До розіграшу
залишилось:
9 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Балістика. Визначення дальності до цілі.

Про матеріал

Забезпечити засвоєння понять «зовнішня та внутрішня балістика», «постріл», усвідомити траєкторію польоту кулі, сформувати уміння визначати відстані до цілі за формулою тисячної.

Перегляд файлу

 

 

Тема уроку. Балістика. Визначення дальності до цілі.

Мета: забезпечити засвоєння понять «зовнішня та внутрішня балістика», «постріл», усвідомити траєкторію польоту кулі, сформувати уміння визначати відстані до цілі за формулою тисячної;

            вдосконалювати сферу комунікації, уміння спостерігати, аналізувати, розвивати увагу, пам'ять, уяву, міжпредметні зв’язки; формувати інформаційні компетенції,

            виховувати любов і патріотичне ставлення до Батьківщини, почуття особистої відповідальності, взаємодопомоги; формувати високу патріотичну свідомість, дисципліну, організованість, свідоме ставлення до особистої та громадянської безпеки.

Тип уроку: вивчення та первинне закріплення знань.

Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь), наочні (схеми, графік ),                                                       практичні (робота з картками).

ФОПД: фронтальна, групова, індивідуально-відокремлена.

Обладнання: підручник, комп’ютер,  картки з завданням, таблиці. 

 

                                             Хід уроку

 

I Організаційний етап. 

1 Прийом рапорту від в.о. ЗКВ, привітання.

2 Перевірка наявності особового складу.

3 Стройове тренування.

II Контроль знань учнів

Перевірка домашнього завдання.

  • Перевіримо, як ви  засвоїли будову автомата Калашникова.

Картки з завданням.(6 балів)

 -А тепер перевіримо отримані знання на практиці. Розбирання і складання АК (1бал)

III Мотивація пізнавальної діяльності учнів

 - Чи достатньо нам знань, отриманих на попередніх уроках, щоб ефективно використовувати автомат Калашникова та іншу зброю?

Оголошення теми і мети уроку.

  • Для чого це нам потрібно знати?

 

IV- VI Вивчення нового матеріалу,  первинна перевірка засвоєння і первинне закріплення знань.

 Основи стрільби – це теоретичні положення процесів, що відбуваються під час стрільби.

 

 

 

 

 

 

«Постріл — об’єднувальне начало вогневих засобів». Як ви розумієте це твердження?

Робота з підручником.

Постріл – викидання кулі із каналу ствола під дією порохових газів, що утворюються під час згоряння порохового заряду. (Відео)

Балістика — наука, що вивчає рух і зіткнення снарядів, таких як кулі, бомби і ракети.

Внутрішня балістика – наука про хімічні і фізичні процеси, що відбуваються всередині ствола зброї під час пострілу. (Схема №1)

Початкова швидкість кулі – швидкість, з якою куля залишає канал ствола (одна з найважливіших характеристик бойових властивостей кулі).

Величина  швидкості залежить від:

∙ довжини ствола;

∙ маси порохового заряду;

∙ маси кулі;

∙ якості набоїв тощо.

Зовнішня балістика – наука, що вивчає закони, за якими відбувається політ кулі після вильоту з каналу ствола. На кулю діють дві сили: тяжіння та опору повітря.(Схема №2)

Траєкторія – крива лінія, яку описує центр ваги кулі під час польоту в повітрі.

Прямий постріл – постріл, у якого траєкторія польоту кулі не піднімається над лінією прицілювання вище від висоти цілі на всьому своєму шляху (тому не потрібно робити перестановку прицілу при стрільбі, а точка прицілювання – за нижнім обрізом цілі).

Врахування мертвого простору має велике значення для використання природних і штучних укриттів під час вибору вогневої позиції або знищення противника, який укрився в зоні мертвого простору.

Визначення дальності до цілі  за формулою тисячної.

Робота з підручником та схемами №4, №5 .

VII Контроль та самоперевірка знань

Робота в групах.(5 балів). Задачі, на знаходження відстані до цілі. Завдання для кожної групи однакові за рівнем складності.

 

VIII  Підсумок уроку.

  • Чи досягли ми поставленої мети?
  • Які виникли відчуття від нашого уроку? Чи потрібні ці знання в майбутньому?

 

  • Я вважаю, що ми досягли поставленої мети. Спасибі за співпрацю.

 

 

 

 

 

 

Підсумкове оцінювання

IX  Інформація про домашнє завдання:

а) опрацювати с.136-139(1-9 балів)

б) підготувати інформацію про інші різновиди вогнестрільної зброї.(+3 б.)

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
23 січня
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку