Методичні рекомендації "Збори батьків першокласників"

Про матеріал

Дані матеріали допоможуть вчителю організувати батьківські збори у першому класі наприкінці першого семестру навчання. Поданий чіткий приклад характеристики фізичного та розумового розвитку певної дитини та наведенні поради батькам щодо співпраці з дитиною.

Перегляд файлу

Прізвище ім’я учня

Учень 1 класу (назва школи)

Учень має хороший фізичний і розумовий розвиток, має високий рівень навчальних досягнень з усіх предметів. Вміє висловлювати власну думку, доводити її, при цьому демонструючи багатий словниковий запас. Мовлення виразне, емоційне.

Учень має добре розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, вміє зосереджуватись на суттєвих фактах. Програмний матеріал засвоює швидко, ґрунтовно. Має добре розвинену пам'ять, швидко запам’ятовує навчальний матеріал і легко його відтворює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинену уяву.

Організований, спокійний, врівноважений, вихований, користується авторитетом серед учнів класу.

Чуйний, добрий, працелюбний, товариський, має добрі організаторські здібності, відвідує хореографічний гурток.

 

Програмовий матеріал засвоює на високому   рівні.

Прагнення вчитися – проявляє.

Ставлення до навчання : позитивне.

Мотивація до навчання – присутня.

Темп роботи:  швидкий.

Ставлення до навчання:  відповідальне.

На уроках активний.

Рівень вихованості:  високий.

Загальний рівень розвитку пізнавальної сфери – високий .

Рівень розвитку пам’яті – високий;

уваги – високий , (середній);

мислення – високий;

уяви – високий ;

мовлення - високий .

Рівень самооцінки:  об’єктивна.

Ставлення до шкільних речей:  бережливе, охайне.

Рівень навчальних досягнень з:

     - мовлення:  високий;

      -Читання:  високий                             Чудово!!!

Вміє читати склади та слова по складах. Легко відтворює прочитану інформацію, чітко дає відповіді на питання до тексту. Розрізняє великі та малі літери, голосні та приголосні звуки (робить помилки рідко). З допомогою вчителя легко виконує звуковий аналіз слова, чітко визначає послідовність звуків у ньому, кількість складів та наголошений склад. Підготовка до уроків читання на високому рівні.

Працюйте на тому ж самому рівні, не дозволяйте послаблювати підготовку до уроків читання.

     - Письма:  високий, достатній             Молодець!!!

Учень старається писати каліграфічно, хоча може писати набагато краще. Правильно пише більшість вивчених літер. Вміє відповідно до вимог поєднувати у складах і словах літери. На високому рівні пише диктант вивчених букв та їх буквосполучень (деколи допускає 1-2 помилки). Списує друковане речення  з допомогою вчителя, деякі склади самостійно, проте допускає незначні помилки: крапка в кінці речення, недописує один елемент літери и у буквосполученнях ми, ли, пропускає букву у слові. Правильно співставляє рукописні та відповідні друковані літери .

Зауваження: розмальовувати зображення у друкованому зошиті після кожної вивченої букви; додатково вдома  (у чорновику) писати ті літери чи їх елементи, які не виходять.

      -Математики:  високий                           Чудово!!!                            

Вміє рахувати правильно до 10 і у зворотньому порядку, визначати наступне попереднє та “сусіди” числа. Під час усного рахунку швидко обчислює і правильно. Знає склад числа, але деколи помиляється. Правильно робить запис прикладів на додавання та їх обчислення. Математичний диктант переважно пише на високому рівні. Вміє порівнювати числа та відповідно записувати знаки порівняння. Знає геометричні фігури та їх ознаки, проте інколи робить помилки.

Працювати в тому ж темпі, підтримувати високий рівень знань з математики, завжди повторяти склад числа.

Переважають здібності: до малювання та виконання завдань з художньої праці.

                                                                                     13.11.2016р.

 

1.           Вранці піднімайте дитину спокійно, з посмішкою та лагідним словом.

2.           Не згадуйте вчорашні прорахунки, особливо мізерні, не вживайте    образливих слів.

3.           Не підганяйте її, розрахувати час - це ваш обов'язок, якщо ж ви цю проблему не вирішили, - провини дитини у цьому немає.

4.           Не відправляйте дитину в школу без сніданку: в школі вона багато працює, витрачає сили. Коли щось не виходить, порадьтеся з учителем.

5.           Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів без подібних застережень: "Дивись, поводь себе гарно!", "Щоб не було поганих оцінок!" тощо. У дитини попереду важка праця.

6.           Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитись (згадайте, як вам тяжко після важкого робочого дня). 

7.           Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу.

8.           Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді вона все сама розкаже.

9.           Зауваження вчителя вислуховуйте без присутності дитини.

10.       Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть з дитиною спокійно.

11.       При спілкуванні з дитиною не вживайте виразу: "Якщо ти будеш добре вчитись, то ..." Часом умови ставляться важкі .

12.       Протягом дня знайдіть (намагайтесь знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.

13.       У сім'ї повинна бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною. Всі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте без неї.

14.       Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан. Найчастіше це об'єктивні показники стомлення, перевантаження.

15.       Пам'ятайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або пісню,      лагідні слова. Не лінуйтесь подарувати це для них. Це їх заспокоїть, зніме денне напруження, допоможе спокійно заснути і відпочити.

16.       Не нагадуйте перед сном про неприємні речі, про роботу. Завтра новий трудовий день - і дитина повинна бути готова до нього. А допомогти в цьому їй повинні батьки своїм доброзичливим ставленням. Чекати ж якогось дива  від дитини, радісних поривів душі, доброти треба терпляче, відшукуючи ці риси в дитині, постійно заохочувати її.

 

 

docx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку