Аплікація технікою 3 D

Про матеріал
Тривимірна графіка 3D призначена для зображення об'ємних об'єктів. Тривимірна графіка - це віртуальне, уявне тривимірне простір, який відображається на плоскій, двомірної поверхні дисплея або аркуша паперу. Суть зображення 3D: ми бачимо кілька шарів, накладених один на одного в певній послідовності, що існують самі по собі і створені окремо один від одного.
Перегляд файлу

                         Аплікація 3D

Тривимірна графіка 3D призначена для зображення об'ємних об'єктів. Тривимірна графіка - це віртуальне, уявне тривимірне простір, який відображається на плоскій, двомірної поверхні дисплея або аркуша паперу. 
Суть зображення 3D: ми бачимо кілька шарів, накладених один на одного в певній послідовності, що існують самі по собі і створені окремо один від одного. 
Але все-таки зображення в 3D - це не повний обсяг об'єкта в 360 градусів. І навіть не полуобъемное зображення предмета - це всього лише ілюзія предмета, зображеного з допомогою кількох обмежених площин. 
Відмінності аплікації 3D від об'ємної:

Багатошаровість.

Відмінність шарів один від одного за формою і кількістю.

Кількість шарів не менше 3.

Несоприкасаемость шарів один з одним.

Ефект об'єкта «глибини» або «опуклості».

Модель 3D - площинна модель.

Відсутність клею (наявність двостороннього скотча).

Працюючи над аплікаціями в техніці 3D,необхідно виділити деякі правила послідовності виконання роботи аплікації:

Визначити кількість предметів, які будуть виділятися шарами (різні об'єкти повинні знаходитися на різних рівнях).

Вирізати перший шар предмета і в незмінному вигляді наклеїти його з допомогою одностороннього скотчу на основу.

Другий шар предмета вирізати, змінюючи розмір і форму (кожен наступний шар повинен відрізнятися від попереднього меншим розміром).

Наклеїти другий шар на перший, зміщуючи його на 1 мм (вгору, вниз, вліво, вправо - за вашим бажанням).

Третій і четвертий шари вирізати і наклеїти за аналогією другого шару (шарів повинно бути не менше трьох).

Частину предмета, якій треба надати найбільшу опуклість, повинна бути найменшого розміру.

Послідовність виконання:

Визначити кількість предметів, які будуть виділятися шарами.

Вирізати перший шар предмета і в незмінному вигляді наклеїти його з допомогою одностороннього скотчу на основу.

Другий шар предмета вирізати, змінюючи розмір і форму.

Наклеїти другий шар на перший, зміщуючи його убік на 1 мм (вгору, вниз, вліво, вправо - за вашим бажанням).

Третій і четвертий шари вирізати і наклеїти за аналогією другого шару.

Частину предмета, якій треба надати найбільшу опуклість, повинна бути найменшого розміру. 
Картинки по запросу Аплікація 3D 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 листопада 2019
Переглядів
1401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку