Авторська збірка лексичних ігор для учнів 1-го класу "Play and study"

Про матеріал
Посібник містить лексичні ігри для 1 класу, відповідно до тем, які вивчаються. Дані ігри мають на меті практикувати вживання мовних зразків, які містять певні граматичні труднощі, створювати природну ситуацію для вживання певного мовного зразка, розвивати мовну творчу активність учнів, тренувати учнів у вживанні лексики в ситуаціях, наближених до природної обстановки та розвивати мовну реакцію учнів. Для використання студентами ІІ-ІІІ курсів під час проходження практики (позакласні заняття та пробні уроки і заняття).
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Комунальний вищий навчальний заклад

«Бериславський педагогічний коледж»

Херсонської обласної ради

      

  

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берислав, 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

ББК 81.2 Англ 7

УДК 811.111-26

П 32

 

 

 

 

 

Укладачі: студентка IV курсу Мороз Тетяна

 

 

Рецензенти: Кайдаш Жанна Самвелівна - викладач іноземної філології

 

 

 

П 32 Play [Текст] : навч.- метод. посіб. / уклад. студентка IV курсу Мороз Тетяна  – Берислав : БПК, 2020. – С.

 

 

 

Посібник містить лексичні ігри для 1 класу, відповідно до тем, які вивчаються.  Дані ігри мають на меті практикувати вживання мовних зразків, які містять певні граматичні труднощі, створювати природну ситуацію для вживання певного мовного зразка, розвивати мовну творчу активність учнів, тренувати учнів у вживанні лексики в ситуаціях, наближених до природної обстановки та розвивати мовну реакцію учнів.

Для використання студентами ІІ-ІІІ курсів під час проходження практики (позакласні заняття та пробні уроки і заняття).

 

ББК 81.2 Англ 7

УДК 811.111-26

П 32

 

 

 

 

 

 

 

© Бериславський педагогічний коледж, упорядкування, 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

 

  1. ABC
  2. My body
  3. Numbers
  4. Colors

5. At school

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ABC

 

 

                                                          

 

«Відгадай літеру»

   Мета: повторити раніше вивчені звуки та букви, активізувати навички говоріння; розвивати  логічне мислення, пам'ять, спостережливість, увагу, мовленнєву діяльність; виховувати інтерес до вивчення алфавіту.   

 Правила гри: Один учень виходить до дошки. Викладач пошепки говорить йому літеру, учень малює в повітрі названу літеру, після чого учні мають відгадати цю літеру.

 

 

«Знайдіть пару самотній літері»

 Мета: вчити розрізняти великі і маленькі літери англійського алфавіту,їх звукове позначення;  розвивати увагу, спостережливість, мислення, зорову пам’ять; виховувати інтерес до вивчення алфавіту.      

Правила гри: Учням надається розрізна азбука, що містить як великі так і маленькі літери алфавіту. Одному учневі – одна літера. По команді вчителя, учні переміщуючись по класі мають знайти пару літерам. Тобто, знайти велику і відповідну їй маленьку літеру алфавіту. Як тільки учні знаходять пару літері, вони повинні взятись за руки.

 

                                                                 

 

 

 

 

 

 

«Гусениця літер»

  Мета: закріпити знання про алфавіт; розвивати пам'ять, логічне мислення, швидкість, спритність, цілеспрямованість; виховувати любов до природи.

Обладнання: частинки тіла гусениці(кружечки, зеленого кольору),що містять літери англійського алфавіту.   

Правила гри:Учням надаються частинки тіла гусениці(кружечки, зеленого кольору),що містять літери англійського алфавіту. По команді вчителя, учні мають скласти гусеницю в правильному порядку, відповідно алфавіту.

 

 «Склади мене».

 Мета: повторити раніше вивчені звуки та букви, активізувати навички говоріння; розвивати  логічне мислення, пам'ять, спостережливість, увагу, мовленнєву діяльність; виховувати інтерес до вивчення алфавіту. 

Обладнання: учнівське приладдя (олівці, ручки і т.д.) або конструктор «Лего».

 Правила гри: Учням надається учнівське приладдя (олівці, ручки і т.д.) або конструктор «Лего». Вчитель називає будь-яку літеру алфавіту, а учням необхідно викласти названу літеру з наданого  приладдя чи конструктору.

 

 

Гра «Знавці алфавіту»

 

Мета: закріпити знання про алфавіт, створити атмосферу змагання; розвивати навички письма, пам'ять, логічне мислення, швидкість, спритність, цілеспрямованість; виховувати прагнення перемагати.

Обладнання: дошка, розкреслена навпіл

Правила гри: два учні виходять до дошки та записують літери, які називає вчитель. Виграє той, хто правильно написав всі літери. Всі інші учні паралельно пишуть в зошитах.

 

 

 

My body

Гра «Хто більше?»

Мета: закріпити вивчені ЛО з теми «My body»; розвивати лексичний запас учнів, пам'ять, мислення, увагу; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: м’яч

Правила гри: Учитель називає слово

(наприклад: a hand ) і кидає м´яча будь-кому з учнів. Учень повинен спіймати м´яч, назвати попереднє слово, сказати своє і кинути  м´яч наступному учневі.    

 

 

Гра « Доторкнись до…»

Мета: повторити ЛО з вивченої теми, активізувати навички аудіювання; розвивати фонематичного слуху, мислення, пам'ять; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Правила гри: Вчитель дає команду, наприклад: «touch your nose», а діти мають доторкнутись до цієї частини тіла.

 

 

 

 

«Мовознавці в телевізорі»

Мета: закріпити вивчені ЛО з теми «My body»; розвивати лексичний запас учнів, пам'ять, мислення, увагу; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: модель телевізору, картки із зображеннями.

Правила гри :  Вчитель попередньо виготовляє модель телевізора. Перед початком гри говорить учням, що зараз вони будуть вести програму з вивчення іноземної мови. Далі повідомляє тему і надає картки зі словами з теми. Один учень виходить до дошки, стає так, щоб обличчя було в телевізорі. Вітається з глядачами(«Hello!», «good morning!», «good afternoon!»), представляє себе («My name is…») і повідомляє тему («Сьогодні ми вивчимо нові слова з теми…»). Потім по черзі показує картки  і називає їх англійською.

                                                                                

Numbers

«One, two, three, four, five, goodbye!»

Мета: повторити та закріпити числа, активізувати навички аудіювання та мовлення; розвивати фонематичний слух, логічне мислення, словесну пам'ять, виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Правила гри: Учні утворюють коло і по черзі промовлять числа «оne», «two», «three», «four», «five» і  тому кому скажуть «goodbye» вибуває з гри.

«Склади до купи»

Мета: навчити розрізняти числа та називати їх в роздріб англійською, повторити кольори; розвивати фонематичний слух, логічне мислення, словесну пам'ять, виховувати інтерес до вивчення англійської мови, прагнення перемагати.

Обладнання: палички Кюізенера.

Правила гри: Учні обєднуються в команди. Вчитель називає колір, а учні – число, яке відповідає паличці названого кольору та складають палички у відповідному порядку. Гра завершується, коли всі палички Кюізенера складені до купи. Перемагає та команда, яка дасть більше правильних відповідей.

Colors

«Знайди колір»

 Мета: повторити кольори, активізувати навички аудіювання та мовлення; розвивати фонематичний слух, логічне мислення, словесну пам'ять, виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: кольорові картки.

Правила гри: Вчитель перед початком гри розміщує  в класі картки з розфарбованими кольорами. Далі вчитель англійською називає колір, а діти мають  знайти відповідну картку і показати вчителеві.

 

«Мозаїка»

Мета: закріпити ЛО з теми «Colors»; розвивати довготривалу пам'ять, увагу; виховувати почуття колективізму.

Обладнання: намальовані на ватмані контури предмету, шматочки кольорового паперу.                                                          

Правила гри: На дошці вчитель прикріплює намальовані контури  будь-якого предмету, наприклад, вази. Перед початком гри підготовлює нарізані шматочки паперу різного кольору. Учням пропонується створити яскравий, кольоровий малюнок-мозаїку. По-черзі кожен учень витягу шматочок паперу, називає якого він кольору і прикріплює до малюнку.       

                                                              

Гра: «Відгадай колір»

Мета: повторити кольори, активізувати навички аудіювання та мовлення; розвивати фонематичний слух, логічне мислення, словесну пам'ять, виховувати прагнення перемагати.

Обладнання: додаток №2, фішки

Правила гри: Учні діляться на дві команди. На дошці написаний вірш з пропущеними словами. Вчителька читає вірш по рядку, а діти мають вставити необхідне слово. Та команда, учень якої перший підняв руку і правильно назвав слово, отримує фішку. Команда, у якої найбільше фішок- перемагає.

 

 

Гра: «Так чи ні»

Мета: закріпити ЛО з вивченої теми, активізувати навички аудіювання; розвивати фонематичний слух, пам'ять, логічне мислення; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Правила гри: Вчитель бере картку з кольором і каже, наприклад, «This is red color». Якщо твердження вірне, то діти плескають в долоні. Якщо ні- то нічого не роблять.

 

 

                  

 

 

 At school

Гра: «Магічний портфель»

Мета: повторити ЛО з теми «At school»,

Обладнання: коробка, шкільні предмети

Правила гри: Учень виходить до дошки,

витягує із «магічної коробки» один предмет,

 а вчителька запитує «What is this?».

Учень має відповісти «This is a…».

 

 

 

Гра: «Знайомство з новим однокласником»

Мета:

Правила гри: Вчитель каже: «Діти, уявіть ситуацію. До вас у клас прийшов новий учень/учениця. Вам потрібно її/його представити». Учні об’єднуються в пари. Кожен учень має назвати своє ім’я, вживаючи конструкцію «My name is…», а потім представити свого напарника, кажучи: «This is…»

 

 

Гра: «Операція «Пошук»

Мета:

Обладнання: коробка, шкільні предмети

Правила гри: Вчитель кладе у коробку шкільні предмети, підходить до учнів і промовляє: «Take the pencil, please.» Учень повинен вийняти той предмет, який назвав вчитель.

 

 

Гра «Як тебе звати?»

Мета:

Правила гри: Учень-ведучий сидить на стільці спиною до класу. Вчитель вказує на одного учня і запитує: “What is your name?” Учень відповідає: “My name is…”, і називає своє ім´я, чи ім´я іншого учня. Вчитель запитує ведучого: “Is it …?” Він відповідає: “Yes, it is” або “No, it is not” якщо відповідь правильна, то ведучий залишається на своєму місці, якщо ні – міняється з учнем, якому вдалося його перехитрити. Учням дозволено змінювати голос.

 

 

doc
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
1656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку