Батьківська зустріч 4 клас (Вересень)
Мета. Ознайомити батьків з очікуваними результатами навчання здобувачів освіти на кінець четвертого класу, мотивувати їх на співпрацю.
Мої вітання, шановні батьки! Рада усіх бачити. До початку спілкування пропоную вам створити хмару слів, котра продемонструє ваш настрій, з яким ви долучаєтесь до нашої зустрічі.
Вправа «Хмаринка емоцій»
Мета: Налаштувати на роботу, підняти настрій, допомогти розслабитися.
Час: 5 хвилин.
Хмара слів ( Ментіметр) (слайд1)
Підсумок. Шановні батьки, наш настрій вказує на те, що нам буде під силу підкорення вершини під назвою «4 клас». Зичу в новому навчальному році, щоб навчання відбувалося в максимально спокійній атмосфері, сповнене позитивними емоціями, цікавими подіями, легкістю в навчанні. І якщо раптом виникатимуть труднощі, то ми могли б долати їх зі швидкістю блискавки. Отож, впевнено розпочинаємо нашу цікаву і незабутню мандрівку.
План зустрічі (слайд2)
☺Вправа «Хмаринка емоцій»
☺Структура навчального року
☺Програмні вимоги до результатів навчання на кінець навчального року
☺Формувальне оцінювання
☺Вправа «Скринька довіри»
☺Вправа «Лист найкращому синові/доньці»
☺Організаційні питання
☺Вправа « Передбачення»
Структура навчального року (слайд3)
Шановні батьки, перед вами картки, котрі містять усю інформацію про 2024-2025 н.р., а саме: тривалість навчального року, канікули, розклад дзвінків та уроків.
Режим роботи ліцею №7
Хмельницької міської ради
2024 – 2025 н.р.
Навчальний рік: 01.09.24 – 30.05.25 р.
Канікули:
І семестр: 02.09.2024 – 20.12.2024 р.
Осінні канікули: 28.10.2024 – 03.11.2024 р.
Зимові канікули: 23.12.2024 – 06.01.2025 р.
ІІ семестр : 06.01.2025 року – 30.05.2025 р.
Весняні: 24.03.2025 – 30.03.2025 р.
Розклад дзвінків
1 урок 8.00 – 8.40
2 урок 8.55 – 9.35
3 урок 9.50 – 10.30
4 урок 10.45 – 11.25
5 урок 11.40 – 12.20
6 урок 12.30 – 13.10
Програмні вимоги до результатів навчання на кінець навчального року (слайд4)
Четвертий рік навчання завершує перший ключовий етап шкільного життя дитини. Це важливий час, коли діти здобувають фундаментальні знання та навички, що лягають в основу подальшої освіти. У початковій школі учні вивчають ряд обов’язкових предметів, які грають ключову роль у їхньому розвитку і підготовці до більш складних навчальних предметів у середній та старшій школі.
Докладніше про навчальні предмети у 4 класі та програмні вимоги до результатів навчання.
Літературне читання
-
Володіти повноцінною навичкою читання вголос цілими словами, виразно, правильно, з повним розумінням тексту .
-
Читати не менше 90 – 95 слів за хвилину.
-
Давати повні відповіді на питання по змісту тексту. Формулювати продуктивні запитання до тексту; виокремлювати в тексті авторські запитання, звернення до читача; пояснювати їх суть.
-
Знаходити у тексті засоби художньої виразності (епітет, метафору, гіперболу (без вживання термінів) порівняння; з’ясовувати їх роль.
-
Складати план оповідання, казки, статті . Користуватися планом для переказу твору.
-
Добирати заголовок до тексту, продовжувати текст своїми реченнями.
-
Самостійно виділяти у тексті і пояснювати значення незнайомих слів, висловів, термінів.
-
Брати участь у колективному обговоренні змісту почутого.
-
Висловлювати власне ставлення, оцінні судження до усного повідомлення, змісту тексту; обґрунтовувати думки, спираючись на власний досвід; визначати позицію співрозмовника, погоджуватися з нею або заперечувати її; обґрунтовувати власні погляди, підтверджувати їх прикладами або власними спостереженнями, враховувати думки інших осіб.
-
Брати участь у розігруванні діалогу, створенні діалогу на задану тему, за ілюстрацією.
-
Розрізняти твори усної народної творчості і авторські; називати імена і прізвища відомих українських письменників та окремі факти з їх біографії, з творами яких неодноразово зустрічався на уроках.
-
Застосовувати прийоми виразного читання та декламування напам’ять. Знати напам'ять 5-6 віршів, 1 уривок з казки та 1 уривок з оповідання, кілька прислів’їв, скоромовок, загадок.
У 4 класі провідне місце у сприйманні й засвоєнні навчального матеріалу належить читанню мовчки.
Результатом формування самостійної читацької діяльності учнів 4-х класів має стати систематичне самостійне навчальне читання книг за інтересами поза класом. Прошу допомогти дітям організувати щоденне таке читання вдома.
Вимоги до виконання домашніх робіт.
Українська мова
-
Писати розбірливо, дотримуватися граматичних і орфографічних норм, перевіряти і редагувати написане.
-
Визначати тему і мету тексту, розпізнавати текст-розповідь, опис, міркування, есе.
-
Розташовувати 10-12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу, третю літери в слові.
-
Писати переказ (докладний, вибірковий), тексту розповідного змісту. Користуватися планом для переказу твору.
-
Складати речення з однорідними членами.
-
Визначати відмінок, рід, число іменників, прикметників.
-
Писати числівники в межах 100.
-
Визначати і відмінювати особові займенники.
-
Визначати і змінювати дієслова за часами.
-
Визначати прислівники в тексті. Правопис прислівників.
Особливу увагу в 4 класі будемо приділяти розвитку писемного мовлення, оскільки випускники початкової школи повинні вміти писати диктант обсягом 80-90 слів, будувати тексти різних типів (розповіді, описи, міркування, есе) обсягом 60-80 слів. Учні 4 класу також мають бути здатні написати тексти практичного призначення – оголошення, запрошення, привітання, листа, SMS.
А ще повинні вміти створити прості медіапродукти: книжечку, стіннівку, рекламу, тощо.
Вимоги до ведення зошитів.
Вимоги до виконання домашніх робіт.
Англійська мова
-
Сприймати з розумінням іноземну мову на слух.
-
Читати з розумінням іноземною мовою.
-
Висловлюватися іноземною мовою.
-
Записувати слова, речення, короткі повідомлення про себе та на повсякденні теми іноземною мовою.
Математика
-
Читати, записувати, утворювати, порівнювати багатоцифрові числа, визначати розрядний склад числа.
-
Володіти навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел усно та письмово.
-
Читати і записувати математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходити їх значення; розв’язувати рівняння, добирати розв’язок нерівності зі змінною.
-
Аналізувати текст задачі, створювати за потреби модель, обґрунтовувати спосіб розв’язання; розв’язувати задачу, прогнозувати і перевіряти розв’язок.
-
Розпізнавати, будувати геометричні фігури, конструювати об’єкти з геометричних фігур.
-
Використовувати для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперувати величинами, користуватися приладами для вимірювання.
Вимоги до ведення зошитів.
Вимоги до виконання домашніх робіт.
Я досліджую світ
-
Описувати зміни, які відбуваються в природі, установлювати причинно-наслідкові зв’язки між ними.
-
Обирати обладнання та досліджувати об’єкт природи за власним планом, робити висновки і презентувати їх.
-
Орієнтуватися на місцевості за об’єктами природи і за допомогою компасу.
-
Пояснювати залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримуватися цих правил.
-
Пояснювати на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджувати історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентувати результати.
-
Розповідати про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснювати вплив їх діяльності на життя людей чи збереження довкілля.
-
Пояснювати свої права і обов’язки в родині, у школі, громадських місцях; аргументовано визначати перевагу добрих взаємин над конфліктами.
-
Розрізняти першочергові та другорядні потреби, пояснювати важливість поміркованості у споживання товарів і послуг, планувати конкретні дії для задоволення власних потреб.
-
Пояснювати, від чого залежить безпека в довкіллі; описувати можливі ризики на прикладах.
-
Моделювати звернення по допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснювати можливі наслідки та свої дії.
-
Мати уявлення про системи органів людини та їх функції.
-
Мати уявлення про віруси та бактерії, їх значення.
-
Мати уявлення про Всесвіт та його об’єкти.
-
Організовувати робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримуватися безпечних прийомів праці.
-
Планувати послідовність виготовлення виробу за технологіями обробки матеріалів, які обирає сам/сама, та виготовляти його.
-
Планувати та виконувати трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтувати книжки, пришивати ґудзики, сервірувати стіл.
Інформатика
-
Використовувати цифрові пристрої для виконання навчальних завдань.
-
Створювати інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах.
-
Складати лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримувати очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом.
-
Збирати інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовувати онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримуватися безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії.
Музичне мистецтво
-
Описувати враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризувати твір з використанням мистецької термінології.
-
Співати виразно, відтворювати запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізувати з ритмами.
-
Презентувати й оцінювати власні художні образи, творчість, пояснювати, що вдалося.
Образотворче мистецтво
-
Описувати враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризувати твір з використанням мистецької термінології.
-
Створювати варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користуватися різними художніми матеріалами.
-
Презентувати й оцінювати власні художні образи, творчість, пояснювати, що вдалося.
Фізична культура
-
Добирати і виконувати фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснювати самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ.
-
Пояснювати значення фізичного навантаження і загартування для організму людини та виховання силі волі.
-
Дотримуватися правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживати за результат команди.
Формувальне оцінювання (слайд5)
Діагностувальні роботи. Для цього використовуються завдання різних типів та рівня складності.
Рівні не виставляються, а формулюються оцінні судження учителя, що характеризують процес навчання та досягнення учнів. В оцінному судженні відображають прогрес учнів та поради щодо подолання утруднень, за їхньої наявності, у досягненні очікуваних результатів навчання відповідно до програмових вимог.
Шановні батьки, наголошую, що тільки разом, спільними зусиллями, ми зможемо допомогти нашим дітям досягти гарних успіхів у навчанні. А ще ми підготуємо їх до безболісного переходу із початкової школи у середню.
Вправа «Скринька довіри» (слайд6)
Шановні батьки, перед вами скринька. Подумайте і напишіть, будь ласка, які, можливо, зміни відбулись із дитиною останнім часом у поведінці, у психологічному або фізичному стані. На що я маю звернути увагу?
Вправа «Лист найкращому синові/доньці» (слайд7)
Пропоную вам, шановні батьки, написати кілька мотивуючих і підтримуючих фраз для своїх дітей. Завтра вранці під час ранкового кола діти прочитають їх. Повірте, що це буде вдалий сюрприз!
Організаційні питання
Рефлексія
Шановні батьки, дякую за плідну і активну працю. Вважаю, що кожен із вас отримав корисну інформацію і відповіді на ті питання, котрі хвилюють батьків перед початком навчального року.
Завершити нашу зустріч хочу вправою « Передбачення та поради на 2024-2025 н.р. для батьків найкращого 4-А»
https://wordwall.net/resource