета 3
Аспект міжособистісних відносин між вчителями і учнем
Бали: 0, 1, 2, 3
№ пп |
Запитання |
Предмети |
||||
Українська мова |
Українська література |
Світова література |
Англійська мова |
Історія України |
||
1 |
Зміст предмета мене цікавить |
|
|
|
|
|
2 |
Предмет цікаво викладається |
|
|
|
|
|
3 |
Викликає повагу вчитель і його ерудиція |
|
|
|
|
|
4 |
Предмет має велике практичне значення |
|
|
|
|
|
5 |
Вчитель спонукає до самостійного пошуку на уроці |
|
|
|
|
|
6 |
Предмет необхідний для подальшого навчання |
|
|
|
|
|
7 |
Предмет легко засвоюється |
|
|
|
|
|
З кожного предмета підраховуються бали:
(3+1+2+0+1+1+2) /7 х 3 + 10/ 21 = 0,47, де
Оптимальний рівень: 0,8 < OP < 1,0;
Допустимий рівень: 0,6 < ДР < 0,8;
Критичний рівень: 0,3 < КР < 0,6.
0,47 – критичний рівень (див.параметри 2,3,5);
(1+2+1) / 3 х 3 = 5 / 9 = 0,5 – не склалися стосунки з вчителем.