Аплікація з паперу. Виготовлення аплікації за зразком чи власним задумом

Про матеріал
розвивати дрібну моторику; повторити правила організації робочого місця, правила безпеки життя; закріпити навички роботи з шаблоном; розвивати творчі здібності, уяву, фантазію; виховувати охайність, терплячість, відчуття прекрасного.
Перегляд файлу

Урок  трудового навчання  1 клас

Тема: Аплікація з паперу. Виготовлення аплікації за зразком чи власним задумом

Мета уроку: розвивати дрібну моторику; повторити правила організації робочого місця, правила безпеки життя; закріпити навички роботи з шаблоном; розвивати творчі здібності, уяву, фантазію; виховувати охайність, терплячість, відчуття прекрасного.

Тип уроку: Комбінований

Обладнання: різнокольоровий картон, клей, шаблон черепахи, зразок готового виробу, ТЗН

Хід уроку:

  1. Організація класу

Дзвоник всім нам дав наказ-

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо старанно, щоб сказати у кінці,

Що у нашім  дружнім класі,

Діти, просто молодці!

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Нумо всі часу не гаймо

І роботу починаймо.

Працюватимем  старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі

Діти – просто молодці!

  1.   Привітання

Любі діти! У наш клас

Завітали гості щирі

Привітаймо в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

Привітайтесь!

Кому дозволено сісти першими?

Дівчаткам.

Правильно! Спочатку краса, а потім сила.

  1.   Перевірка готовності до уроку
  • Скажіть, будь ласка, чи ви всі готові до уроку?Покажіть який у вас настрій на початку уроку? ( діти показують зображення смайликів, які показують настрійC:\Users\Intel\Desktop\IMG_20211028_113105.jpg
    1.   Упорядкування робочих місць
  • Для роботи нам сьогодні знадобиться : клей, ножиці, гарний настрій.
  1. Повідомлення теми і мети уроку
  • Сьогодні на уроці ми продовжимо знайомство з матеріалами та інструментами, які використовують на уроці трудового навчання, повторимо правила їх використання, ознайомимось з різними художніми техніками та створимо композицію.
  • Давайте відгадаємо загадки та спробуємо дізнатися про що буде наш сьогоднішній урок.

 

Кістяну сорочку маю

І ніколи не знімаю-

У сорочку- костомаху

Я ховаюся від страху  ( Черепаха)

 

Заховалась у хатинку,

Що  несе на своїй спинці,

Вміє повзати, плисти…

Чи впізнаєш її ти?

Леле! Труситься від страху

Мудра бабця- … (Черепаха!)

  1. Вивчення нового матеріалу
  • Так , діти! Звісно! Сьогоднішня гостя нашого уроку – черепаха.  А що ж ми знаємо про черепах? Давайте переглянемо відео, де вам  розкажуть про 10 фактів про черепах. (https://www.youtube.com/watch?v=ONI_yCzScJ0)
    1.   Обговорення відео
  • Що цікавого ви почули про черепах?
  • Де живуть черепахи?
  • А які вони за розміром?
  • Як народжуються?
  • А чи знаєте ви для чого черепашці панцир?
  • Давайте переглянемо відео-казку « Як у черепашко з’явився будиночок»

 

https://www.youtube.com/watch?v=8aYxNYuuOXw 

3.2. Демонстрація готового виробу

- Сьогодні ми з вами виготовимо ось таких чудових черепашок.

Для того , щоб робота принесла вам задоволення, давайте повторимо правила безпечної роботи з інструментами та матеріалами:

  • Пам’ятайте, що кожен учень зобов’язаний знати правила безпечної праці на уроках трудового навчання та дотримуватись їх:
  1. Підготувати своє робоче місце.
  2. Коли вчитель звертається до всіх учнів, вони мають припинити роботу й уважно слухати інструктаж.
  3. Перевірити справність інструментів,наявність матеріалів.
  4. Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя.
  5. Використовувати інструменти лише за призначенням.
  6. Користуватися прийомами роботи з інструментами за зразком учителя.
  7. Для нанесення клею на деталь потрібно використовувати підкладний аркуш, щоб не забруднити парту , стіл.
  8. Наносити пензликом від середини деталі до країв.
  9. При потраплянні на одяг- негайно змити водою.
  10. Для притискання деталей або витирання рук треба використовувати  текстильну серветку.
  11. Закінчивши роботу, клей щільно закрити, пензлик і посуд для  клею помити.
  1. Фізкультхвилинка
  • Перед тим, як приступити до роботи, треба трошки порухатись.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Q-SAeLwMg18

 

  1. Практична робота учнів
  • Погляньте на своє робоче місце 6 чи весь необхідний матеріал у вас є?

( Поетапно разом з учнями виконуємо роботу. За потребою підходимо до учнів та пояснюємо ще раз)

  1. Виставка готових робіт
  2. Підсумок уроку
  • Чому був присвячений урок?
  • Чи сподобався вам урок?
  • Який настрій на кінець уроку?
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
3159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку