Батьківські збори_Здоров'я дітей

Про матеріал
Батьківські збори (текстовий документ + презентація) для обговорення теми: "Здоров'я дітей" (для 5-11 класів).
Перегляд файлу

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ НА ТЕМУ:

 «Здоров’я дитини – спільне завдання школи й родини»

Мета:

  • Розширити уявлення батьків про роль та зміст поняття «здоров’я дітей».
  • Дати рекомендації щодо основних напрямків розвитку здорової дитини.
  • Ознайомити батьків з роботою, спрямованою на поліпшення стану здоров’я учнів, яка проводиться в школі.
  • Залучити батьків до партнерства з шкільним закладом.
  • Ознайомити з методами досягнення позитивних результатів у формуванні способу життя дітей і безпечної поведінки.
  • Викликати бажання взаємодіяти та співпрацювати з психологом та педагогами.
  • Надати батькам інформацію про здоров 'я та сфери здоров'я.
  • Сприяти формуванню відповідального ставлення до власного здоров'я та здоров'я дітей.
  • Допомогти батькам підготовити дітей до правильного вибору способу життя.

ХІД ЗБОРІВ

ЗДОРОВ’Я — ГОЛОВНЕ БАГАТСТВО

Шановні батьки! Кожен із нас знає, що найголовніше в житті будь-якої людини, а особливо дитини,— це здоров’я. Про необхідність здорового способу життя нині можна почути звідусіль, у першу чергу із засобів масової інформації. Ми знаємо, як важливо бути здоровим. Та чи завжди ми приділяємо належну увагу цій проблемі, виховуючи та розвиваючи свою дитину? Задумаймося над цим.

Існують різні визначення поняття «здоров’я»: «стан організму поза хворобою»; «стан, при якому різноманітні фізіологічні показники не виходять за межі норми» (тобто нормальний кров’яний тиск, нормальний аналіз крові тощо). Організацією Об’єднаних Націй здоров’ю було дане наступне визначення: «Здоров’я — стан повного фізичного, психічного, соціального та морального благополуччя, а не тільки відсутність захворювань та нездужань».

Академік М. М. Амосов вважав, що здоров’я визначають через якість.

Кожен інтуїтивно відчуває, що може бути і «багато здоров’я» і «мало здоров’я». В останньому випадку ця якість явно нестійка: під найменшої зовнішньої дії виникає хвороба — і здоров’я як не бувало.

ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЗДОРОВ’Я

Здоров’я людини залежить від багатьох факторів. Вважається, що приблизно на 50% здоров’я визначає спосіб життя – умови праці, звички, харчування, моральне і психологічне навантаження,  матеріально-побутові умови, заємовідносини в сім’ї тощо. На 20% здоров’я залежить від генотипу і на 20% – від стану природного середовища. І лише на 10% здоров’я обумовлене системою охорони здоров’я.

ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВЯ

До сфери фізичного здоров’я включають такі чинники:

  • як індивідуальні особливості анатомічної будови тіла,
  • перебігу фізіологічних функцій організму в різних умовах спокою, руху, довкілля,
  • генетичної спадщини,
  • рівня фізичного розвитку органів і систем організму.

Фізичне здоров'я людини визначається комплексом взаємопов'язаних факторів, що характеризують фізичний стан організму:

1) функціональним станом органів і систем;

2) рівнем фізичного розвитку;

3) ступенем розвитку фізичних якостей (сили, швидкості, спритності, витривалості, гнучкості).

Життєві навички, що сприяють фізичному здоров'ю:

 Навички раціонального харчування (дотримання режиму харчування; уміння складати харчовий раціон, враховуючи реальні можливості та користь для здоров'я; уміння визначати й зберігати високу якість харчових продуктів).

 Навички рухової активності (виконання ранкової зарядки; регулярні заняття фізичною культурою, спортом, рухливими іграми, фізичною працею).

 Санітарно-гігієнічні навички (навички особистої гігієни; уміння виконувати гігієнічні процедури).

 Режим праці та відпочинку (вміння чергувати розумову та фізичну активність; уміння знаходити час для регулярного харчування й повноцінного відпочинку).

ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВЯ

До сфери психічного здоров'я відносять індивідуальні особливості психічних процесів і властивостей людини, наприклад збудженість, емоційність, чутливість. Психічне життя індивіда складається з потреб, інтересів, мотивів, стимулів, установок, цілей, уяви, почуттів тощо. Психічне здоров'я пов'язано з особливостями мислення, характеру, здібностей. Всі ці складові і чинники обумовлюють особливості індивідуальних реакцій на однакові життєві ситуації, вірогідність стресів, афектів.

ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я

Духовне здоров'я залежить від духовного світу особистості, зокрема складових духовної культури людства - освіти, науки, мистецтва, релігії, моралі, етики. Свідомість людини, її ментальність, життєва самоідентифікація, ставлення до сенсу життя, оцінка реалізації власних здібностей і можливостей у контексті власних ідеалів і світогляду - все це обумовлює стан духовного здоров'я індивіда.

Життєві навички, що сприяють духовному та психічному здоров'ю:

 Самоусвідомлення та самооцінка (уміння усвідомлювати власну унікальність; позитивне ставлення до себе, інших людей, до життєвих перспектив; адекватна самооцінка: уміння реально оцінювати свої здібності й можливості, а також адекватно сприймати оцінки інших людей).

 Аналіз проблем і прийняття рішень (уміння визначати суть проблеми та причини її виникнення; здатність сформулювати декілька варіантів розв'язання проблеми; уміння передбачати наслідки кожного з варіантів для себе та інших людей; уміння оцінювати реальність кожного варіанта, враховуючи власні можливості та життєві обставини; здатність обирати оптимальні рішення).

 Визначення життєвих цілей та програм (уміння визначати життєві цілі, керуючись своїми потребами, нахилами, здібностями; уміння планувати свою діяльність, враховуючи аналіз можливостей і обставин; уміння визначати пріоритети й раціонально використовувати час).

 Навички самоконтролю (уміння правильно виражати свої почуття; уміння контролювати прояви гніву; уміння долати тривогу; уміння переживати невдачі; уміння раціонально планувати час).

 Мотивація успіху та тренування волі (віра в те, що ти є господарем свого життя; установка на успіх; уміння зосереджуватися на досягненні мети; розвиток наполегливості та працьовитості).

СОЦІАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я

Соціальне здоров'я пов'язано з економічними чинниками, стосунками індивіда із структурними одиницями соціуму - сім'єю, організаціями, з якими створюються соціальні зв'язки, праця, відпочинок, побут, соціальний захист, охорона здоров'я, безпека існування тощо. Впливають міжетнічні стосунки, вагомість різниці у прибутках різних соціальних прошарків суспільства, рівень матеріального виробництва, техніки і технологій, їх суперечливий вплив на здоров'я взагалі. Ці чинники і складові створюють відчуття соціальної захищеності (або незахищеності), що суттєво позначається на здоров'ї людини. У загальному вигляді соціальне здоров'я детерміноване характером і рівнем розвитку головних сфер суспільного життя в певному середовищі - економічної, політичної, соціальної, духовної.

Життєві навички, що сприяють соціальному здоров'ю:

 Навички ефективного спілкування (уміння слухати; уміння чітко висловлювати свої думки; уміння відкрито виражати свої почуття; володіння невербальними засобами комунікації (жести, міміка, інтонація тощо); адекватна реакція на критику; уміння просити про послугу або допомогу).

 Навички співчуття (уміння розуміти почуття; потреби і проблеми інших людей; уміння допомагати та підтримувати).

 Навички розв'язування конфліктів (уміння розрізняти конфлікти поглядів і конфлікти інтересів; уміння розв'язувати конфлікти поглядів на основі толерантності; уміння розв'язувати конфлікти інтересів за допомогою конструктивних переговорів).

 Навички поведінки в умовах тиску, погроз, дискримінації (навички впевненої (адекватної) поведінки, зокрема й застережних дій щодо ВІЛ-СНІДу; уміння розрізняти прояви дискримінації; зокрема щодо людей з особливими потребами, ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД; уміння обстоювати свою позицію та відмовлятися від небажаних пропозицій, зокрема й пов'язаних із залученням до куріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин; уміння уникати небезпечних ситуацій і адекватно діяти при загрозі насилля).

 Навички спільної діяльності та співробітництва (уміння бути „членом команди”; уміння визнавати внесок інших у спільну роботу; уміння адекватно оцінювати свої здібності та свій внесок у спільну діяльність).

Зрозуміло, що у реальному житті всі чотири складових - соціальна, духовна, фізична, психічна, і діють одночасно і їх інтегрований вплив визначає стан здоров'я людини як цілісного складного феномена.

ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ – ЗАВДАННЯ ШКОЛИ Й РОДИНИ

Сім'я та школа мають спільну мету — виховати всебічно розвинену гармонійну особистість, здатну реалізувати себе в професійному, громадянському і сімейному аспектах.

Отже, зрозуміло,що кожен із батьків прагне, щоб дитина виросла фізично і психічно здоровою, не мала шкідливих звичок. Та багато в чому формування здорового способу життя залежить від стилю життя сім'ї, способу організації життя, характеру взаємин між батьками, участі їх у вихованні, правильної організації вільного часу сім'ї, ставлення самих батьків до вживання алкоголю, паління, наркотичних речовин. Спосіб життя сім'ї в основному зумовлює і спосіб життя дітей. Відомо, що батьки для своїх дітей є одним з основних джерел інформації з багатьох питань. Саме до батьків насамперед звертаються молоді люди зі своїми проблемами та труднощами. Діти очікують від батьків порад і допомоги з різних проблем, тому часто батькам доводитися виконувати функції не лише старших друзів і вчителів, а й психолога, лікаря, довідкового бюро та «швидкої допомоги»

ПАМ’ЯТКИ ДЛЯ БАТЬКІВ

Проблеми здоров’я: стомленість та поганий сон

Питання раціональної організації розумової праці дітей та попередження виникнення перевтомлення, його негативних наслідків протягом тривалого часу привертала увагу вчених. Ось найбільш важливі висновки цих досліджень:

  1. Стомлення буває двох видів. Тимчасове та поверхневе стомлення знімається невеликим відпочинком, який відшкодовує витрачену енергію. Довготривале та глибоке стомлення, причиною якого є розумове та фізичне виснаження, вимагає не лише тривалого відпочинку, релаксації для відновлення сил, але і медичного лікування.
  2. Причини стомлення різноманітні та залежать від багатьох факторів: досвіду, роботи, зацікавленості, характеру роботи, яку людина виконує тощо. Так, наприклад, діти по-різному стомлюються від фізичної та розумової діяльності. Фізичні особливості (маса тіла, зріст, розвиток м’язової системи), розумові здібності також мають великий вплив на ступінь стомленості. Якщо дитина береться за справу охоче, з радістю, робочий процес та досягнутий при цьому успіх приносить їй задоволення, то відчуття стомленості в неї буде значно меншим, аніж у того, хто не виявляє зацікавленості, байдужий до роботи.
  3. Стомленість свідчить про те, що людина не може відновити енергію ніякими іншими способами, окрім сну та відпочинку. Однак існують деякі види розумової та фізичної стомленості, при яких корисні інші способи відновлення сил. Наприклад, для ослаблених, неврастенічних дітей, які часто хворіють та мають слабкий тип нервової системи, характерні підвищена стомлюваність, відчуття постійного дискомфорту, зниження працездатності. У цьому випадку необхідно створити сприятливі умови для розвитку працездатності та провести курс лікування.
  4. Надмірні фізичні навантаження так само втомлюють та виснажують мозок дитини, як і розумова праця. А стомлення, яке викликає розв’язання математичних задач, можна порівняти зі стомленням, що викликає м’язова напруга.
  5. Однією із безсумнівних ознак перевтоми, є порушення сну. Дитина швидко засинає, але потім прокидається і не спить всю ніч або, навпаки, ледве засинає.
  6. Перевтомлення може викликати в дітей різні наслідки: зниження концентрації уваги, розгубленість, погіршення координації рухів. Дитина, яка перевтомилася, буває підвищено збудженою, роздратованою чи в’ялою, сльозливою, психічно вразливою. На заняттях у класі вона не може ясно викладати свої думки, її успішність та творчі здібності знижуються.

Як зберегти працездатність дитини

  1. Повернувшись зі школи, дитина має хоча б декілька хвилин полежати спокійно, розслабившись. Після обіду дуже добре зробити невелику прогулянку.
  2. Дитині не слід годинами сидіти за підручниками. Через кожні 30-45 хвилин необхідно робити 15-хвйлинні перерви.
  3. Найкращий засіб для відновлення витраченої енергії — сон. Діти 10-12 років повинні спати 9-10 годин на добу.

 

Підсумки зборів.

Класний керівник, перевіряючи ефективність зборів, просить батьків назвати найважливіші, на їхню думку, напрямки розвитку та виховання здорової дитини.


Пам’ятка для батьків

«Здоров’я — стан повного фізичного, психічного, соціального, морального (духовного) благополуччя, а не тільки відсутність захворювань та нездужань».

ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЗДОРОВ’Я

Вважається, що приблизно на 50% здоров’я визначає спосіб життя – умови праці, звички, харчування, моральне і психологічне навантаження, матеріально-побутові умови, заємовідносини в сім’ї тощо. На 20% здоров’я залежить від генотипу і на 20% – від стану природного середовища. І лише на 10% здоров’я обумовлене системою охорони здоров’я.

ЖИТТЄВІ НАВИЧКИ, ЩО СПРИЯЮТЬ
ФІЗИЧНОМУ ЗДОРОВ'Ю:

 Навички раціонального харчування (дотримання режиму харчування; уміння складати харчовий раціон, враховуючи реальні можливості та користь для здоров'я; уміння визначати й зберігати високу якість харчових продуктів).

 Навички рухової активності (виконання ранкової зарядки; регулярні заняття фізичною культурою, спортом, рухливими іграми, фізичною працею).

 Санітарно-гігієнічні навички (навички особистої гігієни; уміння виконувати гігієнічні процедури).

 Режим праці та відпочинку (вміння чергувати розумову та фізичну активність; уміння знаходити час для регулярного харчування й повноцінного відпочинку).

ЖИТТЄВІ НАВИЧКИ, ЩО СПРИЯЮТЬ ДУХОВНОМУ ТА ПСИХІЧНОМУ ЗДОРОВ'Ю:

 Самоусвідомлення та самооцінка (уміння усвідомлювати власну унікальність; позитивне ставлення до себе, інших людей, до життєвих перспектив; адекватна самооцінка: уміння реально оцінювати свої здібності й можливості, а також адекватно сприймати оцінки інших людей).

 Аналіз проблем і прийняття рішень (уміння визначати суть проблеми та причини її виникнення; здатність сформулювати декілька варіантів розв'язання проблеми; уміння передбачати наслідки кожного з варіантів для себе та інших людей; уміння оцінювати реальність кожного варіанта, враховуючи власні можливості та життєві обставини; здатність обирати оптимальні рішення).

 Визначення життєвих цілей та програм (уміння визначати життєві цілі, керуючись своїми потребами, нахилами, здібностями; уміння планувати свою діяльність, враховуючи аналіз можливостей і обставин; уміння визначати пріоритети й раціонально використовувати час).

 Навички самоконтролю (уміння правильно виражати свої почуття; уміння контролювати прояви гніву; уміння долати тривогу; уміння переживати невдачі; уміння раціонально планувати час).

 Мотивація успіху та тренування волі (віра в те, що ти є господарем свого життя; установка на успіх; уміння зосереджуватися на досягненні мети; розвиток наполегливості та працьовитості).

ЖИТТЄВІ НАВИЧКИ, ЩО СПРИЯЮТЬ СОЦІАЛЬНОМУ ЗДОРОВ'Ю:

 Навички ефективного спілкування (уміння слухати; уміння чітко висловлювати свої думки; уміння відкрито виражати свої почуття; володіння невербальними засобами комунікації (жести, міміка, інтонація тощо); адекватна реакція на критику; уміння просити про послугу або допомогу).

 Навички співчуття (уміння розуміти почуття; потреби і проблеми інших людей; уміння допомагати та підтримувати).

 Навички розв'язування конфліктів (уміння розрізняти конфлікти поглядів і конфлікти інтересів; уміння розв'язувати конфлікти поглядів на основі толерантності; уміння розв'язувати конфлікти інтересів за допомогою конструктивних переговорів).

 Навички поведінки в умовах тиску, погроз, дискримінації (навички впевненої (адекватної) поведінки, зокрема й застережних дій щодо ВІЛ-СНІДу; уміння розрізняти прояви дискримінації; зокрема щодо людей з особливими потребами, ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД; уміння обстоювати свою позицію та відмовлятися від небажаних пропозицій, зокрема й пов'язаних із залученням до куріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин; уміння уникати небезпечних ситуацій і адекватно діяти при загрозі насилля).

 Навички спільної діяльності та співробітництва (уміння бути „членом команди”; уміння визнавати внесок інших у спільну роботу; уміння адекватно оцінювати свої здібності та свій внесок у спільну діяльність).

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Батьківські збори на тему: «Здоровя дитини - спiльне завдання школи й родини» Підготувала Батьківські збори Класний керівник 7 класу Орлицької зош І-ІІІ ст. Лящевська Наталія Іванівна «Головним  скарбом  життя  є  здоров’я,  і,  щоб  його  зберегти, потрібно багато що знати.» (Авіцена) 

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Ваше життя та ваше здоров'я – найбільша ваша та ваших батьків цінність!

Номер слайду 4

Що ж таке здоров'я? ООН здоров’ю було дане наступне визначення: «Здоров’я — стан повного фізичного, психічного, соціального, морального (духовного) благополуччя, а не тільки відсутність захворювань та нездужань».

Номер слайду 5

Чинники здоров'я людини:

Номер слайду 6

Фізичне здоров'я До сфери фізичного здоров’я включають такі чинники,: як індивідуальні особливості анатомічної будови тіла; як індивідуальні особливості перебігу фізіологічних функцій організму в різних умовах спокою, руху, довкілля; генетичної спадщини; рівня фізичного розвитку органів і систем організму. «Тільки у сильному, здоровому тілі дух зберігає рівновагу, і характер розвивається у всій своїй могутності.» Герберт Спенсер

Номер слайду 7

Життєві навички, що сприяють фізичному здоров'ю: Навички рухової активності: виконання ранкової зарядки; регулярні заняття фізичною культурою, спортом, рухливі ігри, танці фізична праця. Народна мудрість: «Рухайся більше – проживеш довше.»

Номер слайду 8

Життєві навички, що сприяють фізичному здоров'ю: Санітарно-гігієнічні навички: навички особистої гігієни; уміння виконувати гігієнічні процедури; уміння доглядати за своїми речами; уміння підтримувати чистоту в приміщенні. «Гігієна – подруга здоров'ю.»

Номер слайду 9

Життєві навички, що сприяють фізичному здоров'ю: Режим праці та відпочинку: вміння чергувати розумову та фізичну активність; уміння знаходити час для регулярного повноцінного відпочинку; уміння дотримувати режиму дня. «Хто розраховує забезпечити собі здоров’я, перебуваючи в ліні, той чинить так само нерозумно, як людина, що думає мовчанням вдосконалити свій голос.» Плутарх

Номер слайду 10

Життєві навички, що сприяють фізичному здоров'ю: Навички раціонального харчування: дотримання режиму харчування; уміння складати харчовий раціон, враховуючи реальні можливості та користь для здоров'я; уміння визначати й зберігати високу якість харчових продуктів. «Здоров’я набагато більше залежить від наших звичок і харчування, аніж від медицини.» Джон Леббок

Номер слайду 11

Психічне здоров'я До сфери психічного здоров'я відносять: індивідуальні особливості психічних процесів і властивостей людини, наприклад збудженість, емоційність, чутливість. потреби, інтереси, мотиви, стимули, установки, цілі, уява, почуття тощо. особливості мислення, характеру, здібності. особливості індивідуальних реакцій на однакові життєві ситуації, вірогідність стресів, афектів. «Могутній дух рятує розслаблене тіло.» Гіппократ

Номер слайду 12

Духовне здоров'я До сфери духовного здоров'я відносять: вплив на формування духовного світу особистості освіти, науки, мистецтва, релігії, моралі, етики; свідомість людини, її ментальність; життєва самоідентифікація, ставлення до сенсу життя; оцінка реалізації власних здібностей і можливостей у контексті власних ідеалів і світогляду. «Я розумію, що можна забути про свою душу, проте не можу допустити, щоб її грубо торкались.» Альфред де Мюссе

Номер слайду 13

Життєві навички, що сприяють духовному та психічному здоров'ю: Самоусвідомлення: уміння усвідомлювати власну унікальність; позитивне ставлення до себе, інших людей, до життєвих перспектив. Адекватна самооцінка: уміння реально оцінювати свої здібності й можливості; уміння себе критикувати; уміння адекватно сприймати оцінки інших людей (критику). «Вище благо досягається на основі повного фізичного і психічного здоров’я.» Марк Туллій Цицерон   

Номер слайду 14

Життєві навички, що сприяють духовному та психічному здоров'ю: Аналіз проблем і прийняття рішень : уміння визначати суть проблеми та причини її виникнення; здатність сформулювати декілька варіантів розв'язання проблеми; уміння передбачати наслідки кожного з варіантів для себе та інших людей; уміння оцінювати реальність кожного варіанта, враховуючи власні можливості та життєві обставини; здатність обирати оптимальні рішення). «Найдієвіші ліки для фізичного здоров’я — бадьорий і веселий настрій духу.» Крістофер Якоб Бострем

Номер слайду 15

Життєві навички, що сприяють духовному та психічному здоров'ю: Визначення життєвих цілей та програм: уміння визначати життєві цілі, керуючись своїми потребами, нахилами, здібностями; уміння планувати свою діяльність, враховуючи аналіз можливостей і обставин; уміння визначати пріоритети й раціонально використовувати час. Мотивація успіху та тренування волі: віра в те, що ти є господарем свого життя; установка на успіх; уміння зосереджуватися на досягненні мети; розвиток наполегливості та працьовитості – волі. «Мета - це як ліхтар для ваших ніг, щоб вам було видно куди йти.»

Номер слайду 16

Життєві навички, що сприяють духовному та психічному здоров'ю: Навички самоконтролю: уміння правильно виражати свої почуття; уміння контролювати прояви гніву; уміння долати тривогу; уміння переживати невдачі; уміння раціонально планувати час. «Найвеличніша перемога – перемога над самим собою.» Цицерон

Номер слайду 17

Соціальне здоров'я До сфери соціального здоров'я відносять: стосунки індивіда із структурними одиницями соціуму - сім'єю, організаціями, з якими створюються соціальні зв'язки, праця, відпочинок, побут, соціальний захист, охорона здоров'я, безпека існування тощо. міжетнічні стосунки, вагомість різниці у прибутках різних соціальних прошарків суспільства, рівень матеріального виробництва, техніки і технологій, їх суперечливий вплив на здоров'я взагалі. рівень розвитку головних сфер суспільного життя в певному середовищі - економічної, політичної, соціальної, духовної. Золоте правило етики:«Стався до інших так, як тобі хотілося б, щоб вони ставилися до тебе»

Номер слайду 18

Життєві навички, що сприяють соціальному здоров'ю: Навички ефективного спілкування: уміння слухати; уміння чітко висловлювати свої думки; уміння відкрито виражати свої почуття; володіння невербальними засобами комунікації (жести, міміка, інтонація тощо); адекватна реакція на критику; уміння просити про послугу або допомогу. Навички співчуття: уміння розуміти почуття, потреби і проблеми інших людей; уміння допомагати та підтримувати. «Справа не стільки в тому, що ви говорите, скільки в тому, як ви говорите.» Квінтіліан

Номер слайду 19

Життєві навички, що сприяють соціальному здоров'ю: Навички розв'язування конфліктів: уміння розрізняти конфлікти поглядів і конфлікти інтересів; уміння розв'язувати конфлікти поглядів на основі толерантності; уміння розв'язувати конфлікти інтересів за допомогою конструктивних переговорів. Навички спільної діяльності та співробітництва: уміння бути „членом команди”; уміння визнавати внесок інших у спільну роботу; уміння адекватно оцінювати свої здібності та свій внесок у спільну діяльність. «Конфлікти неминучі, але розумна людина шукає вихід з них, а дурна – вхід .» Губарев В.Г.

Номер слайду 20

Життєві навички, що сприяють соціальному здоров'ю: Навички поведінки в умовах тиску, погроз, дискримінації: навички впевненої (адекватної) поведінки, зокрема й застережних дій щодо ВІЛ-СНІДу; уміння розрізняти прояви дискримінації; зокрема щодо людей з особливими потребами, ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД; уміння обстоювати свою позицію та відмовлятися від небажаних пропозицій, зокрема й пов'язаних із залученням до куріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин; уміння уникати небезпечних ситуацій і адекватно діяти при загрозі насилля. «Якщо ви намагаетеся тиснути на оточуючих, то навряд чи ви зможете видавити щастя для себе.»

Номер слайду 21

Здоровя дитини - спiльне завдання школи й родини Сім'я та школа мають спільну мету — виховати всебічно розвинену, гармонійну, здорову особистість, здатну реалізувати себе в професійному, громадянському і сімейному аспектах. «Школа – це дзеркало суспільства, важливий соціальний інститут.» І. Кон Сім'я — це суспільство в мініатюрі, від її цілісності залежить безпека всієї людської спільноти . А. Адлер

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Дякую за увагу!!!

zip
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
1961
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку