Батьківські збори-тренінг "Здоров`я нам ніколи не байдуже" можуть використовувати вчителі молодших класів в 1-4 класах, а також деякі елементи можна використати при роботі з дітьми на уроках ЯДС.
Батьківські збори - тренінг
на тему:
«Здоров`я нам ніколи не байдуже»
Підготувала:
Вчитель вищої категорії,
вчитель – методист
Жашківського ліцею №2
Жашківської міської ради
Черкаської області
Бурлака Л.П.
Батьківські збори.
Тема: Здоров’я нам ніколи небайдуже. Здоров’я - всьому голова.
Мета:. Підвищити рівень усвідомлення батьків власної відповідальності за стан здоров’я своїх дітей, допомогти їм підготувати дітей до правильного вибору способу життя.
Підвищити рівень знань батьків із теми «Здоров’я – всьому голова», щоб вони могли усвідомлювати, що здоров’я їхніх дітей у великій мірі залежить від них. Довести до свідомості батьків , що запорукою здоров’я їхніх дітей є дотримання правил здорового способу життя.
Обладнання: Білий папір (ватман, А-4), кольоровий папір, олівці , фломастери, маркери.
Інноваційні форми і методи роботи: «Очікування», «Знайомство», «Робота в групах», «Робота в парах», «Мозковий штурм», «Мікрофон», «1,2,4 – багато», «Галерея ідей», метод «Презентації», «Дискусія», «Крісло автора» . Технологія критичного мислення «Асоціативний кущ».
Хід тренінгу
І. Початок тренінгу.
1.Вступне слово вчителя.
- Шановні батьки, усі ми мріємо бути здоровими, спритними, сильними, витривалими. Щоб наші мрії збулися , потрібно самим дотримуватись правил здорового способу життя і привчати до цього дітей. Людство з давніх-давен усвідомило ціну здоров’я, цінності здоров’я і руйнівних наслідків хвороб. З цього випливає думка про необхідність дбайливого ставлення до власного здоров’я.
Отже, сьогодні наші збори ми проведемо у незвичній для вас формі. Формі тренінгу. Тренінг – це навчання досвідом. На ньому ми дізнаємось, що потрібно робити , щоб дитина була здорова. Девізом нашого тренінгу будуть слова Еліхарма «Для людини здоров’я є найбільше благо».
2. «Знайомство» (Батьки беруть підготовлені аркуші паперу і пишуть своє ім’я. Сідають у коло. Технологія «Мікрофон». Кожен з батьків називає своє ім’я і ким працює в мікрофон (і так по колу).
3. «Очікування»
4.Вправа «Мозковий штурм».
-Продовжіть речення: «Що ви вкладаєте в зміст «Здоровий спосіб життя»?» Вам потрібно придумати 2 аргументи.
5.Робота в парах. Учитель об’єднує батьків у пари по принципу «День і ніч». День і ніч повертаються один до одного і знаходять спільну думку (2 аргументи), адже на початку у них було 4 аргументи (у кожного по 2). Батьки спілкуються.
6.Хвилинка розвантаження.
7. «Робота в групах». Учитель поділяє батьків на групи по принципу «Зима, весна, літо, осінь».
Визначають 2 основних аргументи із 4 і презентують свою відповідь.(Технологія «!,2,4 - багато). Доповідач від кожної групи. Вчитель записує аргументи на дошці (технологія «Галерея ідей»).Проходить обговорення кожного аргументу.
Метод «Презентація». Кожній групі вчитель роздає проблему.
Технологія критичного мислення «Асоціативний кущ».
Кожній групі скласти «Асоціативний кущ - «Здоров’я» (Пояснення батькам, що являє собою цей прийом критичного мислення).
Виграє та група , яка наведе більше аргументів. (завдання презентують на дошці.
Метод «Дискусія»/
Вправа «Крісло автора».
Батьки по черзі розповідають у які спортивні ігри люблять грати всією сім’ю. Як проводять свій активний відпочинок.
Підсумок. Релаксація. Вправа «Мікрофон» і «незакінчене речення».
(Батьки знову сідають у коло).
-Які висновки ви зробили?
- Чи сподобався вам тренінг?
-Чи збулися ваші очікування?
Отже, давайте кожен поділиться своїми враженнями.
Вчитель.