Спортивна розвага
«Веселі садівники»
завдання:
• удосконалювати рухові навички, координацію рухів в просторі, спритність;
• закріплювати основні види рухів в рухливих іграх;
• викликати позитивний, емоційний відгук на вправи і рухливі ігри;
• прищеплювати любов до фізкультури.
обладнання:
дерева, листя, 2 кошики, 2 пари калош, 2 парасольки, плоскі кільця, 2 коробки з речами (шапки, плащі, рукавички, шарфи, парасольки, музика, картопля.
Хід розваги.
Діти під музику входять в зал.
Інстр.з фіз. вих.: Діти а скажіть, яка зараз пора року, а які особливості цієї пори року,(врожай, дощ..)
Діти відповідають.
Інст.. з віз.вих: Правильно! Осінь багата різними овочами, фруктами, ягодами. Вона щедро дарує людям свої подарунки, радуючи нас різними смаколиками. А людям залишається тільки зібрати їх. Перш ніж ми почнемо збирати врожай, нам потрібно розім’ятись(звучить муз.розминка)
(Учасники діляться на дві команди)
Ось і перше завдання: Збери врожай Потрібно зібрати в кошик якомога більше фруктів. Для цього підемо на галявину. Ось бачите скільки фруктів. Зараз за моєю командою кожен гравець по черзі буде якомога швидше підбігати на галявинку, піднімати один фрукт і бігом повертається до команди, кидає його в корзину. Потім тільки другий гравець біжить на галявину за фруктами. І так по черзі. Як тільки поляна буде порожня, випробування закінчується
Інст.. з віз.вих: Здрастуй осінь! Добре, що ти прийшла. Але красуня ти осінь, багато злив принесла. Хто під дощик потрапить, той зразу додому піде.
«Біг змійкою з парасолькою».
(Діти з парасолькою в руках, біжить змійкою між калюжами, назад біжить прямо, передає парасольку наступному учаснику. Виграє та команда, яка перша виконає завдання)
Для цього випробування на галявині розташовують обручі за кількістю хлопців.
Інст.. з віз.вих: Діти, а що після дощика залишилось
Діти відповідають.
Інст.. з віз.вих: так після дощику зявляються калюжі. Ось і на нашій галявині з'явилися калюжі. «Вступи в калюжу»Зараз зазвучить музика і кожен з вас повинен просто гуляти, але як тільки музика закінчується, кожен з вас повинен зайняти вільну калюжу. Так, так, ви не помилилися, сьогодні вам дозволяється ходити по калюжах! Правда, не по-справжнім..
Включається музика, діти гуляють, музика зупиняється і діти займають вільні обручі. Музика звучить знову і діти знову гуляють. Тим кому не вистачило обручів вибувають з гри. І так триває кілька разів, поки не залишиться один переможець.
Інст.. з віз.вих: осінь багата фарбами час. Подивіться навколо, скільки яскравих листя на деревах. А яких кольорів листя?
Діти відповідають.
Інст.. з віз.вих: «Кольорові листочки»Так, вони і червоні і помаранчеві, жовті і злегка зелених ще залишилося. Тепер слухайте завдання. Кожен член команди отримає листочок певного кольору: червоні, жовті, помаранчеві, зелені. Як тільки я підніму листочок жовтого кольору, до мене підбіжать діти, з жовтими листочками. Якщо я підніму листочок червоного кольору, до мене підбіжать діти з листочком червоного кольору. Зрозуміло завдання?
Інст.. з віз.вих Осінь багата врожаєм фруктів і овочів. Ми на поле всі підемо всю картоплю зберемо.
«Перенеси картоплю ложкою».
(Учасник з ложкою в руці біжить до кошику з картоплею, ложкою бере картоплю і бігом повертається в команду, кладе картоплю в відро і передає ложку наступного гравця.)
Інст.. з віз.вих А тепер нам потрібно, відібрати одній команді фрукти а інший овочі.
«Перевезіть дари осені».
(Учасник біжить до кошику з фруктами і овочами, бере що його команді потрібно, і повертається в команду. Вміст викладає в кошик. Виграє та команда, яка перша виконає завдання.)
Інст.. з віз.вих Ви всюди змагалися дружно, перемогла дружба.
Закінчується наша розвага присвячене осені.
Включається пісня «Дружба», у виконанні групи "Барбарики", і діти виконують танець,