Артпедагогіка. План занять в початковій школі.

Про матеріал

Артпедагогіка здатна простими засобами актуалізувати внутрішній потенціал кожної дитини , сприяти зціленню і встановленню гармонії особистості, формувати творчу позицію .Дитина проявляє індивідуальні твочі особливості, що сприяє формуванню внутрішнього світу дитини, утвердженню в ньому почуття соціальної значущості.

Перегляд файлу

Фото2250.jpg

             Артпедагогіка                                                              

                                                                                                               КЗ Верхівцевський   НВК

                                                                                        Вчитель:Ігнатенко М.А

 

План роботи

  1. Виявлення обдарованих дітей. Знайомство. Гра «Долоньки». Поділ дітей на групи: актори, декоратори… Виразне читання віршів.
  2. Підготовка до шкільного фестивалю « Зорепад». Виявлення здібностей дітей. Вправи на розвиток зовнішньої уваги. Читання в особах.
  3. Вправи на розвиток уяви та фантазії. Гра «Я… квітка, сонце…» Як входити в роль іншого персонажу?
  4. Розвиток культури мовлення: чистоти, правильності, виразності, точності. Народні приказки та прислів'я про мову. Перегляд дитячих книг, зачитування уривків.
  5. Правильна дикція, інтонація, тональність голосу. Вправи на розвиток вміння діяти. Інценування казок про тварин «Колобок».  Чистомовки та скоромовки.
  6. Відвідування занять гуртка лялькового театру. Будинку дітей та юнацтва. Спостереження за грою акторів.
  7. Вправи на розвиток психофізичної свободи школярів. Імітування звуків. Виготовлення масок та ляльок. «Ріпка».
  8. Відпрацювання виразності через міміку, жести та невербальні засоби. Спостереження за грою акторів у фільмах.
  9. Драматизація, почуття та емоційні переживання. Психофізичні вправи. Готуємось до свята «Зорепад».
  10. Як досягти успіху. Віра в свої здібності. Гра «Золотий стілець», «Люстерко». Інсценування Новорічної казки (підготовка).
  11. Пластичність і відкритість. «Подорож у країну гри».
  12. Ігри для розвитку мовлення. «Склади казку», «Протилежності», «Відгадай по зовнішнім ознакам».
  13. Відвідування театру .
  14. Вокальна діяльність акторів.
  15. Традиційні зимові свята.
  16. Підготовка до свята Нового року.
  17. Виготовлення декорацій та костюмів.

II  семестр

  1. Граємо за сюжетом казок «Врятуй Колобка», «Завдання Снігової Королеви», «Бажання Золотої Рибки».
  2. Інсценування мирилок. Ігри «Затанцюй, як я…», «Запам’ятай і відтвори». Розучування напам’ять.
  3. «Караоке без мороки». Співаємо пісні за бажанням.
  4. «Хочу бути дорослим… (мамою, татом…; вчителем, актором)» (імітація та небувальщина).
  5. Понтоміма. Вправи «Впізнай…», «Відтвори…»…
  6. Складаємо проєкт ілюстрацій до казки.
  7. Підготовка до свята. Підготовка до весняного свята. Традиційні весняні свята.
  8. Складання віршів. Римування.
  9. Вправи на розвиток спеціальної уваги. Дикторське читання. Гра «Телебачення».
  10. Як  з’являються фільми? Професія «режисер». Інсценування сучасних казок.
  11. Декларування смішинок та анекдотів. День гумору.
  12. Вправи на розвиток уміння діяти, грати, інсценувати «Чарівне перетворення».
  13. Прослуховування дитячих пісень. Співи.
  14. Інсценування п’єс.
  15. Інсценування п’єс.
  16. Інсценування п’єс.   
  17. Підсумкове заняття. «Подяка».

 

 

  Вправи: «Родинне коло», «На казкового героя перетворись,друзям щиро посміхнись», «Друзі про мене»,«Будьмо знайомі!», «Дерево бажань», «Корабель успіхів» , «Криголами»,«Мікрофон»,«Асоціації»,«Чарівне перетворення», «Дзеркало», «Лото імен», «Пісню голосно  співай,дружно,гей,не відставай», «Як зайчисько потанцюй та героя порятуй» ,«Сімейні історії» , «Вузлики»  , «Роби як я», «Посади квітку», «Створення груп за інтересами », «Вузлики», «Подаруй доброту», «1.2.3- добро твори», «Допоможи казковому герою», «Навчи», «Порятуй», «Подружись», «Один, два ,три,повтори!», «Уяви» , «Я-малюю,я- художник», «Я-співаю,я-артист», «Я будую-будівельник», «Інструкцію перегорни - інструменти обери», «Товари у крамниці купуй і  обід матусі приготуй» , «Побудуємо ми  дім,будуть друзі жити в нім!», «Зайці та черепашки», «Слон та горобець»

 

Фото2222.jpg

DSCN2219.jpg

 

 

 

Свято    «Колобок іде до школи»

 

дед и бабба.jpeg

 

 Розкажу вам ,гості, казку. Ось послухайте ,будь ласка.

Вам повідати готова про колобка казку нову.

Двері відчиняються ,казка починається!

Півень став у курнику ,закричав:   «Ку-ку-рі-ку!»

Баба порається в хаті,дід уже не хоче спати.

Баба :- А мій милий вареників хоче,

А мій милий колобка хоче…

Дід:- Навари, милая ,навари , милая , навари. о-ха-ха,моя чорнобривая!

   Годі,бабо, вже співати ,треба діда годувати.

  Що ти ,бабо,наварила ,що ти бабо напекла?

Неси швидше до стола!

Баба:- знов спекла я Колобка,подивись яка краса,

Весь рум’яний і кругленький …

Дід:-   ..ним  поснідаєм гарненько!

Баба: -Що ти ,діду,що ти  ,що ти?

Тобі швидше б все до рота!

 

Колобок:- Бабо ,діду. добрий ранок , я не хочу на сніданок,я не хочу на обід!...

Дід:- хай голодним буде дід?Що ти голову морочиш?

Скажи,синку, Що ти хочеш?

Колобок:- В школі хочу вчитись я ,щоб отримувать знання!

Баба: - На тобі букварик,ти тепер школярик,

Ти до школи вирушай та дивись не заблукай,

Буде наш синок розумний Колобок!

   Пісня  колобка: -Я – веселий колобок , а в руці букварик ,

                                     В школу поспішаю я ,буду я школярик.

                                  Я такий гарнесенький . хоч і невеличкий,

                                  Щічки рум’яненькі ще й біляве личко!

                                П-в:А я все дивлюся .куди покочуся ,

                                           А я все дивлюся куди я покочуся!

Заєць: -Ой за гаєм ,гаєм  я собі стрибаю,

                   Вушками і лапками вміло чеберяю(2р)

                 Вийду із лісочка .а за ним – хатинка,

                  Може мор квочку знайду ,або  капустинку !(2р)

  • Постривай ,куди стрибаєш?хто такий і що співаєш?
  • О запахло враз обідом! Дай тебе я укушу!

Колобок: -  ні ,до школи я спішу!(пісенька колобка)

Вовк:- Що за гамір чути в лісі

                Звідкіля ви тут взялися?

          Я собі по лісу йду ,гуляю ,гуляю,

      Пісеньку веселую співаю ,співаю!

       Ніхто не співає ,коли голодні шлунки

      Їстоньки так хочеться,аж котяться слюнки!

                                   Пісня  колобка

   Ведмідь: Я – ведмедик волохатий ,люблю ягідки й медок,

                    Ой ,  а що це так запахло?смачний ,мабуть,колобок?

             (пісня колобка)

Лисиця: Чи є в світі молодиця,краща за мене лисиця,

                    Подивіться на мій носик і на гарний пишний хвостик,

                  І рум’яне  в мене  личко ,  бо я - хитрая лисичка!

                     Люблю курку ,люблю гуску,можу з’їсти трясогузку,

                   Люблю рибку ,люблю птичку,бо я – хитрая лисичка!

              -Ой,знайомий колобок,сядь скоріше на пеньок,

                Свою пісню починай і на ніс мені сідай!!!

               Колобок:- подивись швидка яка,хоче з’їсти колобка,

                                 А ну ж спробуй відгадать ,скільки буде 5+5?

                Лисичка:- Ну й діла,оце задача ,дуже хитра в мене вдача…

                               Тут рецепт один лиш є і простий до волі :

                                Щоб усе ,усе уміть ,треба вчитись в школі!!!

 

У неділю в час обіду втік із хати колобок.

І від баби ,і від діда він подався у лісок,

Заходився там співати ,хитрий лис його спіткав

І лестиво став прохати,щоб дружити з ним почав…

Співучий колобочку. природжений артист,

Співучий колобочку, у тебе – гарний хист!

Не ховайсь в зелених шатах,не котись кудись у даль,

А зі мною йдем співати на звірячий фестиваль!!!

 

Изображение 089.jpg

 

Изображение 120.jpgИзображение 109.jpgИзображение 112.jpgИзображение 125.jpgИзображение 134.jpgИзображение 138.jpgИзображение 105.jpg

docx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку