Мовленнєва розминка. Пригадайте для чого потрібна мовленнєва розминка Вправи для розвитку артикуляції дихання*«Цокання» язиком у ротовій порожнині.*Набравши повітря, якнайдовше вимовити слово ні з поступовим видихом (тричі).*«Маятник» — ротик відкритий в усмішці, язик рухається від лівої щоки до правої (десять разів).
Вироблення навичок інтонаційного читання— Прочитайте вислів з різною інтонацією та у різному темпі (радісно і швидко; сумно і повільно, здивовано, запитуючи). Правдою цілий світ обійдеш, та назад не вернеш. Як ви розумієте цей вислів?В яких творах усної народної творчості ви можете прочитати про правду?
Сьогодні на уроці ми прочитаємо одну з таких побутових казок «Заяче сало». Продовжимо працювати над правильним, виразним читанням, будемо визначати дійових осіб, тему і мету твору, складемо план. А ще ви будете не тільки читачами, а й математиками, мовознавцями, літературознавцями. Чого очікуєте від уроку?
Кучер – слово німецького походження, те саме, що і візник. Загонич –учасник облави, який жене звіра на мисливця. Пуд – одиниця ваги або маси, яка вживалася в Україні з княжих часі. Пуд дорівнює 40 фунтам = 16,3805 кг. Фунт – міра ваги в країнах з англійською системою мір (в Англії, Бельгії та ін.), що дорівнює 453,6 г
Домашнє завдання Самостійно обирайте напрямок доріжки та вид домашнього завдання. Той, хто прямо піде – знайде завдання на доріжці під номером 11—будете дослідниками: дізнайтеся в яких творах усної народної творчості згадується про зайця, наведіть по 1 прикладу творів різного жанру (приказки, прислів’я, загадки, байки, пісні)Той, хто піде наліво – знайде завдання на доріжці під номером 22—будете письменниками: скласти свою казку про правду. Той, хто піде праворуч– знайде завдання на доріжці під номером 33—будете акторами: виразно читати та творчо переказувати казку за планом