"Бережи своє здоров'я.Мікроби" Відкрите заняття з мовленнєвого розвитку, ознайомленню з навколишнім для старшої групи

Про матеріал
Відкрите заняття, яке включає елементи дослідницької діяльності з мовленнєвого розвитку, ознайомленню з навколишнім для старшої групи, де діти мають змогу ознайомитися з тим, де можна зустріти мікроби у повсякденному житті та методи боротьби з ними.
Перегляд файлу

Конспект заняття

для дітей старшого дошкільного віку

«Бережи своє здоров’я. Мікроби »

 

Мета : формувати уявлення  дітей  про мікроби,  їх шкоду для здоров’я людини; навчати захищати себе від мікробів та піклуватися про власне здоров’я; розвивати діалогічне мовлення, уміння відповідати на запитання вихователя; розвивати культурно-гігієнічні навички.

Обладнання: відео «Мудрі казки. Мікроби», блискітки, мило, дидактична гра «Хворий чи здоровий», дидактична гра «Де живуть мікроби?»,

дидактична гра «Збережемо своє здоров’я», вірш Т. Лисенко «Мікроби».

                                                      Хід заняття:

Вихователь: Доброго дня, любі діти! Я рада вас бачити знову у такій  кількості після хвороби у садочку.

  1. бесіда про мікроби та перегляд відео.

          Звідки взялися хвороби?

Їх створили злі мікроби.

Це маленькі злодіяки,

Хулігани, розбишаки,

Що живуть усюди,

Де є повно бруду:

У болоті і грязюці,

У смітті і у пилюці,

Під брудними нігтями,

Пазурами й кігтями.

Той хто руки не помиє,

Їх ковтне і захворіє.

І тому ,малята,

Слід вам пам’ятати:

Будете вмиватися, митися, купатися,

Повтікають злі мікроби,

Разом з ними всі хвороби

 

  • Чи знаєте ви, чому ви захоріли? Тому, що хтось із вас приніс на собі мікроби.

Давайте переглянемо мультик про мікроби та їх запобігання.

(мультик Мудрі казки Мікроби)

  1. Дослід з блискітками

дослід 1 «Як мікроби передаються від людини до людини»

Вихователь намащує собі руку тінями з блискітками та вітається з дітьми за руку сильно стискаючи її. Потім пропонує подивитися на свої руки . Діти виявляють , що їх руки брудні.

Висновок : таким чином мікроби передаються від людини до людини.

дослід 2 «Мікроби бояться мила»

Вихователь пропонує дітям пройти до умивальників та помити руки. Після того як діти помили руки , він пропонує перевірити чи чисті руки, чи залишились блискітки «мікроби» на руках. Дітям, у яких вони залишились пропонується помити руки ще раз.

Висновок : мікроби бояться мила.

 

3.Дидактична гра «Де живуть мікроби?»

 розгляд та визначення згідно карток.(висловлення думок)

 

4. Дидактична гра «Хворий чи здоровий?»

-чи знаєте ви, як можна визначити, чи людина здорова, а чи хвора?

Давайте пограємо в гру і навчимося визначати.

(Діти показують картку, та висловлюють свою думку).

 

5. Фізкультхвилинка «Танці – зігріванці»

 

6. дидактична гра «Збережемо своє здоров’я»

Картки з видами спорту, їжею корисною та шкідливою, гігієнічними навичками.

 

7. Підсумок заняття.

Вихователь задає питання для закріплення матеріалу. А діти відповідають:

-Чи потрібно мити руки після гри із своїм улюбленцем?

-Коли твій друг захворів - твої дії?

-Чому не можна їсти з чужого посуду?

-Навіщо потрібно зберігати свою зубну щітку в окремому футлярі?

-Для чого потрібно змінювати натільну білизну щодня?

-Найбільший ворог мікробів – це…(мило)

Діти, коли ми будемо дотримуватись цих правил та піклуватись про своє здоров’я, то ніякі мікроби нам не страшні.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Самуляк Орися Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шевчик Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 травня 2020
Переглядів
8574
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку