Аспекти індивідуальної взаємодії педагога зі здобувачами освіти і їх батьками

Про матеріал
Методичні рекомендації щодо ефективної взаємодії педагога зі здобувачами освіти та їх батьками з метою якісної реалізації освітніх і виховних завдань
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготував: викладач. ДНЗ «Полтавський політехнічний ліцей»Чайка С. М. Аспекти індивідуальної взаємодії педагога зі здобувачами освіти і їх батьками

Номер слайду 2

«Фундамент» проблематики. Формування колективу /групи (від «Я» до «Ми» і від «Ми» до «Я»)Формування «ядра» (активу) групи. Планування (прогнозування) роботи з групою. Визначення «сильних»/ «слабких» сторін колективу. Формування стилю відносин «педагог-група»Створення умов взаємодії групи з іншими учасниками навчального процесу в закладіФормування відносин ефективної взаємодії між учнями групи і педагогами в умовах освітнього процесу в навчальному закладіПрофілактика ситуацій - «сюрпризів»

Номер слайду 3

«Вектори» діяльності педагога і «точки» взаємодії«Вектори»«Точки»«Заклад сім’я» – «жива» система відносин«Учень педагог» - система постійної взаємодіїУчень – наш – 24/7 Дії педагога – «шоу» для учнів. Дії учнів – «листи» до нас. Ліцей – не тільки про професію…Педагог «завжди» доступний. Кожна думка – до уваги. Повага до себе – повага до інших. Педагог завжди «за» учня. Кожен має право. Спілкуємось «по-дорослому»Кожен – важливий. Відповідальність - це нормально

Номер слайду 4

До уваги батьків !«Батьки – учень – педагог (ліцей)» - коло постійної взаємодіїУчень вже не «дитина»Класний керівник/майстер – наставник, партнер, помічник, друг але не «мама і батько»Основне завдання закладу – дати знання (навчити)Інтерес до «життя в ліцеї» – нормаЄ питання – запитуйте «напряму»!Відповідальність батьків – «величина стала»Термін навчання – «шлях» , що долаємо РАЗОМ

Номер слайду 5

Увага до учня!Учень – книжка про «малий всесвіт» !Все починається і закінчується повагою. Емоції – небезпечні «порадники»Твій настрій – це лише Твій настрій!Помилився – визнай ОДРАЗУ і ЩИРО!«Грай» по правилам«Перила» мають бути…Ти завжди «на крок» попереду. Гумор і посмішка – незамінні речі«Не нашкодь» – також НАШ принцип«Дрібниць» не буває…

Номер слайду 6

Помилка?!... Часті «меседжі» батькам. Зневага/ зверхність«Буде так як Я скажу…»«Що хочеш – те й роби…»«Байдуже, що буде – те й буде…»Підтримка приниження з боку інших. Не дотримав «слово», «убрав перила»Сподівався на «свідомість» учня. Зіграв у «щирість»Прагнення стати «своїм»Ігнорування прохань

Номер слайду 7

Погляд «з боку»Дії і думки батьків – це дії і думки ДОРОСЛИХ людей. Педагог – не «чарівник» і не «всемогутній»Учень – це свідома «планета» , що свідомо робить СВІЙ вибір по якій «орбіті» рухатись. Мої впливи на учнів не мають завдавати шкоди МЕНІУ взаємодії «Педагог – учень» принциповим є напрямок зусиль : на ДОБРО, на РОЗВИТОКЯ маю «бачити» кожного, щоб «рухатися» з усіма РАЗОМКонструктивні дії «поважають» спокій. Час – «господар» більшості наших зусиль

Номер слайду 8

Думки «Відомих» “Щоб змінити людей, їх потрібно любити. Вплив на них пропорційний любові до них”. Й. Г. ПесталоцціДитина - це явище в нашому житті, а не випадковість. Ш. АмонашвіліШкола повинна дати те, чого треба життю. Михайло Грушевський. Уже одно те, що в школі є людина не черства педантка і притім чесна,— уже велика користь для дітей. Леся Українка. Освіта - це те, що залишається після того, як хтось забув усе, про що дізнався в школі. Альберт Ейнштейн

Номер слайду 9

Деякі узагальнення. Взаємодія «один на один» - цікава, багатогранна і продуктивна, тому необхідна. Перспективна мета індивідуальної взаємодії – встановлення конструктивного діалогу з учнем/батьками. Правильно підібрані «інструменти» взаємодії створюють умови для розвитку ВСІХ учасників процесу. Не бійтесь помилок – від них «застрахований» лише бездіяльний. Завжди «тримайте курс» на ДОБРО, РОЗВИТОК і КОНСТРУКТИВ Не існує «універсального» ключа взаємодії –це ЗАВЖДИ пошук !

Номер слайду 10

Дякую за увагу ! Бажаю успіхів!!!

pptx
Додав(-ла)
Чайка Сергій
Додано
12 березня
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку