Творча група «ПАЗЛИ» ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ Учні: - САМОСТІЙНО обирають книгу (текст) для читання. - Читають впродовж визначеного часу. - Виконують завдання для розуміння прочитаного. Я читаю для себе!Я можу дізнатись багато цікавого і корисного!
Номер слайду 4
Творча група «ПАЗЛИ» ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ (ПРАВИЛА) - Я свідомо і гарно обираю книгу (текст) для читання.- Я одразу починаю працювати.- Під час читання залишаюсь на одному місці. Правильно тримаю поставу. Правильно тримаю книгу.- Під час читання я перевіряю, чи все розумію.- Я використовую стратегії та прийоми для розуміння того, що читаю. Я ЧИТАЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!
Номер слайду 5
Творча група «ПАЗЛИ» ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ Учитель:- Добирає теми, які стосуються їхнього власного досвіду.- Не оцінює, не критикує творів учнів.- Не обмежує об’єм тексту.- Визначає час для написання тексту. Я письмово висловлюю свої власні думки, ідеї та враження.
Номер слайду 6
Творча група «ПАЗЛИ» ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ (САМООЦІНЮВАННЯ) - Я обираю тему для письма.- Під час роботи залишаюсь на одному місці.- Я одразу починаю працювати.- Я застосовую нові слова, вивчені правила і різноманітні жанри.- Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!- Я прибираю всі матеріали на місце.
Номер слайду 7
Творча група «ПАЗЛИ» ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ (ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ) - Що сьогодні (вчора) у мене було цікавого?- Що було у мене гарного? Що було у мене поганого?- Про що я мрію?- Що таке добро?- Яку добру справу я зробив?- Який урок мені сподобався і чому?- Який урок мені не сподобався і чому?
Номер слайду 8
Творча група «ПАЗЛИ» ЧИТАННЯ ДЛЯ КОГОСЬ Учитель: Готує тексти (книги) для читання. Об’єднує дітей у пари. Визначає час для читання. Готує завдання для роботи над усвідомленням прочитаного. Ми разом практикуємось! Чому? Щоб краще читати! Щоб краще розуміти прочитане!
Номер слайду 9
Творча група «ПАЗЛИ» ЧИТАННЯ ДЛЯ КОГОСЬ (Самооцінювання і взаємооцінювання) - Ми гарно і дружно працюємо разом. - Ми одразу починаємо працювати. - Наші очі дивляться в книгу.- Ми читаємо по черзі (абзац чи сторінку).- Під час читання ми залишаємось на одному місці. Ми контролюємо свій голос під час читання. - Ми допомагаємо один одному зрозуміти прочитане.- МИ ЧИТАЄМО ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙЧАС!
Номер слайду 10
Творча група «ПАЗЛИ» СЛУХАННЯ (інструкція для вчителя) Учитель:- Готує матеріал для слухання (сюжетні твори, аудіозаписи).- Готує завдання для роботи над усвідомленням почутого.- Готує матеріали для роботи після слухання. Я слухаю, щоб отримати інформацію. Я можу дізнатись багато цікавого. Я можу навчитись інтонуванню та артистичності.
Номер слайду 11
Творча група «ПАЗЛИ» СЛУХАННЯ (самооцінювання) - Я спокійно беру всі необхідні матеріали.- Я одразу починаю працювати.- Я весь час залишаюсь на одному місці.- Я використовую стратегії та прийоми для розуміння почутого.- Я використовую лише ті засоби і записи, які рекомендує учитель.- Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!- Я прибираю всі матеріали на місце.
Номер слайду 12
Творча група «ПАЗЛИ» РОБОТА ЗІ СЛОВАМИСТІНА СЛІВ Учитель:- Добирає слова та тексти для роботи.- Добирає матеріали і завдання.- Готує словники.- Розміщує слова на «стіні слів». Я вивчаю свою рідну українську мову. Я правильно використовую слова в різних ситуаціях. Я практикуюсь у написанні слів.
Номер слайду 13
Творча група «ПАЗЛИ» РОБОТА ЗІ СЛОВАМИ (правила) Я беру матеріали швидко і тихо. Я одразу починаю працювати. Під час роботи залишаюсь на одному місці. Я виконую все правильно і охайно. Я можу використовувати різні словники. Під час роботи я дотримуюсь інструкції. Я ПРАЦЮЮ ВЕСЬ ВІДВЕДЕНИЙ ЧАС!Я прибираю всі матеріали на місце.
Номер слайду 14
ТВОРЧА ГРУПА «ПАЗЛИ» вчителів початкових класів гуманітарного відділу Торчинської селищної ради Луцького району Матеріали підготувала2022р.