Авторська розробка "Алгоритм проведення ротаційної моделі "Щоденні 5""

Про матеріал
Авторська розробка : корисна інформація щодо організації та проведення ротаційної моделі "Щоденнні 5" в НУШ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Щоденні 5”Творча група «ПАЗЛИ»

Номер слайду 2

DAILY 5 Щоденні 5 Творча група «ПАЗЛИ»

Номер слайду 3

Творча група «ПАЗЛИ» ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ Учні: - САМОСТІЙНО обирають книгу (текст) для читання. - Читають впродовж визначеного часу. - Виконують завдання для розуміння прочитаного. Я читаю для себе!Я можу дізнатись багато цікавого і корисного!

Номер слайду 4

Творча група «ПАЗЛИ» ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ (ПРАВИЛА) - Я свідомо і гарно обираю книгу (текст) для читання.- Я одразу починаю працювати.- Під час читання залишаюсь на одному місці. Правильно тримаю поставу. Правильно тримаю книгу.- Під час читання я перевіряю, чи все розумію.- Я використовую стратегії та прийоми для розуміння того, що читаю. Я ЧИТАЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!

Номер слайду 5

Творча група «ПАЗЛИ» ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ Учитель:- Добирає теми, які стосуються їхнього власного досвіду.- Не оцінює, не критикує творів учнів.- Не обмежує об’єм тексту.- Визначає час для написання тексту. Я письмово висловлюю свої власні думки, ідеї та враження.

Номер слайду 6

Творча група «ПАЗЛИ» ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ (САМООЦІНЮВАННЯ) - Я обираю тему для письма.- Під час роботи залишаюсь на одному місці.- Я одразу починаю працювати.- Я застосовую нові слова, вивчені правила і різноманітні жанри.- Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!- Я прибираю всі матеріали на місце.

Номер слайду 7

Творча група «ПАЗЛИ» ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ (ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ) - Що сьогодні (вчора) у мене було цікавого?- Що було у мене гарного? Що було у мене поганого?- Про що я мрію?- Що таке добро?- Яку добру справу я зробив?- Який урок мені сподобався і чому?- Який урок мені не сподобався і чому?

Номер слайду 8

Творча група «ПАЗЛИ» ЧИТАННЯ ДЛЯ КОГОСЬ Учитель: Готує тексти (книги) для читання. Об’єднує дітей у пари. Визначає час для читання. Готує завдання для роботи над усвідомленням прочитаного. Ми разом практикуємось! Чому? Щоб краще читати! Щоб краще розуміти прочитане!

Номер слайду 9

Творча група «ПАЗЛИ» ЧИТАННЯ ДЛЯ КОГОСЬ (Самооцінювання і взаємооцінювання) - Ми гарно і дружно працюємо разом. - Ми одразу починаємо працювати. - Наші очі дивляться в книгу.- Ми читаємо по черзі (абзац чи сторінку).- Під час читання ми залишаємось на одному місці. Ми контролюємо свій голос під час читання. - Ми допомагаємо один одному зрозуміти прочитане.- МИ ЧИТАЄМО ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙЧАС!

Номер слайду 10

Творча група «ПАЗЛИ» СЛУХАННЯ (інструкція для вчителя) Учитель:- Готує матеріал для слухання (сюжетні твори, аудіозаписи).- Готує завдання для роботи над усвідомленням почутого.- Готує матеріали для роботи після слухання. Я слухаю, щоб отримати інформацію. Я можу дізнатись багато цікавого. Я можу навчитись інтонуванню та артистичності.

Номер слайду 11

Творча група «ПАЗЛИ» СЛУХАННЯ (самооцінювання) - Я спокійно беру всі необхідні матеріали.- Я одразу починаю працювати.- Я весь час залишаюсь на одному місці.- Я використовую стратегії та прийоми для розуміння почутого.- Я використовую лише ті засоби і записи, які рекомендує учитель.- Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!- Я прибираю всі матеріали на місце.

Номер слайду 12

Творча група «ПАЗЛИ» РОБОТА ЗІ СЛОВАМИСТІНА СЛІВ Учитель:- Добирає слова та тексти для роботи.- Добирає матеріали і завдання.- Готує словники.- Розміщує слова на «стіні слів». Я вивчаю свою рідну українську мову. Я правильно використовую слова в різних ситуаціях. Я практикуюсь у написанні слів.

Номер слайду 13

Творча група «ПАЗЛИ» РОБОТА ЗІ СЛОВАМИ (правила) Я беру матеріали швидко і тихо. Я одразу починаю працювати. Під час роботи залишаюсь на одному місці. Я виконую все правильно і охайно. Я можу використовувати різні словники. Під час роботи я дотримуюсь інструкції. Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!Я прибираю всі матеріали на місце.

Номер слайду 14

ТВОРЧА ГРУПА «ПАЗЛИ» вчителів початкових класів гуманітарного відділу Торчинської селищної ради Луцького району Матеріали підготувала2022р.

pptx
Додано
28 квітня 2022
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку