Рейтинг «Я можу бути» стимулює учнів до активної діяльності в сферах, що потребують втручання. Можна використовувати, як в сфері навчання, так і в сфері виховання та розвитку. Вимагає мінімум часу для організації. Перевагою є те, що кожен вчитель може обрати тему, критерії актуальні для конкретного класу та часу.
Я можу бути
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
Я можу бути
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||