ВІЗИТНАКАРТКАПлощик Тетяна Олексіївна. ДАТА НАРОДЖЕННЯ:21.03.1989 року. Освіта: вища. Навчальний заклад: Сум. ДПУ ім. А. С. Макаренка. Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст ІІ категоріїПедагогічний стаж: 7 років. Класовод 3 класу. Посада: вчитель початкових класів
Номер слайду 3
ВІЗИТНАКАРТКАВІДПОВІДАЛЬНАТВОРЧАКРЕАТИВНАНЕОРДИНАРНАІННОВАЦІЙНАПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:«Відкритий в кожній дитині душу творця. Дати їй змогу пробудитися і розквітнути». В. О. Сухомлинський
Номер слайду 4
З ДОСВІДУРОБОТИТЕМА ДОСВІДУ:«Компетентнісний підхід – це місток, який поєднує школу з реальним світом і тими потребами, які ставить перед людиною життя».(Із проекту «Нова українська школа: основи Стандарту освіти»)«Формування здоров’язберігаючої компетентності молодшого школяра»
Номер слайду 5
Учитель року2017 Леся Папій. АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСВІДУ: Потреба у формуванні учнів ключових компетентностей, як засобу розвитку складової загальної культури особистості. МЕТА ДОСВІДУ: З’ясувати ефективність інтерактивних педагогічних технологій щодо формування в молодших школярів основних ключових компетентностей в умовах Державного стандарту початкової загальної освіти. З ДОСВІДУРОБОТИ
Номер слайду 6
Ключові компетентності за новим Державним стандартом вміння вчитися; загальнокультурна; громадянська; здоров’язбережувальна; компететності з ІКТ; соціальна. З ДОСВІДУРОБОТИ
Номер слайду 7
КОНЦЕПТУАЛЬНА ІДЕЯ ДОСВІДУ:налагоджування партнерських стосунків з батьками.підбір методів навчання відповідно до освітніх потреб різних учнів та фокусування на розвитку компетентностей для життя;реалізація Стандарту Нової української школи; природно інтегрувати їх в освітній процес; З ДОСВІДУРОБОТИ
Номер слайду 8
10 КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИспілкування державною і рідною мовами;спілкування іноземними мовами;математична грамотність;інформаційно-цифрова компетентність;компетентності в природничих науках і технологіях;уміння вчитися впродовж життя;підприємливість;загальнокультурна грамотність;соціальні і громадянські компетентності;екологічна грамотність і здорове життя. З ДОСВІДУРОБОТИ
Номер слайду 9
ПРАКТИЧНА ЗНАЧУЩІСТЬ ДОСВІДУ: Суть поняття “здоров’язбережувльна компетентність” проявляється у проведенні профілактичних заходів, застосуванні здоров’язбережувальних технологій людьми, що знають закономірності процесу здоров’язбереження. З ДОСВІДУРОБОТИ
Номер слайду 10
МЕТОДИЧНАСКРИНЬКАТЕХНОЛОГІЇ, МЕТОДИ ТА ФОРМИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ТЕХНОЛОГІЇ: Технологія розвивального навчання. Технологія проектного навчанняІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ:ІндивідуальніПарніГрупові