Батьківські збори для батьків майбутніх першокласників

Про матеріал
На батьківських зборах вчитель показує батькам майбутніх першокласників ігри, прийоми роботи з дітьми за вимогами Концепції Нової української школи: знайомство, розподіл по групах, колективна/групова робота, вміння презентувати свою роботу, загальний огляд матеріалів Концепції Нової української школи.
Перегляд файлу

Батьківські збори майбутніх першокласників

(тренінг)

  1. Вступне слово вчителя.
  • Доброго дня, шановні батьки. Перш ніж розпочати нашу спільну роботу, пропоную скласти Правила роботи, яких ми будемо притримуватися в ході наших неодноразових зустрічей.
  • Правила роботи
  1. Приходити на зустрічі вчасно.
  2. Говорити по черзі.
  3. Мобільна тиша.
  4. Поважати думку іншого.
  5. Бути активними.
  6. Правило піднятої руки.
  7. Правило «пас».
  • Сучасні діти народилися в епоху швидких змін. Вони живуть в часи, коли необхідно вчитися впродовж  всього життя. Тому школа повинна зберегти мотивацію до навчання, навчити дітей вчитися самостійно, із задоволенням і без надмірних зусиль.

Школа повинна готувати дітей до дорослого життя. На разі на ринку праці цінуються не так конкурентність, як вміння працювати в команді. Тому для розвитку таких навичок в школах починають широко застосовувати методи групового навчання, коли діти працюють в парах, спільно виконують завдання, працюють над проектами.

А щоб ви, батьки, отримали повне уявлення про методи навчання і не дивувалися, коли діти розповідатимуть вам про уроки в школі, ми сьогодні проведемо нашу зустріч у формі такого заняття.

  1. «Ранкове коло». Знайомство. (Пояснення вчителя: - Ця вправа насамперед допоможе познайомитися, тобто запам*ятати імена своїх однокласників, а також допомагатиме дітям більше дізнаватися один про одного, а це, в свою чергу, допомагатиме їм поліпшувати стосунки, знаходити нових друзів.)
  1. Завдання: роздати аркуші паперу, ножиці, олівець або ручку. – Обведіть свою руку і на кожному пальцю напишіть:
  1. Мене звати…
  2. Мою дитину звати…
  3. Моїй дитині … років.
  4. Моя дитина любить …
  5. Я люблю свою дитину …
  1. Презентація (по черзі батьки виходять, знайомляться, прикріплюють або наклеюють на великий аркуш паперу)
  2. Вчитель: Дякую. Продовжуємо нашу роботу. Коротке ознайомлення з НУШ. (Можна показати презентацію про Нову українську школу, а можна коротко розповісти про нове в навчанні й оцінюванні).
  1. За Концепцією НУШ в навчанні переважатиме:
  • ігрова діяльність;
  • дослідження;
  • оцінювання учнів 1-2 класів – нормативне (вербальне);
  • щоденників не буде, але діти будуть вести щоденник вражень (який не перевіряється вчителем і є індивідуальним надбанням кожної дитини).
  1. Головна ідея НУШ – компетентність (обізнаність). Це означає, що учні не просто набуватимуть знань, а вчитимуться використовувати їх на практиці й опановуватимуть навички.
  2. Оцінювання – не каральне, а спонукальне. В порівнянні з попередніми успіхами, дитина продовжує вчитися і досягати мети і завдань навчитися через свою старанність і доброзичливе ставлення вчителя.
  3. Інтеграція навчання – об*єднання навчальних предметів, щоб діти мали цілісну картинку навколишнього світу. Тому буде вивчатися предмет «Я досліджую світ» , де об*єднано  українську мову, математику, природознавство, історію,
  4. Для деяких першокласників процес навчання може стати стресовим. Тому, щоб полегшити адаптацію учнів до навчання та уникнути пов*язаних з цим ризиків, у класі створюються комфортні умови для дітей, облаштовується цікаве, яскраве навчально-виховне середовище.

Передбачено такі навчально-виховні осередки – зони:

  • навчально-пізнавальна діяльність/ зона відкриттів;
  • тематична зона;
  • зона гри;
  • художньо-творча діяльність;
  • зона відпочинку і тиші;
  • дитяча класна бібліотека;
  • осередок для вчителя.
  1. Руханка «Сонце світить…» (Всі присутні сидять у колі. Ведучий говорить «Сонце світить на того, у кого біле волосся». Всі присутні з білим волоссям міняються місцями, ведучий намагається зайняти чиєсь місце, бо для нього не було стільця.)
  2. По закінченню руханки вчитель ділить присутніх батьків на групи або за кольором розданих, наприклад, кольорових скріпок, або за назвами днів тижня, пальців і т.ін.. Групова робота «Ваші очікування від навчання дитини в школі».
  • Батьки складають/записують всі думки кожного учасника групи на аркуші паперу.
  • Представник кожної групи по черзі презентує виконану роботу групи.
  1. Вчитель відповідає на питання батьків.
  2. Розповідь вчителя про матеріально-технічне забезпечення дітей під час навчально-виховного процесу в першому класі.
  3. Рефлексія:
  • Що найбільше запам*яталося з сьогоднішньої зустрічі?
  • Чи сподобалася вам робота в групах?
  • Чим кожен з Вас, батьки, може допомогти школі?
  1. Гра «Капсула часу». Вчитель: Останнє завдання на сьогодні: будь ласка, напишіть побажання або сподівання для своєї дитини, яке ми складемо в «капсулу часу», законсервуємо і відправимо у майбутнє. А прочитаємо на випускному в 4 класі і порівняємо, чи справдилися ваші надії і мрії. Дякую.

 

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку