Анкетування учнів ( ВШК, атестація)

Про матеріал
Анкетування для учнів дозволить адміністрації, атестаційній комісії закладу освіти дослідити і вивчити діяльність учителя у системі відносин "учитель-учень"
Перегляд файлу

Додаток 1

Анкета 1

«Оцінювання успішності навчальної роботи

вчителя з точки зору учнів»

  1.    Хто з учителів, на вашу думку, справедливо виставляє оцінки?
  2.    Завдання з яких предметів ви виконуєте з інте­ресом (із задоволенням)?
  3.    На уроках яких учителів вам цікаво?
  4.    Творчі завдання з яких предметів ви викону­вали в цьому навчальному році?
  5.    Хто з учителів виявляє до вас особливу увагу, підтримує вас?
  6.    До кого з учителів ви підете поділитися найпотаємнішим, порада кого з учителів має для вас значення?
  7.    Назвіть три предмети, які вам подобаються?
  8.    У кого з учителів ви отримуєте ґрунтовні знан­ня?
  9.    З ким із учителів вам подобається спілкува­тися?
  1. Факультатив з яких предметів вам хотілося б відвідувати?
  2. Уроки з яких предметів вам хотілося б прогу­ляти?

Методика обробки отриманих результатів до­сить проста. В основу анкети закладено принцип уп­равління успіхом, тому майже всі запитання спря­мовують учнів на відстеження позитивних моментів у роботі вчителя і тільки одне запитання є конт­рольним. За кожне згадане прізвище вчителя або предмета, який він викладає, учителю нараховують 10 балів (віднімають лише при згадуванні в пункті 11). Потім отримані очки складають. Так визначають до­стоїнства учнів школи, як за балами, так і за розді­лами діяльності. Вчителі, котрі набрали найменшу кількість балів або взагалі не потрапили до списку, — це якраз і є той контингент, з яким адміністрації доведеться цілеспрямовано, прискіпливо і серйоз­но працювати з метою розкриття їхніх достоїнств, підвищення якості навчально-виховної діяльності.

   Анкета 2

(для учнів) «Оцінювання діяльності вчителя»

На кожне запитання слід відповісти «так» чи «ні».

  1.    Я уважно слухаю пояснення вчителя на уроці.
  2.    На уроці я часто думаю про своє.
  3.    На уроці я часто займаюся справами, що не стосуються уроку.
  4.    Учитель дає на уроці багато додаткової інфор­мації.
  5.    Мені часто хочеться прогуляти уроки з цього предмета.
  6.    Я люблю відповідати усно біля дошки.
  7.    Я люблю відповідати з місця.
  8.    На уроці ми часто переписуємо підручник.

9. Із різних форм опитування мені найбільше подобається:

 індивідуальний залік;

  •   письмова робота;
  •   спільна робота в мікрогрупі.
  1. Якщо буде контрольна робота, я покажу добрі знання.
  2. Під час контрольних я не списую.
  3. Те, що вдається записати на уроці, дуже ко­рисне під час виконання домашніх завдань.
  4. Я дуже хвилююся, коли відповідаю домашнє завдання з цього предмета.
  5. У класі є учні, до яких учитель ставиться кра­ще, ніж до мене.
  6. Я чекаю цього уроку.
  7. Я все чекаю, коли ж скінчиться цей урок, і постійно поглядаю на годинник.
  8. Темп уроку надто швидкий для мене.
  9. Мені дуже складно виконувати домашні зав­дання з цього предмета.
  10. Я часто з цього предмета:
  •   роблю доповідь;
  •   пишу статтю;
  •   виготовляю наочні посібники;
  •   виступаю на конференціях;
  •   беру участь в олімпіадах;
  •   відвідую гуртки.
  1. Мені подобається ставити запитання вчи­телю.
  2. Оцінки, які виставляє вчитель, мене влашто­вують.
  3. Якщо мені щось незрозуміло, я завжди звер­таюся до вчителя.
  4. Мені цікаво читати додаткову літературу з цього предмета (дивитися телепередачі).
  5. Пояснення вчителя дуже близькі до підруч­ника.
  1. Учитель вміє і любить пожартувати, при цьому він ніколи не принижує моєї людської гідності.
  2. Я із задоволенням займався б цим предме­том самостійно, замість того, аби витрачати час на уроці.
  3. Я дуже стомлююся на цьому уроці.
  4. Я знаю, якщо наш учитель не правий, він обов'язково вибачиться.
  5. Я люблю на уроці непомітно читати художню літературу.
  6. Як правило, вчитель проводить урок, постійно заглядаючи в конспект.
  7. Інформація, яку я отримую на уроці, знадо­биться мені в майбутньому.

Анкета 3

Аспект міжособистісних відносин між вчителями і учнем

 Бали: 0, 1, 2, 3

 

пп

Запитання

Предмети

Українська мова

Українська література

Світова література

Англійська мова

Історія України

1

Зміст предмета мене цікавить

 

 

 

 

 

2

Предмет цікаво викладається

 

 

 

 

 

3

Викликає повагу вчитель і його ерудиція

 

 

 

 

 

4

Предмет має велике практичне значення

 

 

 

 

 

5

Вчитель спонукає до самостійного пошуку на уроці

 

 

 

 

 

6

Предмет необхідний для подальшого навчання

 

 

 

 

 

7

Предмет легко засвоюється

 

 

 

 

 

 

 З кожного предмета підраховуються бали:

(3+1+2+0+1+1+2) /7 х 3 + 10/ 21 = 0,47, де

Оптимальний рівень: 0,8 < OP < 1,0;

Допустимий рівень: 0,6  < ДР <  0,8;

Критичний рівень: 0,3 < КР <  0,6.

0,47 – критичний рівень (див.параметри 2,3,5);

(1+2+1) / 3 х 3 = 5 / 9 = 0,5 – не склалися стосунки з вчителем.

 

doc
Додано
16 березня 2021
Переглядів
1492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку