АРТ-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАТИКА (ІКТ): ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО. Тема «Прийшла весна» (за освітнім проєктом "Світ чекає крилатих"

Про матеріал
Навчити учнів відтворювати глибину простору за допомогою кольору та деталізації переднього плану; удосконалювати навички спостережень за сезонними змінами в природі і передавати їх в малюнках; розвивати творчі здібності, зорову пам'ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Світ Чекає Крилатих" - Сайт Освітньої системи А.ЦимбаларуОЛЕНА  ГРЕСЬКО

            АРТ-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАТИКА (ІКТ): ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

 

2 клас

Тема: «Прийшла весна»

Мета: навчити учнів відтворювати глибину простору за допомогою кольору та деталізації переднього плану; удосконалювати навички спостережень за сезонними змінами в природі і передавати їх в малюнках; розвивати творчі здібності, зорову пам'ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.

Обладнання: папір для малювання, фарби, пензлі, ємності з водою, серветки для витирання рук та пензлів, ребус, малюнки, репродукції картин (І . Левітан «Велика вода», О. Шевельов «Весна у садибі»).

Тип уроку: інтегрований урок.

Техніка виконання: живопис.

Хід заняття

Організаційний момент.

  Погляньте у віконечко. (Діти дивляться у віконечко).

 Чомусь сховалось сонечко. (Знизують плечима).

 А ми засвітимо сонечко. (Показують на себе).

 Таке велике сонечко. (Руки в сторони).

 Таке веселе сонечко. (Посміхаються один одному).

 Я – сонечко! (Показують на себе).

 Ти – сонечко! (Показують один на одного).

 Ми – сонечка! (Беруться за руки).

 Ми – світимося всі!

Основна частина

  1.  Основна частина

 1.   Відгадування ребуса.

ребуси ребуси ребуси ребуси

  •   Яке слово зашифроване ?(весна)

2.  Гра «Добери потрібне слово».

  •     Діти, які асоціації у вас виникають, коли ви чуєте слово «весна».

 

 Весна Тепло

 

 Спів птахів

 

  • Молодці, діти! А тепер пограймо в гру.

3. Гра «Знайди предмет».

  • З поданих малюнків знайдіть ті, які пов’язані з весною.

(малюнки прикріплені на дошці).

 

965-raskraska-radostniy-snegovik.jpeg1268-raskraska-.jpgРезультат пошуку зображень за запитом ластівка малюнокРезультат пошуку зображень за запитом квітуі дерева малюнок

Без названия (1).jpgБез названия.jpgРезультат пошуку зображень за запитом конвалії малюнок

  1. - Діти, як ви вже здогадалися, головною героїнею нашого уроку буде Весна. Сьогодні ми навчимося відтворювати глибину простору за допомогою кольору, малюючи прекрасну пору року – Весну.

 Розповідь вчителя.

  • За нашим вікном настала довгоочікувана весна. Цю пору року всі чекають з нетерпінням. Весна – це час оновлення землі та всього живого. Все розпускається і розвивається, зеленіє і квітне. Квітне рідна земля, і на душі стає приємно, легко та весело.

У кожної пори року свій аромат. Зима пахне свіжістю, осінь —  дозрілими фруктами і овочами. А ось навесні повітря насичене ароматом землі та квітучих дерев. З приходом весни наші українські сади потопають в запашних квітах. Здається, що весь сад укрито пухнастим білим, а подекуди і рожевим снігом. А довкола лунає чарівна музика весни.

  1. Створення проблемної ситуації.
  • Чи можна сказати, що весна – різнокольорова пора року?
  1. Прослуховування музики  «Весна ». (Вівальді «Пори року»)
  2. Обговорення. Висловлення учнями власних суджень і вражень.
  3. Сприймання та оцінювання творів І . Левітан «Велика вода», О. Шевельов «Весна у садибі» (картини подані нижче).
  • Розгляньте уважно репродукцію картин, і поміркуйте про що вони.
  • Яка трава весною?
  • Яке небо на картинах?
  • Якого кольору листя на деревах?
  • Чи на обох картинах дерева вдягнені в барвистий цвіт?
  • Якою здається вода в річці?
  • Що зображено ближче до нас? Що дальше?
  • Яка картина вам сподобалась більше? Чому?
  • Зверніть увагу на те, що в роботах художників крім яскравих насичених кольорів присутні й м'які, розбілені кольори (рожевий, світло-жовтий). Придивіться до неба. Художник використав від синього до білого.

 Фізкультхвилинка.

(під музику вчитель разом із дітьми виконує вправи)
 

  1. Практична робота учнів .
  1. Поетапне виконання композиції :
  1. Послідовність виконання роботи олівцем.
  • Для того щоб виконувати малюнок, альбомний аркуш повернемо горизонтально. Розпочнемо роботу від простого до складного. Проведемо уявну лінію, яка називається лінією горизонту і розташовується вище середини аркуша. Зверху – небо, знизу - земля. Частина землі повинна бути більшою для того, щоб розмістити декілька предметів.

  •   В центрі розмістимо велике дерево .

  • Перед деревом промальовуємо доріжку, а за ним – річку. З правого та лівого боку від дерева розташовуємо берези, але поки це лінії. А потім переходимо  до деталізації.

  • Чим можна доповнити малюнок?

  • Кожен з вас може доповнити малюнок за власним бажанням.
  • Пам'ятайте, що предмети, які знаходяться ближче до нас, зображуються чіткішими та більшими, ніж ті, що розташовані вдалині.
  • А ще важливим для зображення є те, що ближчі предмети завжди загороджують предмети, що знаходяться далі.

б) Послідовність виконання роботи кольором.

  • Яку пору року зображено?
  • Так як це весняний день, то ми будемо використовувати яскраві кольори. Розпочнемо розфарбовувати з великих поверхонь.

в) Самостійна практична діяльність учнів.

 (Звучить легка музика – «Весняна пісня»).

 (Вчитель надає допомогу учням).

  1. Підсумкова частина.
  1. Виставка та аналіз дитячих робіт.
  2. - Діти, ви всі молодці і гарно попрацювали. Кожен малюнок по своєму особливий та красивий. Скажіть, будь ласка, лексикам подобаються ваші малюнки?
  3. -   Тож давайте розкажемо лаксикам про наш урок:

(Діти обирають одне з речень і продовжують його).

  • Я задоволений (задоволена), але…
  • Я дізнався (дізналася)…
  • Я навчився (навчилася)….
  • У мене гарний настрій, тому що 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LevitanSpringFlood.jpg

І . Левітан «Велика вода»

 

 

 

 

О. Шевельов «Весна у садибі»

Результат пошуку зображень за запитом », О. Шевельов «Весна у садибі»

docx
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку